top_ua
Вхід

Права доступу в CRM

Навіщо потрібні права

Права доступу в CRM необхідні для поділу зон відповідальності при роботі з клієнтами. Співробітник не витрачатиме час на обробку чужих лідів, не зможе «випадково» змінити інформацію про компанію або експортувати клієнтську базу.

Права в CRM налаштовуються так: ви створюєте роль в CRM, потім привласнюєте її співробітнику, відділу або групі співробітників. Після цього редагуєте права конкретної ролі.

Зверніть увагу! Налаштувати права доступу в CRM за ролями можливо лише на тарифах CRM+, Команда і Компанія.

Для тарифів Безкоштовний, Старт+ і Завдання+ налаштування прав недоступне й всі співробітники будуть мати максимальні права – роль адміністратора.

Детальніше на сторінці порівняння тарифів.

Як налаштувати ролі в CRM

Роль в CRM – це певний набір прав, який можна присвоїти одному або декільком співробітникам, відділу або групі.

Уявіть, що відділ продажів складається з 20 менеджерів, у яких повинні бути однакові права в CRM. У Бітрікс24 не доведеться 20 раз встановлювати одні й ті ж права. Ви створюєте роль, наприклад, менеджер з продажу, один раз її налаштовуєте та привласнюєте всім потрібним співробітникам. Такий спосіб дозволяє швидше призначати та редагувати права в CRM.

Перейдіть в CRM – Налаштування – Права – Права доступу.

У правій частині екрана відображається список ролей. За замовчуванням доступні дві: Менеджер і Адміністратор. При необхідності можете створити додаткові ролі або видалити зайві.

Як створити і видалити роль

Не варто створювати окрему роль для кожного співробітника. Чим більше ролей, тим складніше їх налаштовувати та підтримувати в актуальному стані.

Натисніть Додати під списком ролей.

Вкажіть назву ролі та збережіть налаштування. Права доступу розглянемо далі по тексту.

Якщо хочете видалити роль, натисніть на хрестик.


У лівій частині відображається список співробітників, яким присвоєні ролі y CRM.

Співробітник не зможе зайти в CRM, якщо у нього, чи відділу, в якому він перебуває, не вказана роль.

Натисніть Додати право доступу під списком співробітників.

Ви можете oбрати конкретного користувача, відділ компанії або учасників групи/проєкту. Оберіть підходящий варіант.

Вкажіть роль в CRM у співробітника або групи співробітників, яких ви обрали.

Намагайтеся уникати конфлікту прав. Він виникає, коли для одного й того ж співробітника встановлені різні, часто протилежні, права доступу. Наприклад, для відділу встановлені мінімальні права, а персонально для співробітника максимальні.

Як налаштувати права у ролей

У кожній ролі є набір прав. Права визначають, які дії з якими елементами CRM може виконувати співробітник.

Oберіть роль, яку хочете налаштувати, і натисніть на олівець.

У лівій частині таблиці знаходиться список елементів, до яких застосовуються права. Список можливих дій знаходиться у верхній частині, а в центральній – права на дії з елементами.

Налаштуйте права для обраної ролі та збережіть зміни.

Детальніше про список елементів

Для лiдiв і угод можна налаштувати права для кожної стадії. У списку Угода означає основний напрямок угод.

Детальніше про дії з елементами

Будь-яке право дає дозвіл на вчинення лише однієї певної дії. Право на зміну угод не дає право на створення нових або видалення існуючих.
  • Читання – тільки перегляд елемента CRM, без можливості зміни або видалення.
  • Додавання – дозволяє створювати елементи. Якщо при цьому відсутнє право на читання, то співробітник не зможе побачити елемент після створення.
  • Зміна – дозволяє редагувати елементи, які співробітник може бачити.
  • Видалення – дозволяє видаляти елементи, які співробітник може бачити.
  • Експорт – дозволяє експортувати елементи CRM. Детальна інструкція є в статті Експорт даних з CRM.
  • Імпорт – дозволяє імпортувати елементи CRM. Детальна інструкція є в статті Імпорт даних у CRM.

Переглядати роботів можуть будь-які співробітники. А право на Зміна дозволяє також видаляти роботів.

Детальніше про права на дії

  • Немає доступу – закритий доступ на всі можливі дії з елементами.
  • Свої – доступ є лише до тих елементів, y яких співробітник є відповідальним.
  • Свої + свого відділу – те ж саме, що Cвої та додатково елементи співробітників свого відділу.
  • Свої + свого відділу + підвідділів – те ж саме, що Cвої + Cвого відділу та додатково елементи співробітників свого підвідділу.
  • Всі відкриті – те ж саме, що і Свої + Свого відділу + підвідділів, але додатково всі елементи, у яких включена опція Доступний для всіх.
  • Всі – доступ до всіх елементів y CRM.

Опція Дозволяти змінювати налаштування дає повні права на всі налаштування в CRM, включаючи бізнес-процеси, інтеграції, товари і так далі. Ми не рекомендуємо включати її для рядових співробітників.

Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження