top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Оцінка якості обслуговування

Рейтинг:

Спілкування з клієнтом - одна з найважливіших складових будь-якого бізнесу. Оцінка якості обслуговування допоможе поліпшити якість послуг, дізнатися до нього підхід та підвищити лояльність клієнта, т.к він буде знати, що його думка буде враховуватися в майбутній роботі компанії.

Як увімкнути

У налаштуваннях відкритих ліній потрібно увімкнути галочку Відправляти запит оцінки якості обслуговування, після чого ви зможете (при необхідності) налаштувати текстові формулювання.

Оцінка якості у нас має два види:

  1. Перший - графічний, для каналів - Онлайн-чат, Бітрікс24.Нетворк:

  2. Другий - текстовий, для зовнішніх конекторів - Viber, Telegram, Facebook:


Після того як клієнт оцінить, оператору прийде зворотний зв'язок - повідомлення:


Якщо ви оператор і не бажаєте отримувати зворотний зв'язок, то ви можете відключити це в налаштуваннях повідомлень.


Де дивитись оцінки?

Оцінки за роботу можна подивитися в статистиці, там же доступний фільтр і вивантаження оцінок в MS Excel:

Оценки в детальной статистике

Оцінка якості обслуговування керівником

Керівники також можуть давати свою оцінку спілкуванню з клієнтом своїх підлеглих. Наприклад, ви можете відфільтрувати всі негативні оцінки клієнтів, без оцінки керівника, і прийняти певні рішення. :)

Фильтрация оценок руководителем

Оцінити розмову в даний момент можна в 3 місцях (в найближчому майбутньому від віконця історії ми відмовимося і буде два місця):

  1. У самій таблиці детальної статистики відкритих ліній:

    Оценка качества в таблице статистики

  2. У інтерфейсі історії:

  3. У вікні чату:

Як і в оцінці клієнта, оператору прийде зворотний зв'язок у вигляді повідомлення:

Сподіваємося, що оцінка якості обслуговування в Відкритих лініях Бітрікс24 дозволить вам налагодити зворотний зв'язок з клієнтом, враховувати побажання й аналізувати отримані відомості для поліпшення роботи компанії.

Оцінка якості обслуговування залежить від тарифу вашого Бітрікс24. Оцінка клієнтом доступна в тарифах Проект+ й вище, а оцінка керівником - в тарифах Команда та Компанія.

Успіхів у роботі!


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери