Крок перший. Скористатися кошиком CRM
При видаленні елементи CRM не зникають, а спочатку потрапляють до кошику. У кошику ви можете відновити їх або остаточно видалити.
До кошику потрапляють видалені ліди, угоди, контакти, компанії та справи.
Крок другий. Перевірити, що дані дійсно пропали
Перейдіть на сторінку CRM - Історія та у фільтрі вкажіть Тип - видалення. Якщо якісь елементи CRM були видалені, то ви побачите, хто і коли це зробив.
Часто ми не бачимо потрібні дані через активні фільтри. Перевірте і при необхідності очистіть рядок фільтра.
Якщо і це не допомогло, то зверніться в чат Підтримки24 на вашому порталі. Ми допоможемо знайти зниклі дані і з'ясувати, що сталося.
Наберіть у пошуку Підтримка24 і напишіть повідомлення з докладною інформацією про ваші останні дії.
Крок третій. Вибрати спосіб відновлення даних.
Отже, дані все-таки пропали. Не варто панікувати, їх можна повернути.
На всіх порталах Бітрікс24 щодня відбувається резервне копіювання. Копії зберігаються протягом тижня.
По вашему запросу специалисты смогут восстановить данные на портале.
Існує два варіанти відновлення:
-
Файл CSV
Підтримка24 може створити CSV-файл зі списком елементів на потрібну дату. Вам залишиться тільки імпортувати дані в CRM.
Це найбезпечніший метод - вся інформація на порталі залишиться в цілості.
CSV-файл містить тільки список однорідних елементів (наприклад список лідів, угод, компаній, контактів), без справ, історії та коментарів. -
Повне відновлення порталу
Відновлення поверне весь портал до стану на потрібну дату. Всі дані після зазначеної дати будуть втрачені.
Якщо пропали товари або призначені для користувача поля - підійде тільки повне відновлення порталу.
У відновлення є кілька нюансів:
- тільки адміністратор порталу може створити заявку на відновлення;
- відновлення даних стосується всіх співробітників порталу;
- ви можете відновити дані не більше, ніж на тиждень назад.
Крок четвертий. Створити запит на відновлення даних.
Напишіть в чат Підтримки24 повідомлення, вкажіть дату і час пропажі даних, а також варіант відновлення.
Спеціаліст технічної підтримки повідомить, які резервні копії доступні для вашого порталу, і погодить час та спосіб відновлення.
Готово! Дані врятовані, і ви можете продовжувати роботу:)