top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Права доступу до телефонії

Рейтинг:

Розподіл прав доступу ваших співробітників до дзвінків та налаштувань телефонії є в коробковій версії Бітрікс24 та на платних тарифах хмарної версії Бітрікс24: Команда та Компанія.

Ви можете обрати:

  • які співробітники мають право дзвонити на зовнішні номери
  • куди вони можуть дзвонити (наприклад, тільки клієнтам з бази CRM)
  • хто може прослуховувати записи розмов
  • хто має право орендувати номери та налаштовувати маршрутизацію дзвінків та багато іншого.
  • Якщо у вас в компанії багато співробітників, варто обмежити доступ до телефонії та дозволити використовувати зовнішні дзвінки тільки тим, кому це потрібно для роботи.

Адміністратор має можливість налаштувати права доступу до телефонії. Управління доступом здійснюється за ролями на сторінці Телефонія > Права доступу:

1505986499162.jpg


Ролі

Права доступу розподіляються по ролям.

За замовчуванням є ролі: Адміністратор, Директор, Начальник відділу та Менеджер. Адміністратор має максимальні права, Менеджер - мінімальні. Для кожної ролі можна призначити права на всю групу адміністраторів, на відділ або на конкретного співробітника.

Усередині ролі права розподіляються на перегляд статистики дзвінків, прослуховування запису дзвінка, вчинення вихідних дзвінків, зміна налаштувань користувачів, зміна налаштувань телефонії та управління номерами.

Доступ з прав на ці дії можна закрити повністю, дати доступ тільки до своїх дзвінків, до своїх та свого відділу (наприклад, для керівника відділу) або до будь-яких. Для вихідних дзвінків можна обрати права на дзвінки тільки клієнтам CRM, клієнтам та співробітникам, всім або закрити доступ. Права на те, до яких клієнтам CRM є доступ, налаштовується окремо в правах доступу CRM.

Адміністратор Бітрікс24 завжди має максимальні права доступу, незалежно від призначеної ним ролі.

За замовчуванням для всіх співробітників компанії задані права ролі Менеджер та тільки адміністраторам встановлено право Адміністратор. При необхідності можна задати свій розподіл ролей за допомогою посилання Додати право доступу.


Як створити свою роль

Для створення своєї ролі потрібно в Списку ролей перейти по посиланню Додати:

Снимок экрана 2017-09-21 в 12.47.19.png

Потім введіть її назву в поле Роль та вкажіть права, необхідні для цієї ролі.

Також є можливість відредагувати роль, налаштування прав будуть такими ж, як при створенні нової ролі.

Яка роль та за що відповідає - зрозуміло з їх назв.

Є декілька особливостей розподілу прав:

  • Якщо користувачеві призначено декілька ролей, то реальні права доступу будуються за принципом об'єднання прав ролей, а не перетину.

  • Для прослуховування записів дзвінків враховуються права доступу співробітника до папки Телефонія - записи дзвінків Загального диску.

  • Для адміністраторів та розробників: При використанні REST API телефонії також мають значення задані права в цьому розділі телефонії. Тобто зовнішній застосунок може працювати для одних користувачів, але не працювати для інших.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери