Спілкуючись з нашими клієнтами з різних сфер, ми отримали дуже приємну статистику. Величезна кількість подібних сервісів вже успішно використовують Бітрікс24 в своїй діяльності! Якщо ж ви тільки лише плануєте організувати свій бізнес, то подивіться, як це вже зробили в одній з таких компаній :)
Давайте розглянемо крок за кроком, як інструменти Бітрікс24 допомогли організувати робочий процес.
Як організовано зв'язок з клієнтом?
Заявки на ремонт потрібно якось отримувати. Погодьтеся, що працювати з клієнтами, не маючи контакту з ними, безглуздо.
Ми використовуємо Віджет на сайт. У ньому наш клієнт зможе або заповнити необхідні поля CRM-форми та відразу залишити свою заявку, або спочатку проконсультуватися з фахівцем в Онлайн-чаті.
Коли клієнт клікне на наш віджет, то зможе обрати, як йому зручніше з нами зв'язатися.
Що ми робимо, коли отримуємо заявку?
При заповненні форми на сайті відразу буде створюватися угода та контакт - це ми пропишемо в налаштуваннях CRM-форми.
У нашій компанії, як належить, за обробку заявок та ремонт відповідають різні люди. Тому безпосередньо зі сторінки угоди ми створюємо завдання майстру. Посилання на угоду прикріплюється до завдання автоматично.
Як тільки майстер нам сигналізує, що ремонт виконаний та завдання закрито, ми можемо виставити рахунок нашому клієнту. Все-таки ми працюємо не безкоштовно :)
Це досить нескладний приклад, але він дозволяє наочно зрозуміти, наскільки швидко та просто організовується робочий процес з Бітрікс24. У нас на всі налаштування пішло по суті 10 хвилин, а бізнес вже почав працювати!