top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Приховуємо аватарки відповідальних в Онлайн-чаті

Рейтинг:

Віджет на сайті дозволяє приймати звернення у вигляді чату з будь-якого сайту, надавати CRM-форму клієнту або здійснювати зворотний дзвінок на номер клієнта.

Деяким компаніям може знадобитися можливість приховати аватарки та імена відповідальних співробітників на першому вікні чату. В налаштуваннях відкритої лінії поки такої окремої опції немає, але все робиться легко.

Онлайн-чат

Онлайн-чат на окремій сторінці

Окрема сторінка Онлайн-чату має свою унікальну адресу, яка зазначається в налаштуваннях Відкритої лінії.

Зовнішній вигляд віджету Онлайн-чату можна змінити за допомогою CSS-стилю в налаштування відкритої лінії цього чату.

Тобто, щоб приховати аватарки та імена відповідальних співробітників на першому екрані чату, потрібно прописати в секції Свій CSS в налаштуваннях каналу даний код (або в зовнішньому css-файлі):

.bx-imopenlines-config-sidebar-info-block { display: none!important; }

Застосовуємо зміни Онлайн-чату і зберігаємо відкриту лінію. Все готово, аватарки і співробітники приховані. :)

Онлайн-чат в отдельной странице

Онлайн-чат у віджеті на сайті

В даному випадку буде трішки складніше, так як CSS-стиль в налаштуваннях каналу Відкритої лінії не впливає на відображення віджета на сторонньому сайті.

Для цього потрібно вставити наведений вище CSS-код в шаблон вашого сайту, тоді при завантаженні віджета потрібний нам CSS-клас Онлайн-чату перевизначиться новим:

Для цієї зміни в шаблоні сайту вам знадобляться права на модифікацію шаблону або краще звернутися до адміністратора чи розробника вашого сайту..

Таким чином, після невеликих доробок стилю шаблону, співробітники будуть приховані з початкового екрана віджета:

Онлайн-чат в виджете на сайте

Приємного спілкування! :)



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло