top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відправлення листів з CRM

Рейтинг:

Впевнена, що для роботи з клієнтами вам у той чи інший момент доводиться використовувати електронну пошту. Все-таки це дуже популярний та простий канал зв'язку. У Бітрікс24 Ви можете спілкуватись по пошті прямо з CRM! Вся переписка буде збережена у картці потрібного елементу, а якість роботи менеджерів значно виросте :)


Як написати листа?

Прямо в картці елемента можна написати на електронну пошту з вкладки Лист.

Вся історія листування, включаючи вихідні і вхідні, буде збережена і ви зможете подивитися її в будь-який потрібний момент!

Чи можна дізнатися, був прочитаний мій лист чи ні?

Погодьтеся, дуже важливо не тільки відправити лист, але й переконатися, що одержувач з ним ознайомився. Прямо в картці ви можете подивитися, чи був він прочитаний чи ще ні.

Ця функція вирішує дуже багато комунікаційних проблем та незручностей:)


Додаткові відправники

При відправці листа з CRM ви можете відправляти листи з поштової скриньки, яка не підключена до Бітрікс24.

Просто виберіть в формі створення листа Від кого пункт Додати відправника:

Добавить отправителя

Впишіть ім'я і прізвище відправника та поштову адресу:

Проверка владения почтовым аккаунтом

На даний поштову адресу прийде перевірочний лист з кодом перевірки. Після підтвердження володіння цією поштовою адресою, ви зможете вибирати в полі Від кого цю адресу.

Також доступний варіант відправки листів через сторонній SMTP-сервер.

Детальніше про налаштування SMTP-сервера для відправки листів можна почитати в статті Відправлення листів через SMTP-сервер.

Вибір додаткового відправника є всюди, де можна відправляти листи - в картці елемента CRM (ліди, контакти, справи тощо), в роботах CRM і в CRM-Маркетингу.

Увага! Деякі особливості налаштування додаткових відправників:

  • При авторизації поштової скриньки через код в листі відправлення листів буде відбуватися через сервера Бітрікс24.
  • При налаштуванні SMTP-сервера відправлення листів буде відбуватися через сервера вказаного SMTP-сервісу.
  • В обох способах підключення додаткових відправників присутнє обмеження на відправку пошти.
  • Самі SMTP-сервіси можуть мати свої ліміти на відправлення через них розсилок і можуть обмежувати ваші розсилки, аж до повного блокування поштового аккаунта, через який будуть розсилатися листи.
  • У коробковій версії Бітрікс24 налаштування відправників через свій SMTP-сервер недоступне.


Як ще можна відправляти листи?

Ви також можете відправляти листи з CRM наступним чином:

  • На сторінці Мої справи вибрати команду Додати - Лист.

    В даному випадку одночасно з відправкою листа буде створюватися нова справа.
  • Вибрати пункт E-mail у Стрічці CRM.
Для вхідних і вихідних листів в CRM, на даний момент діє обмеження на розмір файлів, що вкладаються: 16 Мб. Якщо ви намагаєтеся відіслати листа з CRM та прикріпити файли загальним розміром більше 16 Мб, то такий лист не буде відправлений. І навпаки - вхідний лист, вкладення якого перевищать допустимий розмір, не прийде в CRM.

Упевнена, робота з поштою заощадить ваш час та збереже мільйони дорогоцінних нервових клітин:)


Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло