top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відеоуроки по процесу впровадження CRM

Рейтинг:

Ми поставили нашим новим клієнтам запитання "Для чого вам Бітрікс24"? І ось як описав свої побажання один з наших користувачів - можливо, ви також бажаєте чогось подібного:

  1. Для початку мені потрібно перенести контакти з Ексель в Бітрікс
  2. Запросити менеджерів та розподілити між ними контакти
  3. Навчитися виставляти завдання
  4. Підключити CRM до сайту, щоб заявки йшли відразу в Бітрікс
  5. Навчитися виставляти рахунки
  6. Навчитися формувати звіти по менеджерам з продажів
  7. Надсилати прайс з цінами товару відразу кыльком клієнтам
  8. Навчитися розподіляти клієнтів - новий клієнт, закритий, або на договорі

Розповімо як виконати кожен пункт за допомогою відео та посилань на докладні статті.

Перенесення контактів з Excel в Бітрікс:

Також варто почитати:

Як імпортувати дані в Бітрікс24.CRM?

Що таке контакт у CRM?

Як додати контакт?

Запрошення менеджерів та розподіл контактів

Найпростіший спосіб запросити нового співробітника - відправити запрошення на електронну пошту. Це нескладно і швидко:

Для співробітників відділу або учасників нового проекту ви можете створити окрему групу:

Також можна почитати:

Як додати нових співробітників?

Як створити групу або проект?

Права доступу в CRM

Як користуватись файлами на загальному диску?

Постановка завдань

Також можна почитати:

Як створити завдання?

Робота з Завданнями

Робота з шаблонами завдань

Підключення CRM до сайту:

Також можна почитати:

Обмін даними між магазином та CRM

Інтеграція з інтернет-магазином

Виставлення рахунків:

Також можна почитати:

Як виставити рахунок

Як налаштувати валюти в в CRM

Як створити онлайн-посилання на рахунок?

Способи оплати

Формування звітів:

Звіти з CRM можна також зберегти у вигляді екселівского файлу .xls. Це описано в статті Звіти в CRM.

Також можна почитати:

Робота зі звітами

Аналітичні звіти в CRM

Масова розсилка листів:

Також варто почитати:

Що таке CRM-маркетинг?

Види розсилок - email, sms, інформаційні дзвінки, реклама, месенджери

Як створити сегменти клієнтів і здійснювати точкові розсилки?

8. Розподіл клієнтів:

Також можна почитати:

Як додати/змінити типи контактів, компаній і угод, джерела і сфери діяльності?

Пошук елементів CRM за допомогою фільтра

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло