top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

UTM-мітки

Рейтинг:

UTM-мітки допомагають бізнесу оцінити якість рекламних кампаній. Наприклад, яка реклама приносить більше відвідувачів, або по якому запиту людина побачила ваше оголошення.

Що ж таке UTM-мітка? Це спеціальний параметр в адресі сайту. Наприклад:

https://www.example.com/page?utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_campaign=my_campaign

UTM-мітки та їх значення розташовані після знаку питання.

  • utm_source - звідки до нас прийшов відвідувач. Например, пошта або рекламний сервіс;
  • utm_medium - тип трафіку. Наприклад, оплата за клік або поштова розсилка;
  • utm_campaign - произвольное название рекламной кампании.

Як це працює?

Для прикладу, створимо в Бітрікс24 простий сайт з двох сторінок. На головній сторінці розмістимо банер з кнопкою.

Детальніше про сайти в Бітрікс24 читайте в статті Створення сайту в Бітрікс24

Кнопка буде вести на сторінку з простою CRM-формою.

Детальніше читайте в статті CRM-форми

Користувач заповнить форму - і Бітрікс24 автоматично створить новий лід.

Тепер налаштуємо UTM-мітки. Скопіюємо адресу сторінки з формою.

Додамо до адреси потрібні нам UTM-параметри. У нашому випадку, посилання буде виглядати так:

https://www.vocal.bitrix24.site/form?utm_source=website&utm_medium=form&utm_campaign=vocal_course

На сторінці з банером зайдемо в налаштування кнопки та замінимо посилання.

Опублікуємо сторінки сайту та перевіримо його роботу. Натиснемо кнопку на головній сторінці.

Тепер заповнимо та відправимо форму.

Бітрікс24 створив новий лід, відкриємо його. UTM-мітки автоматично потрапили в потрібне поле.


Тепер легко можна оцінити будь-які джерела лідів в Бітрікс24.

Успіхів у роботі!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло