top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Старт CRM

Рейтинг:
Облік ефективності роботи менеджерів та контакт з клієнтами - запорука прогресу кожної успішної компанії. Без їх ефективного та чуйного відстеження вся праця з розвитку може бути абсолютно безглуздою.

Легко підключити всі необхідні канали комунікацій з клієнтами та контролювати ефективність роботи менеджерів - ось основні можливості сторінки Старт CRM. Ви отримаєте всю необхідну інформацію відразу та в одному місці


Для чого потрібна ця сторінка?

Вона має подвійне призначення. По-перше, демонструє основні можливості CRM користувачам, які тільки починають освоєння системи. По-друге, для менеджерів відділу продажів вона служить індикатором ефективності роботи відділу, тому що наочно представляє всі основні показники та процеси в продажах.

Як працювати зі сторінкою Старт?

На самому початку сторінки розташовані віджети, що відображають активність роботи з каналами комунікацій, в тому числі відкриті лінії та CRM-форми. Менеджер може буквально з одного погляду оцінити ефективність каналів та оперативно прийняти рішення про розвиток або ігноруванні конкретного каналу.

Контроль коммуникаций.png

Крім того, вам буде показана статистика роботи кожного з менеджерів з каналами зв'язку, щоб визначити наскільки кожен з них активний.

Далі йде блок аналітичних звітів з продажу та клієнтам. Клік по числу в колонці переводить на сторінку з докладним списком записів та інформацією по ним.

Учет продаж и клиентов.jpg

За замовчуванням представлені лічильники з продажу, клієнтам та операціях в роботі. Зрозуміло, всі їх можна налаштувати або доповнити іншими відповідно до побажань фахівця з продажу.

В кінці сторінки розташовані лічильники по всім менеджерам. Кожен з них покаже залученість співробітників в продажі, та як ефективно вони працюють.

Счетчики.png

Ви можете докладно бачити, скільки справ кожен співробітник вже виконав (шкала Переміг), а також скільки справ йому ще належить завершити (шкала Борг). Також показана загальна сума продажів кожного з менеджерів.

Якщо потрібно налаштувати віджети, в правому верхньому кутку кожного з них розташована шестерня. Натисніть на неї та зробіть налаштування.

Як додати свої звіти?

Щоб розширити подану інформацію власними лічильниками, натисніть кнопку Додати звіт в правому верхньому кутку сторінки.

Как добавить свои отчеты в Старт.png

Оберіть тип запису в CRM, по якій ви бажаєте отримати розрахунки, а також саму форму подання. Після цього зробіть налаштування виведених даних та звіт з'явиться на даній сторінки.

Форма настройки нового отчета.png

Отримати всю ключову інформацію з продажу та роботі менеджерів швидко та в одному місці ще ніколи не було настільки легко :)
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24