top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Детальний журнал дзвінків та логи телефонії Бітрікс24

Рейтинг:

При виникненні будь-яких питань по роботі телефонії Бітрікс24 технічному фахівцю Підтримки24 можуть знадобитися логи дзвінка. У логах міститься досить технічної інформації, щоб виявити помилки з'єднання.


Як отримати логи дзвінків

  1. Перейти до детального журнал дзвінків в розділі Телефонія > Баланс и статистика > Деталізація дзвінків:

    Детализация звонков

  2. Відкрити лог дзвінка, натиснувши на кнопку в стовпці Журнал напроти потрібного дзвінка:

    Открыть лог звонка

    Якщо в деталізації дзвінків стовпчика Журнал немає, то його можна включити в налаштуваннях відображення стовпців:

    Включить столбец Журнал

  3. Далі відкрити лог в стовпці Журнал напроти потрібного дзвінка, скопіювати посилання на лог з адресного рядка браузера і передать в своє звернення фахівцю Підтримки24:

    Ссылка на лог звонка

Логи дзвінків зберігаються в базі даних нашого оператора протягом тижня, після чого відбувається їх автоматичне видалення.


Статуси дзвінків

В телефонії Бітрікс24 використовуються статуси – коди відповіді, аналогічні кодам в SIP-протоколі:

  • Успішний дзвінок (код 200) – запит був успішно прийнятий, розпізнаний і підтверджений;
  • Пропущений дзвінок (код 304) – для цього статуса взятий нестандартний код;
  • Відхилено (код 603) – виклик відмінено через "падіння" мережі;
  • Виклик відмінено (код 603-S) – користувач, якому направлений дзвінок, не бажає приймати вхідні виклики, не вказуючи причину відмови;
  • Заборонено (код 403) – абонент не зареєстрований;
  • Невірний номер (код 404) – абонент що викликається не знайдений, немає такого SIP-номера;
  • Зайнято (код 486) – абонент зайнятий;
  • Цей напрямок не доступний (код 484) – принято запит з неповною адресою;
  • Цей напрямок не доступний (код 503) – сервер не може зараз обслужити виклик через перевантаження або проведення технічних робіт;
  • Тимчасово не доступний (код 480) – тимчасово недоступний напрямок, спробуйте зателефонувати пізніше;
  • Недостатньо коштів на рахунку (код 402) – необхідна оплата;
  • Заблоковано (код 423) – сервер відхиляє запит через надто короткий інтервал.

Статуси відображаються у Детализації дзвінків в стовпці з одноіменною назвою, який можна додати при необхідності.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло