top_ua
Вхід

Підтримка24

Відновлення інформації в CRM

Рейтинг:
Інформація в CRM не пропадає сама по собі - ви завжди можете переглянути всі операції за допомогою сторінки історії. Перед зверненням до підтримки також перевірте список застосунків і бізнес-процесів.

Крок перший. Скористатися кошиком CRM

При видаленні елементи CRM не зникають, а спочатку потрапляють до кошику. У кошику ви можете відновити їх або остаточно видалити.

До кошику потрапляють видалені ліди, угоди, контакти, компанії та справи.

Детальніше читайте в статті Кошик в CRM.

Крок другий. Перевірити, що дані дійсно пропали

Перейдіть на сторінку CRM - Історія та у фільтрі вкажіть Тип - видалення. Якщо якісь елементи CRM були видалені, то ви побачите, хто і коли це зробив.

Історія в CRM доступна на тарифах CRM+, Команда та Компанія.

Часто ми не бачимо потрібні дані через активні фільтри. Перевірте і при необхідності очистіть рядок фільтра.

Якщо і це не допомогло, то зверніться в чат Підтримки24 на вашому порталі. Ми допоможемо знайти зниклі дані і з'ясувати, що сталося.

Наберіть у пошуку Підтримка24 і напишіть повідомлення з докладною інформацією про ваші останні дії.

Крок третій. Вибрати спосіб відновлення даних.

Отже, дані все-таки пропали. Не варто панікувати, їх можна повернути.

На всіх порталах Бітрікс24 щодня відбувається резервне копіювання. Копії зберігаються протягом тижня.

По вашему запросу специалисты смогут восстановить данные на портале.

Звертайтеся в підтримку тільки при втраті великих обсягів даних. Відновлення - серйозний та складний процес, який не застосовується для малої кількості елементів.

Існує два варіанти відновлення:

  • Файл CSV

    Підтримка24 може створити CSV-файл зі списком елементів на потрібну дату. Вам залишиться тільки імпортувати дані в CRM.

    Це найбезпечніший метод - вся інформація на порталі залишиться в цілості.

    CSV-файл містить тільки список однорідних елементів (наприклад список лідів, угод, компаній, контактів), без справ, історії та коментарів.
  • Повне відновлення порталу

    Відновлення поверне весь портал до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.

    Якщо пропали товари або призначені для користувача поля - підійде тільки повне відновлення порталу.

Усі варіанти відновлення доступні тільки на платних тарифах Команда, Компанія.

У відновлення є кілька нюансів:

  • тільки адміністратор порталу може створити заявку на відновлення;
  • відновлення даних стосується всіх співробітників порталу;
  • ви можете відновити дані не більше, ніж на тиждень назад.

Крок четвертий. Створити запит на відновлення даних.

Напишіть в чат Підтримки24 повідомлення, вкажіть дату і час пропажі даних, а також варіант відновлення.

Спеціаліст технічної підтримки повідомить, які резервні копії доступні для вашого порталу, і погодить час та спосіб відновлення.

Готово! Дані врятовані, і ви можете продовжувати роботу:)

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло