top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Бізнес з Бітрікс24: ландшафтний дизайн

Рейтинг:

Як би ви не ставилися до ландшафтного дизайну - як до високого мистецтва або ж як до вузько-практичної діяльності - в будь-якому випадку вам доведеться планувати і організовувати роботи поетапно, а також продумувати безліч дрібниць.

Навіть просто склавши перелік робіт, можна відразу побачити, як прекрасно він лягає на можливості Бітрікс24!

Зазвичай етапи облаштування прибудинкової території включають в себе:

  • Передпроектні дослідження - геодезична зйомка; інженерно-геологічні обстеження; проби ґрунту; Лісопатологічне обстеження;
  • Проектні роботи - розробка концепції розвитку території; ескізне проектування; розробка всіх розділів проекту;
  • Втілення всіх елементів ландшафтного проекту - озеленення; вертикальне планування; підпірні стіни; дренаж; зливова каналізація; зовнішнє електроосвітлення; гідрологічні споруди (ставки, водойми);
  • Комплексний догляд за територією.

Око бітріксоіда відразу бачить тут проекти (групи) - для запрошення працюючих на даному етапі співробітників і угруповання всіх даних, завдань, файлів, повідомлень, зустрічей в одному місці.

Потім - завдання, які ставитимуться учасникам проекту, з контролем термінів і взаємозалежностями. До речі, тут знадобляться і канбан, і Гант.

Ще знадобиться Диск для зберігання файлів.

Та CRM для історії, рахунків пропозицій, угод та іншого.

Припустимо, у нас є замовник - сім'я Тихонових, і нам треба облаштувати їх ділянку площею 30 соток в котеджному селищі Соснівка. Приблизний алгоритм роботи в Бітрікс24 для керівника і співробітників може бути таким:

  1. Керівник проекту створює групу "Ділянка Тихонова", в опис додає площа і адреса, в якості зображення додає фото ділянки.
  2. Погоджується на підключення Диска групи.
  3. Запрошує потрібних співробітників - дизайнера, садівника, кошторисника або бухгалтера. Коли вони отримають запрошення і вступлять в групу, Диск групи буде під'єднаний і їм.
  4. В CRM призначає права співробітникам, заводить клієнта "Тихонов".
  5. Ставить завдання дизайнеру, пов'язує з клієнтом CRM, визначає терміни.
  6. Для кращого розуміння ці дії показані на скрінкастє:

  7. Дизайнер переглядає і коригує терміни, ставить завдання бухгалтеру і садівнику.
  8. Співробітники виконують завдання, викладають на Диск документи, обговорюють, коректують і затверджують їх.
  9. Співробітники зв'язуються з клієнтом, використовуючи телефонію і E-mail трекери, призначають зустрічі за допомогою планувальника в календарі і т.д.
  10. Співробітники закривають завдання по мірі їх виконання.
  11. Бухгалтер виставляє рахунок клієнту, погоджує, заводить угоду і реєструє оплату.
  12. Керівник переглядає звіти за завданнями і операціях, аналізує їх.
  13. Керівник визначає коефіцієнти трудової участі, премії та інші заохочення або стягнення.
  14. Для поточної підтримки створюється шаблон завдання на обслуговування з періодичністю 1 раз в квартал.
  15. Створюється регулярний (щоквартальний) рахунок в CRM.
  16. Проект закривається, складаються підсумкові документи, Диск проекту вирушає в архів.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24