top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відновлення інформації в CRM

Рейтинг:
Інформація в CRM не пропадає сама по собі - ви завжди можете переглянути всі операції за допомогою сторінки історії. Перед зверненням до підтримки також перевірте список застосунків і бізнес-процесів.

Крок перший. Скористатися кошиком CRM

При видаленні елементи CRM не зникають, а спочатку потрапляють до кошику. У кошику ви можете відновити їх або остаточно видалити.

До кошику потрапляють видалені ліди, угоди, контакти, компанії та справи.

Детальніше читайте в статті Кошик в CRM.

Крок другий. Перевірити, що дані дійсно пропали

Перейдіть на сторінку CRM - Історія та у фільтрі вкажіть Тип - видалення. Якщо якісь елементи CRM були видалені, то ви побачите, хто і коли це зробив.

Історія в CRM доступна на всіх комерційних тарифах. Дізнайтесь детальніше на сторінці порівняння тарифів.

Часто ми не бачимо потрібні дані через активні фільтри. Перевірте і при необхідності очистіть рядок фільтра.

Якщо і це не допомогло, то зверніться в чат Підтримки24 на вашому порталі. Ми допоможемо знайти зниклі дані і з'ясувати, що сталося.

Наберіть у пошуку Підтримка24 і напишіть повідомлення з докладною інформацією про ваші останні дії.

Крок третій. Вибрати спосіб відновлення даних.

Отже, дані все-таки пропали. Не варто панікувати, їх можна повернути.

На всіх порталах Бітрікс24 щодня відбувається резервне копіювання. Копії зберігаються протягом тижня.

По вашему запросу специалисты смогут восстановить данные на портале.

Звертайтеся в підтримку тільки при втраті великих обсягів даних. Відновлення - серйозний та складний процес, який не застосовується для малої кількості елементів.

Існує три варіанти відновлення:

  • Файл CSV

    Підтримка24 може створити CSV-файл зі списком елементів на потрібну дату. Вам залишиться тільки імпортувати дані в CRM.

    Це найбезпечніший метод - вся інформація на порталі залишиться в цілості.

    CSV-файл містить тільки список елементів, без справ і коментарів.
  • Відновлення CRM на зазначену дату

    Відновлення поверне CRM до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.

    Цей спосіб підійде, якщо ви видалили список контактів, компаній, лідів або угод.

  • Повне відновлення порталу

    Відновлення поверне весь портал до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.

    Якщо пропали товари або призначені для користувача поля - підійде тільки повне відновлення порталу.

Всі варіанти відновлення доступні тільки на тарифах Команда і Компанія.

У відновлення є кілька нюансів:

  • тільки адміністратор порталу може створити заявку на відновлення;
  • відновлення даних стосується всіх співробітників порталу;
  • ви можете відновити дані не більше, ніж на тиждень назад.

Крок четвертий. Створити запит на відновлення даних.

Напишіть в чат Підтримки24 повідомлення, вкажіть дату і час пропажі даних, а також варіант відновлення.

Спеціаліст технічної підтримки повідомить, які резервні копії доступні для вашого порталу, і погодить час та спосіб відновлення.

Готово! Дані врятовані, і ви можете продовжувати роботу:)

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло