top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Помилки при роботі з Бітрікс24.Диском

Рейтинг:

При роботі з синхронізованими папками на Бітрікс24.Диску можуть виникнути декілька типових помилок. Давайте розглянемо, через що вони трапляються та як вирішити проблему.

Дві версії файлу


Дана помилка виникає при спробі двох користувачів завантажити оновлену версію якогось файлу з синхронізованою папки на диск.

Наприклад, ви та ваш колега одночасно редагуєте той самий файл. Але він закінчив раніше вас та вже зберіг його. Таким чином, на диску вже з'явилася нова версія документа, відмінна від тієї, з якою ви почали працювати. Дана помилка і виникне, коли вже ви спробуєте його зберегти.

В такому випадку, щоб праця одного з вас не пропала марно, система не замінить файл, а зробить його копію. Потім ви зможете або об'єднати їх вручну, або обрати одну з копій документа, яку бажаєте залишити.

Файл заблоковано

Дана помилка виникає при одночасній роботі двох користувачів з однієї Excel-таблиці, що знаходиться в синхронізованій папці.

Якщо якийсь інший співробітник відредагував цю таблицю, зберіг її та синхронізував з диском, поки ви з нею ще працюєте, то у вас з'явиться дане повідомлення.

Вирішити дану проблему можна тільки організаційним способом. Рекомендую зробити бекапи зміненого файлу в сторонньому документі, що не знаходиться в синхронізованою папці диска. Далі оригінальний документ потрібно закрити. Після цього вам з колегами потрібно прийняти централізоване рішення, які зміни в файл потрібно внести.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло