Кожній успішній компанії регулярно доводиться виконувати по-справжньому великі проекти, що включає в себе багато завдань. Зазвичай таку роботу організовували за допомогою стікерів або проектних дошок. Цей метод, звичайно, непоганий, але стікери відклеюються і губляться. А що якщо накопичилося вже 150 стікерів? А якщо з дошки випадково стерти якийсь запис?
Ми подумали, що було б здорово об'єднати звичні всім схеми роботи з нашим прогресивним функціоналом. Саме тому був розроблений Канбан. Відмовтеся від докучливих стікерів і папірців на користь сучасної віртуальної дошки для роботи з проектами!
Що таке Канбан і як він працює?
Канбан - це віртуальна онлайн-дошка для роботи з проектами. Всі завдання, що виконуються в їх рамках, можна вручну розподіляти за стадіями, які може самостійно визначити голова проекту або адміністратор порталу, а переміщати завдання - самі виконавці. Дуже зручно відстежувати, на якому етапі роботи знаходиться те чи інше завдання!
Створювати завдання можна прямо в канбані та відразу на потрібному етапі. Додайте кожному стовпчику свій унікальний колір, щоб поділ за стадіями виконання було більш наочним. Та й це просто дуже круто виглядає :)
Як знайти потрібний запис в загальному списку?
Над дошкою Канбану розташовується фільтр. Як ми вже зрозуміли, стікерів, яким є завдання в нашому випадку, може бути дуже багато. За допомогою фільтра знайти потрібне вам завдання не важко!
Ми навчили Канбан думати! Він автоматично показує завдання в проекті (або робочій групі), в які ви останні заходили. Якщо ви маєте бажання подивитися інший проект, то виберіть його вручну - поле вибору знаходиться праворуч від фільтру.
Як бачите, Канбан дозволяє зробити роботу над великими проектами простішою і більш наочною. Заплутатися у величезній кількості завдань не вийде!
Варто прочитати: