top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Де взяти UTM-мітки та як їх використовувати?

Рейтинг:

Як свідчить визначення, UTM-мітки - це такий спеціальний інструмент для відстеження різних параметрів рекламних кампаній. Наприклад, за цими мітками можна виділити сайти, з яких надходить найбільша частка рекламного трафіку, побачити, по якому ключовому слову було показано оголошення або де саме на сайті воно знаходилося. Виглядають UTM-мітки як невеликі фрагменти коду в URL - адресному рядку сайта.

Якщо ви вже працювали в будь-якій системі веб-аналітики (наприклад, Google Analitics), то ви знаєте про них. Але для цілей CRM нам не потрібен весь великий інструментарій аналітики, ми скористаємося лише деякими простими можливостями.

Наприклад, ми можемо відфільтрувати всі ліди, отримані через CRM-форму на сайті, куди вони прийшли через банер рекламної кампанії під назвою sale, запущеної в google. Та порівнюючи з іншими джерелами надходження лідів ми зрозуміємо, який спосіб залучення лідів найбільш успішний.

Ви можете проставляти UTM-мітки самостійно (наприклад, вивчивши нескладну інструкцію) або ж скористатися спеціальною програмою - URL-компоновщіком.

Де знаходяться UTM-мітки, як вони передаються в CRM та як їх можна використовувати - дивіться в невеликому відео:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24