top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як налаштувати переадресацію дзвінків?

Рейтинг:

Трапляються ситуації, коли співробітник зважаючи на зайнятість або відсутность на місці не може відповісти на вхідний дзвінок. Щоб не втрачати клієнта, можна налаштувати переадресацію вхідного дзвінка.


Як налаштувати переадресацію

Переадресація дзвінка налаштовується в Групі телефонії для кожного номера, в пункті Якщо співробітники не відповіли на дзвінок. Потрапити в налаштування групи телефонії можна декількома способами:

  1. При налаштуванні номера (Телефонія > Підключення > Налаштувати номер). Далі обрати 2. Направити вхідний дзвінок на групуНалаштування групи.

  2. Або безпосередньо перейти до Групи (Телефонія > Групи). Далі обрати або створити групу, а потім вже вказати потрібну групу в налаштуваннях номера.


Види переадресації

07-08-2017 11-45-11.jpg

У Бітрікс24 підтримується декілька видів переадресації дзвінка:

1. Перенаправити дзвінок на телефон співробітника
В цьому випадку дзвінок буде спрямований на номер співробітника, на кого останнім спрямовувався дзвінок. Це може бути не обов'язково останній оператор в черзі:

07-08-2017 11-50-05.jpg

Зверніть увагу, щоб переадресація працювала коректно, потрібно вказати номер співробітника в його профілі в міжнародному форматі: на початку код 3 або 8, далі код міста і номер телефону. Символи +, (,) і пробіли не впливають на визначення номера.

2. Перенаправити дзвінок на вказаний номер

Всі дзвінки будуть перенаправлені на вказаний в спеціальному полі номер:

07-08-2017 11-53-59.jpg

Зверніть увагу, щоб переадресація працювала коректно, потрібно вказати номер співробітника в його профілі в міжнародному форматі: на початку код 3 або 8, далі код міста і номер телефону. Символи +, (,) і пробіли не впливають на визначення номера.

3. Перенаправити на іншу групу

Дзвінок буде перенаправлений в іншу групу телефонії.

07-08-2017 11-57-48.jpg

4. Очікувати вільного оператора

Якщо оператори вільні, але не відповідають на дзвінок, то цей дзвінок буде ходити по колу, згідно з чергою відповідальних, поки хтось не підніме трубку.

Якщо всі оператори зайняті:

  • клієнту програється мелодія очікування («Всі співробітники зайняті, залишайтеся на лінії»), яка вибирається в налаштуваннях номера
  • поки всі оператори розмовляють, клієнту буде програватися мелодія очікування
  • як тільки хтось з операторів стає вільний, дзвінок направляється на нього
  • якщо надійшло кілька дзвінків, то вони будуть оброблені в порядку надходження.

Якщо вибрати дію Очікувати вільного оператора для розподілу черги Одночасно всім, то дзвінок без відповіді буде відразу завершений і записаний в статистику як пропущений.


Ручна переадресація

При дзвінку після натискання кнопки переадресації та вибору співробітника є 2 кнопки:

Перенаправить на оператора

Перенаправити – дзвінок буде перенаправлений на обраного співробітника.

Скасувати – приховує вікно перенаправлення.

Після натискання кнопки Перенаправити можливі режими перенаправлення: режим «сліпого переводу» і переводу з попередньою консультацією:

Режимы ручного перенаправления звонка на сотрудника

  1. Якщо натиснути Перенаправити, не чекаючи, поки другий співробітник візьме трубку – вийде «сліпе переведення». У першого співробітника дзвінок завершиться. Як тільки другий співробітник візьме трубку, він буде з'єднаний з клієнтом.

  2. Якщо дочекатися, поки другий співробітник візьме трубку, то співробітники зможуть поспілкуватися між собою – вийде переведення з попередньою консультацією. У будь-який момент розмови перший співробітник може натиснути Перенаправити – тоді у нього розмова перерветься, клієнт буде з'єднаний з другим співробітником. Поки кнопка Перенаправити не натиснута, клієнт слухає мелодію очікування.

При сліпому переведенні якщо той, на кого переводять дзвінок, так і не візьме трубку, розмова буде завершена.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери