Спілкування з клієнтом - одна з найважливіших складових будь-якого бізнесу. Оцінка якості обслуговування допоможе поліпшити якість послуг, дізнатися до нього підхід та підвищити лояльність клієнта, т.к він буде знати, що його думка буде враховуватися в майбутній роботі компанії.
Як увімкнути
У налаштуваннях відкритих ліній потрібно увімкнути галочку Відправляти запит оцінки якості обслуговування, після чого ви зможете (при необхідності) налаштувати текстові формулювання.
Оцінка якості у нас має два види:
- Перший - графічний, для каналів - Онлайн-чат, Бітрікс24.Нетворк:
- Другий - текстовий, для зовнішніх конекторів - Viber, Telegram, Facebook:
Після того як клієнт оцінить, оператору прийде зворотний зв'язок - повідомлення:

Де дивитись оцінки?
Оцінки за роботу можна подивитися в статистиці, там же доступний фільтр і вивантаження оцінок в MS Excel:
Оцінка якості обслуговування керівником
Керівники також можуть давати свою оцінку спілкуванню з клієнтом своїх підлеглих. Наприклад, ви можете відфільтрувати всі негативні оцінки клієнтів або діалоги без оцінки керівника, і прийняти певні рішення. :)
Оцінити розмову в даний момент можна в 3 місцях (в найближчому майбутньому від віконця історії ми відмовимося і буде два місця):
- У самій таблиці детальної статистики відкритих ліній:
-
У інтерфейсі історії (також є можливість додати коментар):
-
У вікні чату:
Як і в оцінці клієнта, оператору прийде зворотний зв'язок у вигляді повідомлення:
Сподіваємося, що оцінка якості обслуговування в Відкритих лініях Бітрікс24 дозволить вам налагодити зворотний зв'язок з клієнтом, враховувати побажання й аналізувати отримані відомості для поліпшення роботи компанії.
Успіхів у роботі!