Облік ефективності роботи менеджерів та контакт з клієнтами - запорука прогресу кожної успішної компанії. Без їх ефективного та чуйного відстеження вся праця з розвитку може бути абсолютно безглуздою.
Легко підключити всі необхідні канали комунікацій з клієнтами та контролювати ефективність роботи менеджерів - ось основні можливості сторінки Старт CRM. Ви отримаєте всю необхідну інформацію відразу та в одному місці
Для чого потрібна ця сторінка?
Вона має подвійне призначення. По-перше, демонструє основні можливості CRM користувачам, які тільки починають освоєння системи. По-друге, для менеджерів відділу продажів вона служить індикатором ефективності роботи відділу, тому що наочно представляє всі основні показники та процеси в продажах.
Як працювати зі сторінкою Старт?
На самому початку сторінки розташовані віджети, що відображають активність роботи з каналами комунікацій, в тому числі відкриті лінії та CRM-форми. Менеджер може буквально з одного погляду оцінити ефективність каналів та оперативно прийняти рішення про розвиток або ігноруванні конкретного каналу.
Крім того, вам буде показана статистика роботи кожного з менеджерів з каналами зв'язку, щоб визначити наскільки кожен з них активний.
Далі йде блок аналітичних звітів по продажам та клієнтам. Клік по числу в колонці переводить на сторінку з докладним списком записів та інформацією по ним.
За замовчуванням представлені лічильник по клієнтам, а також відображається план продажів.Зрозуміло, всі їх можна налаштувати або доповнити іншими відповідно до побажань фахівця з продажу.
В кінці сторінки розташовані лічильники по всім менеджерам. Кожен з них покаже залученість співробітників в продажі, та як ефективно вони працюють.
Ви можете докладно бачити, скільки справ кожен співробітник уже виконав (шкала Переміг), а також скільки справ йому ще належить завершити (шкала Борг). Також показана загальна сума продажів кожного з менеджерів.
Як додати свої звіти?
Щоб розширити подану інформацію власними лічильниками, натисніть кнопку Додати звіт в правому верхньому кутку сторінки.
Оберіть тип запису в CRM, по якій ви бажаєте отримати розрахунки, а також саму форму подання. Після цього зробіть налаштування виведених даних та звіт з'явиться на даній сторінці.
Отримати всю ключову інформацію з продажу та роботі менеджерів швидко та в одному місці ще ніколи не було настільки легко :)