top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Обмін даними між магазином та CRM

Рейтинг:
Як налаштувати зв'язок інтернет-магазину та CRM ми вже розповідали в спеціальній статті.
Давайте ще раз уточнимо, чим саме можуть обмінюватися магазин та CRM.
  • Замовлення з магазину надходять в CRM у вигляді угодsdelki_iz_magaz.jpg
  • Клієнти з магазину надходять в CRM у вигляді Контактів (якщо замовлення оформлене на фізичну особу) або компаній (якщо замовлення на юридичну особу)
  • Каталог товарів магазину не передається в CRM, але товари, зазначені в замовленні, разом з їх ціною, знижками та розрахунком податків будуть додані в Угоду на вкладку Товариtovari_zakaza.jpg
  • Всі оновлення замовлень в магазині автоматично передаються в CRM. Подальша робота (завершення угоди, аналіз, звіти) проводиться в CRM, назад в магазин інформація не передається.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24