top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Бітрікс24 для організації ветеринарної клініки

Рейтинг:

Дуже часто ми отримуємо від наших клієнтів найнесподіваніші і цікаві історії :) Так, інструменти Бітрікс24 виявилися дуже корисні навіть для роботи з тваринами. Не до такої міри, щоб навіть видра могла запускати бізнес-процеси, але організувати діяльність тих, хто піклується про братів наших менших -  легко!

Ми отримали повідомлення від одного з наших нових клієнтів про те, що вони планують використовувати Бітрікс24 в своїй ветеринарній клініці. Давайте розглянемо на прикладі, як це легко і швидко можна зробити.

Впровадження Бітрікс24 в новий робочий процес

Давайте крок за кроком розглянемо новий порядок роботи, а після я покажу його реалізацію на живому прикладі.

  • Спочатку нам потрібно організувати, як клієнти будуть з нами зв'язуватися. Для цього ми створимо Віджет на сайт і підключимо до нього Онлайн-чат.
    Подключаем Онлайн-чат.png

    Якщо вам потрібно докладна інструкція про те, як налаштувати Відкриту лінію, клікніть тут.

    Після цього ми розмістимо віджет на самому сайті і наші клієнти зможуть з нами через нього зв'язатися.

    Как выглядит виджет на сайте.png

  • Коли клієнт напише повідомлення у відкриту лінію, йому буде запропоновано заповнити форму з його даними, з яких буде автоматично створений лід.

    Розумний крок - додавання до форми створюваного ліда нових полів, які більш точно підходять під нашу організацію. Для прикладу додамо поле Тварина текстового типу.
  • Коли клієнт напише нам, то ми можемо і створити завдання прямо в процесі розмови, щоб не відволікатися та приділити повну увагу його проблемі.
  • Вже після розмови створену задачу можна відредагувати більш детальною інформацією про клієнта та його візит. Якщо, наприклад, лікарів декілька, то можна вказати того, хто буде відповідати за прийом, як нового відповідального за завданням. Найкраще також поставити повідомлення, щоб нагадати ветеринару що ось-ось прийдуть чергові відвідувачі.
  • Лід у нас теж створюється автоматично, та його потім також можна буде відредагувати під конкретного клієнта.

Як бачите, ми вже виконали всі основні кроки: організували зв'язок з клієнтом, поговорили з ним та домовилися про візит, завели лід та поставили відповідального завдання. Далі вже все може регламентувати тільки ваш внутрішній статут компанії.

Тепер давайте подивимося на живому прикладі, як можна виконати описані мною кроки. Відразу скажу, назва клініки та імена всіх учасників відео вигадані, а збіги можуть бути випадкові, хоча й малоймовірні :)

Як бачите, інструменти Бітрікс24 дозволили швидко і просто організувати роботу цілої клініки. Тепер допомогти будь-якій тварині: від мопса до носорога - можна буде куди більш ефективно!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24