top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Параметри бізнес-процесу

Рейтинг:
Налаштування параметрів бізнес-процесу - це дуже важливий етап в його розробці. Адже якщо ми невірно вкажемо, з чим процесу працювати, то в подальшому створювати його може стати складніше, а то та зовсім не можна. Однак в налаштуванні параметрів немає нічого складного, якщо знати, що вони з себе уявляють. Давайте ж розберемося, як це зробити.


Зупинимося на деяких ключових моментах:
  1. Змінні використовуються для тимчасового зберігання даних, необхідних для процесу що виконується. Після завершення процесу їх значення стираються.
  2. Параметри використовуються для явної вказівки будь-яких значень, які будуть використані процесом. Вони задаються самим співробітником безпосередньо перед запуском бізнес-процесу в спеціальних полях.
  3. Константи потрібні для зберігання інформації, значення якої не повинно змінюватися під час виконання. Їх обов'язково потрібно налаштувати до запуску бізнес-процесу.
Форма створення для всіх них однакова та в ній немає нічого складного :)
Розглянемо на прикладі параметрів.

Параметры БП.png

Зазначати ідентифікатор завжди потрібно латиницею.

Будьте уважними з вибором Типу. Я дуже часто зустрічаю ситуацію, коли люди забувають зазначити потрібний тип, а потім дивуються, що у них нічого не працює.

Вкажіть Значення за замовчуванням, якщо ви бажаєте щоб у параметра або змінної відразу було якесь значення. Для констант це робити обов'язково в будь-якому випадку.

На закладці Доступ для користувачів задаються початкові права, які будуть встановлені для документа при його запуску.

Настройка прав доступа к бизнес-процессу.png

Зверніть увагу, що ви можете зазначити права як для окремих користувачів, так і для груп та відділів. Або ж додати за допомогою змінних та параметрів.

Налаштування прав на сам бізнес-процес і дані права - це різні речі. Перевизначити права, які були встановлені ззовні, тут не можна.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери