top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Картка CRM

Рейтинг:

Менеджер з продажу працює одночасно з великою кількістю елементів: обробляє ліди, оформляє угоди та виставляє рахунки. У такій ситуації легко заплутатися, особливо якщо клієнтів багато :)

У Бітрікс24 ви можете працювати з лідами, угодами або контактами прямо зі списку, не переходячи на іншу сторінку! Просто клікніть на елемент та з'явиться його картка, в якій доступна вся можлива інформація.

Які можливості дає нова картка?

Перебуваючи в картці, ви можете:

  • Створювати та переміщати розділи так, як вам зручно:

  • Майте на увазі - якщо ви, наприклад, змінили структуру полів та розділів в картці ліда, то ці зміни вступлять в силу для всіх лідів
  • Міняти значення та назви полів, а також додавати та приховувати їх. Для цього в потрібному розділі натисніть кнопку Змінити:

  • Змінювати стадії для лідів та угод. Успішно завершили роботу з лідом - просто натисніть на нову стадію та система переведе лід в неї:
  • 10-11-2017 22-16-43.jpg

  • Створювати елементи - ви можете в один клік конвертувати лід в угоду або контакт. Або створити рахунок/пропозицію на підставі угоди:
  • Простежити зв'язки елементу - контролюйте, з якими товарами та пропозиціями пов'язаний лід, з якими роботами та бізнес-процесами він взаємодіє. Навіть більше - ви можете створювати ці зв'язки прямо в картці:

    Всі поточні зв'язки наочно представлені на вкладці Зв'язки:

  • Створювати справи та залишати коментарі. Вносіть коментарі про лід, плануйте справи та створюйте завдання - все це, не виходячи з картки:

    Вікно для створення коментаря - повноцінний візуальний редактор. Ви можете відформатувати текст, згадати колегу і навіть прикріпити файл або відео.

    Трохи нижче розташована стрічка коментарів і основних подій. Будь-який елемент у цій стрічці можна закріпити у верхній частині за допомогою іконки гвіздка.

  • Стежити за історією роботи з елементом. На вкладці Історія ррозташований журнал доступу з докладною інформацією про те, хто, коли і як змінював поточний елемент.

Мій та Загальний вигляд картки

У картки CRM є два види - загальний та персональний. Переключити режим можна за допомогою шестірні:

У режимі загального вигляду будь-який співробітник може змінити картку - і ці зміни позначаться в загальному вигляді для всіх його колег. Це зовнішній вигляд картки для всієї компанії.

Кожен співробітник може налаштувати інтерфейс картки під себе в режимі Мій вид.

Опція Скинути налаштування на початковий вигляд картки дозволяє повернути поточний вид картки за замовчуванням.

Адміністратор може налаштувати картку і примусово встановити її для всіх співробітників за допомогою опції Встановити загальну картку для всіх користувачів.

Картка CRM - дуже потужний інструмент для повсякденної роботи менеджерів. Використовуйте всі можливості картки та зробіть своє життя трохи простіше :)


Рекомендую також прочитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло