top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Рішення проблем з роботою десктоп-застосунку Бітрікс24

Рейтинг:

Іноді можуть траплятися помилки в роботі десктоп-застосування Бітрікс24.

Дані шляхи вирішення допоможуть вам виправити деякі проблеми:

  • Оновіть десктоп-застосунок Бітрікс24

    Переконайтеся, що використовуєте останню версію версію десктоп-застосунку:

    Windows: правою кнопкою миші на іконці в панелі завдань та оберіть пункт Про програму.

    macOS: На панелі програми, в меню Бітрікс24 обрати пункт Перевірити оновлення ...

  • Порожнє вікно застосунку

    1. Якщо у вас в застосунку порожнє вікно або щось не працює належним чином, натисніть:

    Windows: Ctrl + Shift + R.

    macOS: cmd + Shift + R

    2. Або відкрийте чат з будь-яким співробітником та введіть команду: /clearWindowSize.

  • Помилка "TCP port cannot be used"

    Помилка "TCP port can not be used" може виникнути при запуску, якщо на одному комп'ютері використовуються декілька сесій (під різними користувачами) із запущеним застосунками, т.к декілька застосунків намагаються використовувати один та той же порт. Або якась ще програма використовується той же порт, що й застосунок.

  • Не всі повідомлення відображаються в застосунку

    Таке може статися, якщо використовується proxy-сервер, брандмауер або нестабільне інтернет-з'єднання. При нестабільному з'єднанні може відбуватися затримка в доставці повідомлень. У разі використання proxy-сервера потрібно налаштувати застосунок для правильної роботи.

  • Проблеми з синхронізацією деяких файлів

    Десктоп-пзастосунок з метою безпеки не підтримує деякі типи файлів: .exe, .php, .lnk, .tmp, .ini, .pl.

    А також ім'я файлу не повинно містити в собі символи:/ \ : * ? " ' | { } % & ~ # < >

  • Не працює телефонія

    Якщо для дзвінків використовується десктоп-застосунок, то він повинен бути версії 4 і вище.

    Технологія WebRTC працює з обладнанням по https. Тому для аудіо- та відеодзвінків через десктоп-застосунок потрібен встановлений довірений ssl-сертифікат. Самоподпісанний сертифікат може працювати некоректно. Це відноситься до хмарних Бітрікс24 з власним доменом і до коробкової версії Бітрікс24.
  • При запуску десктоп-застосунку з'являється помилка «Цей домен відключений або не існує. Перевірте, будь ласка, можливо, є помилка адресі.»

    Ця помилка може виникнути, коли ви запускаєте застосунок, а в ньому був раніше активний обліковий запис порталу, до якого в даний момент у вас немає доступу (портал був видалений або вас звільнили з нього).

    Просто знайдіть іконку десктоп-застосунку 8Ziuxet.png в панелі повідомлень Windows або у верхній панелі macOS, далі в налаштуванняхKUCGjOO.png виберіть Змінити користувача.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло