top_ua
Вхід

Підтримка24

Старт CRM

Рейтинг:

Облік ефективності роботи менеджерів та контакт з клієнтами - запорука прогресу кожної успішної компанії. Без їх ефективного та чуйного відстеження вся праця з розвитку може бути абсолютно безглуздою.

Легко підключити всі необхідні канали комунікацій з клієнтами та контролювати ефективність роботи менеджерів - ось основні можливості сторінки Старт CRM. Ви отримаєте всю необхідну інформацію відразу та в одному місці

Для чого потрібна ця сторінка?

Вона має подвійне призначення. По-перше, демонструє основні можливості CRM користувачам, які тільки починають освоєння системи. По-друге, для менеджерів відділу продажів вона служить індикатором ефективності роботи відділу, тому що наочно представляє всі основні показники та процеси в продажах.

Як працювати зі сторінкою Старт?

На самому початку сторінки розташовані віджети, що відображають активність роботи з каналами комунікацій, в тому числі відкриті лінії та CRM-форми. Менеджер може буквально з одного погляду оцінити ефективність каналів та оперативно прийняти рішення про розвиток або ігноруванні конкретного каналу.

Крім того, вам буде показана статистика роботи кожного з менеджерів з каналами зв'язку, щоб визначити наскільки кожен з них активний.

Далі йде блок аналітичних звітів по продажам та клієнтам. Клік по числу в колонці переводить на сторінку з докладним списком записів та інформацією по ним.

За замовчуванням представлені лічильник по клієнтам, а також відображається план продажів.Зрозуміло, всі їх можна налаштувати або доповнити іншими відповідно до побажань фахівця з продажу.

В кінці сторінки розташовані лічильники по всім менеджерам. Кожен з них покаже залученість співробітників в продажі, та як ефективно вони працюють.

Ви можете докладно бачити, скільки справ кожен співробітник уже виконав (шкала Переміг), а також скільки справ йому ще належить завершити (шкала Борг). Також показана загальна сума продажів кожного з менеджерів.

Якщо потрібно налаштувати віджети, в правому верхньому кутку кожного з них розташована шестерня. Натисніть на неї та виконайте налаштування.

Як додати свої звіти?

Щоб розширити подану інформацію власними лічильниками, натисніть кнопку Додати звіт в правому верхньому кутку сторінки.

Оберіть тип запису в CRM, по якій ви бажаєте отримати розрахунки, а також саму форму подання. Після цього зробіть налаштування виведених даних та звіт з'явиться на даній сторінці.


Отримати всю ключову інформацію з продажу та роботі менеджерів швидко та в одному місці ще ніколи не було настільки легко :)
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло