top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як правильно звільнити співробітника, який працював в CRM?

Рейтинг:

Перед будь-яким роботодавцем рано чи пізно постає питання про звільнення співробітників. Незалежно від причини, по якій відбувається розставання, всі справи звільненого співробітника потрібно передати іншим людям. А також подбати, щоб звільнений співробітник не міг використовувати вашу корпоративну інформацію на шкоду вам.

Що саме може бути пов'язано зі співробітником в Бітрікс24.CRM?

По-перше, те, на що встановлюються права. Тобто в CRM це:

  • Контакт
  • Компанія
  • Угода (напрямки угод та їх стадії)
  • Лід (та його статуси)
  • Пропозиція
  • Рахунок
  • CRM-форма
  • Віджет на сайт

І на кожен елемент можуть бути призначені права Немає доступу, Свої, Свої+свого відділу та іншим по діях Читання, Додавання, Зміна тощо.

По-друге, зі співробітником можуть бути пов'язані Справи і Завдання - ті, які він Робить, Спостерігає, Доручив тощо.

У загальному випадку, передача справ проводиться в три простих та швидких етапи. Причому проводитися вони можуть як до фактичного звільнення співробітника з порталу, так і після нього.

  1. Слід вирішити, які дії зможе виробляти новий співробітник з інформацією звільненого. Найпростіше дати йому такі ж права, що і звільненому. Тобто призначити нового співробітника ту ж роль.
  2. Але, звичайно, можна як розширити, так і обмежити права нового співробітника, або перерозподілити їх. Про права доступу в CRM додатково можна прочитати в спеціальній статті.

    Не забувайте також, що саме ролі і права доступу визначають, до якої частини вашої клієнтської бази має доступ співробітник. Будьте уважні при визначенні прав!

  3. Далі в списку кожної сутності CRM відфільтровуємо і відзначаємо ті записи, відповідальним за які є звільнений співробітник. Та за допомогою панелі групових операцій в нижній частині списку призначаємо нового відповідального.
  4. З завданнями вчиняємо аналогічно - відфільтровуємо в групі в режимі "Всі" завдання звільненого співробітника, відзначаємо їх і вибираємо в панелі групових операцій "Змінити відповідального".
  5. Зверніть увагу! Відповідального потрібно змінити навіть у тих угод і лідів, обробка яких вже завершена. Інакше новий відповідальний не отримуватиме дзвінків і повідомлень, якщо робота за цими угодами і лідам відновиться.

    Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери