При виникненні будь-яких питань по роботі телефонії Бітрікс24 технічному фахівцю Підтримки24 можуть знадобитися логи дзвінка. У логах міститься досить технічної інформації, щоб виявити помилки з'єднання.
Як отримати логи дзвінків
-
Перейти до детального журнал дзвінків в розділі Телефонія > Деталізація дзвінків:
-
Якщо в деталізації дзвінків стовпчика Журнал немає, то його можна включити в налаштуваннях відображення стовпців (шестерня в лівому верхньому кутку списку дзвінків):
- Відкриється лог дзвінка, вам потрібно лише скопіювати посилання з адресного рядка браузера і передати в своє звернення спеціалісту Підтримки24:
Логи дзвінків зберігаються в базі даних оператора протягом місяця, після чого відбувається їх автоматичне видалення.
Статуси дзвінків
В телефонії Бітрікс24 використовуються статуси – коди відповіді, аналогічні кодам в SIP-протоколі:
- Успішний дзвінок (код 200) – запит був успішно прийнятий, розпізнаний і підтверджений;
- Пропущений дзвінок (код 304) – для цього статуса взятий нестандартний код;
- Відхилено (код 603) – виклик відмінено через "падіння" мережі;
- Виклик скасовано (код 603-S) – користувач, якому направлений дзвінок, не бажає приймати вхідні виклики, не вказуючи причину відмови;
- Заборонено (код 403) – абонент не зареєстрований;
- Неправильний номер (код 404) – абонент що викликається не знайдений, немає такого SIP-номера;
- Зайнято (код 486) – абонент зайнятий;
- Цей напрямок недоступний (код 484) – принято запит з неповною адресою;
- Цей напрямок недоступний (код 503) – сервер не може зараз обслужити виклик через перевантаження або проведення технічних робіт;
- Тимчасово недоступний (код 480) – тимчасово недоступний напрямок, спробуйте зателефонувати пізніше;
- Недостатньо коштів на рахунку (код 402) – необхідна оплата;
- Заблоковано (код 423) – сервер відхиляє запит через надто короткий інтервал (або номер у чорному списку Бітрікс24).
- Не визначено - будь-який інший статус, залежить від коду sip-протоколу.
Статуси відображаються у Деталізації дзвінків в стовпці з одноіменною назвою, який можна додати при необхідності.
Якщо у вас підключена стороння АТС, і в логові дзвінка вказується код, якого немає в списку вище, то в такому випадку потрібно звертатися за роз'ясненнями до оператора вашої АТС, оскільки цей код приходить саме від неї. Також ви можете завжди звіритися зі стандартними кодами завершення SIP-телефонії.