Перед будь-яким роботодавцем рано чи пізно постає питання про звільнення співробітників. Незалежно від причини, по якій відбувається розставання, всі справи звільненого співробітника потрібно передати іншим людям. А також подбати, щоб звільнений співробітник не міг використовувати вашу корпоративну інформацію на шкоду вам.
Що саме може бути пов'язано зі співробітником в Бітрікс24.CRM?
По-перше, те, на що встановлюються права. Тобто в CRM це:
- Контакт
- Компанія
- Угода (напрямки угод та їх стадії)
- Лід (та його статуси)
- Пропозиція
- Рахунок
- CRM-форма
- Віджет на сайт
І на кожен елемент можуть бути призначені права Немає доступу, Свої, Свої+свого відділу та іншим по діях Читання, Додавання, Зміна тощо.
По-друге, зі співробітником можуть бути пов'язані Справи і Завдання - ті, які він Робить, Спостерігає, Доручив тощо.
У загальному випадку, передача справ проводиться в три простих та швидких етапи. Причому проводитися вони можуть як до фактичного звільнення співробітника з порталу, так і після нього.
- Слід вирішити, які дії зможе виробляти новий співробітник з інформацією звільненого. Найпростіше дати йому такі ж права, що і звільненому. Тобто призначити нового співробітника ту ж роль.
- Далі в списку кожної сутності CRM відфільтровуємо і відзначаємо ті записи, відповідальним за які є звільнений співробітник. Та за допомогою панелі групових операцій в нижній частині списку призначаємо нового відповідального.
- З завданнями вчиняємо аналогічно - відфільтровуємо в групі в режимі "Всі" завдання звільненого співробітника, відзначаємо їх і вибираємо в панелі групових операцій "Змінити відповідального".
Але, звичайно, можна як розширити, так і обмежити права нового співробітника, або перерозподілити їх. Про права доступу в CRM додатково можна прочитати в спеціальній статті.
Не забувайте також, що саме ролі і права доступу визначають, до якої частини вашої клієнтської бази має доступ співробітник. Будьте уважні при визначенні прав!
Також варто почитати: