Впевнена, що для роботи з клієнтами вам у той чи інший момент доводиться використовувати електронну пошту. Все-таки це дуже популярний та простий канал зв'язку. У Бітрікс24 Ви можете спілкуватись поштою прямо з CRM! Вся переписка буде збережена у картці потрібного елементу, а якість роботи менеджерів значно зросте :)
Як написати листа?
Прямо в картці елемента можна написати на електронну пошту з вкладки Лист.
Вся історія листування, включаючи вихідні і вхідні, буде збережена і ви зможете подивитися її в будь-який потрібний момент!
Чи можна дізнатися, був прочитаний мій лист чи ні?
Погодьтеся, дуже важливо не тільки відправити лист, але й переконатися, що одержувач з ним ознайомився. Прямо в картці ви можете подивитися, чи був він прочитаний чи ще ні.
Ця функція вирішує дуже багато комунікаційних проблем та незручностей:)
Додаткові відправники
При відправці листа з CRM ви можете відправляти листи з поштової скриньки, яка не підключена до Бітрікс24.
Просто виберіть в формі створення листа Від кого пункт Додати відправника:
Впишіть ім'я і прізвище відправника та поштову адресу:
На дану поштову адресу прийде перевірочний лист з кодом перевірки. Після підтвердження володіння цією поштовою адресою, ви зможете вибирати в полі Від кого цю адресу.
Також доступний варіант відправки листів через сторонній SMTP-сервер.
Вибір додаткового відправника є всюди, де можна відправляти листи - в картці елемента CRM (ліди, контакти, справи тощо), в роботах CRM і в CRM-Маркетингу.
- При авторизації поштової скриньки через код в листі відправлення листів буде відбуватися через сервера Бітрікс24.
- При налаштуванні SMTP-сервера відправлення листів буде відбуватися через сервера вказаного SMTP-сервісу.
- В обох способах підключення додаткових відправників присутнє обмеження на відправку пошти.
- Самі SMTP-сервіси можуть мати свої ліміти на відправлення через них розсилок і можуть обмежувати ваші розсилки, аж до повного блокування поштового аккаунта, через який будуть розсилатися листи.
- У коробковій версії Бітрікс24 налаштування відправників через свій SMTP-сервер недоступне.
Як ще можна відправляти листи?
Ви також можете відправляти листи з CRM наступним чином:
- На сторінці Мої справи вибрати команду Додати - Електронна пошта.
У даному випадку одночасно з відправкою листа буде створюватися нова справа.
- Вибрати пункт E-mail у Стрічці CRM.
Увага!
- Для вхідних і вихідних листів в CRM, на даний момент діє обмеження на розмір файлів, що вкладаються: 14,3 Мб. Якщо ви намагаєтеся відіслати листа з CRM та прикріпити файли загальним розміром більше 25 Мб, то такий лист не буде відправлений. І навпаки - вхідний лист, вкладення якого перевищать допустимий розмір, не прийде в CRM.
- З огляду на завантаження каналів допускаються затримки 30-40 хвилин при відправленні листів з CRM, CRM-Маркетингу, Пошти.
Упевнена, робота з поштою заощадить ваш час та збереже мільйони дорогоцінних нервових клітин:)
Також варто почитати: