Менеджер з продажу працює одночасно з великою кількістю елементів: обробляє ліди, оформляє угоди та виставляє рахунки. У такій ситуації легко заплутатися, особливо якщо клієнтів багато :)
У Бітрікс24 ви можете працювати з лідами, угодами або контактами прямо зі списку, не переходячи на іншу сторінку! Просто клікніть на елемент та з'явиться його картка, в якій доступна вся можлива інформація.
Які можливості дає нова картка?
Перебуваючи в картці, ви можете:
-
Створювати та переміщати розділи так, як вам зручно:
-
Міняти значення та назви полів, а також додавати та приховувати їх. Для цього в потрібному розділі натисніть кнопку Змінити:
- Змінювати стадії для лідів та угод. Успішно завершили роботу з лідом - просто натисніть на нову стадію та система переведе лід в неї:
- Створювати елементи - ви можете в один клік конвертувати лід в угоду або контакт. Або створити рахунок/пропозицію на підставі угоди:
-
Простежити зв'язки елементу - контролюйте, з якими товарами та пропозиціями пов'язаний лід, з якими роботами та бізнес-процесами він взаємодіє. Навіть більше - ви можете створювати ці зв'язки прямо в картці.
Всі поточні зв'язки наочно представлені на вкладці Зв'язки:
-
Створювати справи та залишати коментарі. Пишіть коментарі про лід, плануйте справи та створюйте завдання - все це, не виходячи з картки:
Вікно для створення коментаря - повноцінний візуальний редактор. Ви можете відформатувати текст, згадати колегу і навіть прикріпити файл або відео.
Трохи нижче розташована стрічка коментарів і основних подій. Будь-який елемент у цій стрічці можна закріпити у верхній частині за допомогою іконки гвіздка.
-
Стежити за історією роботи з елементом. На вкладці Історія розташований журнал доступу з докладною інформацією про те, хто, коли і як змінював поточний елемент.
Мій та Загальний вигляд картки
У картки CRM є два види - загальний та персональний. Переключити режим можна за допомогою шестерні:
У режимі загального вигляду будь-який співробітник може змінити картку - і ці зміни позначаться в загальному вигляді для всіх його колег. Це зовнішній вигляд картки для всієї компанії.
Кожен співробітник може налаштувати інтерфейс картки під себе в режимі Мій вид.
Опція Скинути налаштування на початковий вигляд картки дозволяє повернути поточний вид картки за замовчуванням.
Картка CRM - дуже потужний інструмент для повсякденної роботи менеджерів. Використовуйте всі можливості картки та зробіть своє життя трохи простіше :)
Рекомендую також прочитати: