top_ua
Вхід

Підтримка24

Права доступу в CRM

Рейтинг:

У кожного співробітника в компанії є своя зона відповідальності і певний рівень доступу. Наприклад, менеджери і керівники повинні мати різний доступ до інформації про угоди та клієнтів.

В Бітрікс24 можливо налаштувати гнучку систему прав доступу до CRM. Налаштуйте ролі, призначте їх співробітникам або групам - та будьте впевнені, що менеджери працюють тільки з потрібними їм даними.

Як це працює?

Робота з правами ведеться у розділі CRM - Налаштування - Права - Права доступу.

Принцип дуже простий: спочатку необхідно визначити ролі, задати певні рівні доступа до даних, а далі - присвоїти ролі потрібним співробітникам, відділам чи групам.

Ролі

Перелік існуючих ролей розміщений у правій частині сторінки.

По замовчуванню в системі є ролі менеджера, начальника відділу, директора, та адміністратора. Ви можете змінити їх або додати будь-яку кількість власних ролей.

Натисніть кнопку Додати для переходу до налаштування прав.

На цій сторінці зліва по вертикалі розміщені елементи CRM - контакти, компанії, угоди та інше.

Зверху розміщені всі доступні операції над елементами.

Наприклад, ми створюємо роль Менеджер першого рівня для роботи виключно з лідами. Для цієї ролі визначимо потрібні права: всі операції над лідами, а також перегляд контактів/компаній.

Для кожної операції можна обрати один з декількох варіантів доступа з випадаючого переліку:

  • Немає доступу - все зрозуміло, доступ закритий.
  • Свої - тільки для елементів, в яких співробітник є відповідальним.
  • Свої + Свого відділу - те ж саме, що Свої, плюс елементи співробітників відділів.
  • Свої + Свого відділу + підвідділів - плюс елементи співробітників підвідділів.
  • Всі відкриті - плюс елементи, в яких включена опція Доступний для всіх.
  • Всі - всі елементи в системі.

Для лідів і угод можна піти ще далі та налаштувати доступ окремо для кожної стадії.

Для стадій є окреме значення у списку прав - Наслідувати. У цьому випадку право на статус, наприклад, угоди наслідується від самої угоди.

За замовчуванням усі стадії наслідують права пов'язаного з ними елемента. Якщо встановити право на конкретний етап - воно буде сильнішим, ніж значення за замовчуванням.

Особливу увагу потрібно приділити опції Дозволити змінювати налаштування. Якщо вона ввімкнена - користувач зможе вручну змінити для себе будь-які налаштування доступу.

Розподіл ролей

Після того, як ролі визначені та налаштовані, потрібно призначити їх співробітникам. Натисніть Додати право доступу:

Роль можна призначити конкретному користувачу, відділу чи групі.

Справа ви побачите перелік обраних співробітників та відділів.

Збережіть зміни і на цьому налаштування прав доступу завершене :)

Конфлікт прав

Що станеться, якщо користувачу присвоїти кілька видів прав доступу? Наприклад, відділу призначена одна роль, а особисто співробітнику - інша. У цьому випадку буде конфлікт прав.

Розглянемо ситуацію детальніше. Андрій працює у відділі маркетингу та реклами, його відділу присвоєна роль Менеджер проектів, а особисто йому - Адміністратор.

Менеджер проектів, у нашому випадку, має доступ до базових операцій в CRM, а у адміністратора - розширені права і доступ до всієї інформації.

З цього слідує, що для Андрія буде активовано максимальне право доступу - тобто роль адміністратора.


Створіть потрібні обмеження і розподіліть зони відповідальності ваших співробітників за допомогою гнучкої системи прав у Бітрікс24:)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло