UTM-мітки допомагають бізнесу оцінити якість рекламних кампаній. Наприклад, яка реклама приносить більше відвідувачів, або по якому запиту людина побачила ваше оголошення.
Що ж таке UTM-мітка? Це спеціальний параметр в адресі сайту. Наприклад:
https://www.example.com/page?utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_campaign=my_campaign
UTM-мітки та їх значення розташовані після знаку питання.
- utm_source - звідки до нас прийшов відвідувач. Например, пошта або рекламний сервіс;
- utm_medium - тип трафіку. Наприклад, оплата за клік або поштова розсилка;
- utm_campaign - произвольное название рекламной кампании.
Як це працює?
Для прикладу, створимо в Бітрікс24 простий сайт з двох сторінок. На головній сторінці розмістимо банер з кнопкою.
Кнопка буде вести на сторінку з простою CRM-формою.
Користувач заповнить форму - і Бітрікс24 автоматично створить новий лід.
Тепер налаштуємо UTM-мітки. Скопіюємо адресу сторінки з формою.
Додамо до адреси потрібні нам UTM-параметри. У нашому випадку, посилання буде виглядати так:
https://www.vocal.bitrix24.site/form?utm_source=website&utm_medium=form&utm_campaign=vocal_course
На сторінці з банером зайдемо в налаштування кнопки та замінимо посилання.
Опублікуємо сторінки сайту та перевіримо його роботу. Натиснемо кнопку на головній сторінці.
Тепер заповнимо та відправимо форму.
Бітрікс24 створив новий лід, відкриємо його. UTM-мітки автоматично потрапили в потрібне поле.
Тепер легко можна оцінити будь-які джерела лідів в Бітрікс24.
Успіхів у роботі!