Як налаштувати зв'язок інтернет-магазину та CRM ми вже розповідали в спеціальній статті.
Давайте ще раз уточнимо, чим саме можуть обмінюватися магазин та CRM.
- Замовлення з магазину надходять в CRM у вигляді угод:
- Клієнти з магазину надходять в CRM у вигляді Контактів (якщо замовлення оформлене на фізичну особу) або компаній (якщо замовлення на юридичну особу).
- Каталог товарів магазину не передається в CRM, але товари, зазначені в замовленні, разом з їх ціною, знижками та розрахунком податків будуть додані в Угоду на вкладку Товари.
- Всі оновлення замовлень в магазині автоматично передаються в CRM. Подальша робота (завершення угоди, аналіз, звіти) проводиться в CRM, назад в магазин інформація не передається.