top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Спілкування в чаті

Рейтинг:

Діалоги (чати)

Для створення нового чату потрібно натиснути кнопку Створити чат і вибрати потрібний тип чату:

спілкування у чаті.png

Далі потрібно запросити в нього співрозмовника, вказавши прізвище, ім'я, e-mail або нік з його профілю:

спілкування у чаті2.png

Запрошувати в чат можна не тільки співробітників, але й своїх клієнтів, партнерів, постачальників, у яких є портал Бітрікс24 (обліковий запис Бітрікс24.Нетворк):

Примітка: Спілкування з іншими користувачами через Бітрікс24.Network і можливість додавати цих користувачів в чат доступна на комерційних тарифах.


Діалог, який відбувався раніше можна відкрити за допомогою кліку на потрібному чаті у вікні контактів Бізнес-чату.

спілкування у чаті4.png

Чати зі співробітниками згруповані за датою останнього повідомлення у цьому чаті за вкладками у вікні контактів. Вкладки і самі повідомлення містять аватари колег. Це дозволяє з легкістю перемикатися між діалогами.

Якщо ви напишете повідомлення відсутньому працівнику в офлайн, то після повернення колеги на портал воно буде доставлено, також це повідомлення буде присутнє в історії діалогу.

При наведенні на повідомлення у вікні діалогу з'являється іконка меню дій над цим повідомленням. Пункти меню залежать від того, чиє це повідомлення і який контент повідомлення:

  • Власне - Цитувати, Копіювати файл, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці, Редагувати або Видалити.
  • Співрозмовника - Цитувати, Копіювати файл, Відповісти, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці або Позначити як непрочитане.

спілкування у чаті5.png

При написанні повідомлення можна згадувати співробітника в Бізнес-чаті. Для цього просто натисніть клавішу на клавіатурі + або @ або натисніть іконку - буде виведений діалог, де можна знайти і вибрати потрібну вам людину:

спілкування у чаті6.png


Закріплення діалогів

Діалоги, які часто використовуються, можна закріплювати в контакт-листі. Для цього потрібно викликати правою кнопкою миші меню і вибрати Закріпити діалог:

Відкріпити діалог можна аналогічним способом.

Переглянуті повідомлення

Ви завжди побачите, хто прочитав ваше повідомлення за допомогою статусу Повідомлення переглянуто:

спілкування у чаті8.png

Якщо ви перейшли в діалог, розумієте, що адресоване повідомлення важливе, але у вас зараз недостатньо часу для відповіді, то можна позначити повідомлення як непрочитане, опція доступна в контекстному меню поряд з повідомленням:

спілкування у чаті9.png

Повідомлення буде позначено як непрочитане та з'явиться іконка нового повідомлення:

спілкування у чаті10.png

Також в чаті доступний функціонал лайків та смайлів (натиснувши на іконку , з'явиться відповідний вибір).

Зверніть увагу! Праворуч, у нижній частині вікна діалогів, є можливість змінити клавіші для відправки повідомлення Ctrl+Enter або Enter натисканням на область надпису Ctrl+Enter. Також можна змінити розмір поля введення тексту, потягнувши за верхній край.


Робота с файлами

Бізнес-чат дозволяє завантажувати файли напряму в діалог. Для цього потрібно клікнути по відповідній кнопці біля поля вводу повідомлення та Вибрати на комп'ютері або Вибрати на моєму Диску файл:

спілкування у чаті12.png

Після завантаження файл відобразиться у діалозі, також його можна буде Завантажити на комп'ютер або Зберегти на Диск за посиланнями:

спілкування у чаті13.png

Є і більш швидкий варіант завантаження файлу або картинки в діалог - просто перенесіть за допомогою drag & drop на область Бізнес-чату потрібний файл:

спілкування у чаті14.png

Якщо необхідно продублювати файл з одного чату в інший, досить копіювання через контекстне меню і вставити в інший діалог:

спілкування у чаті15.png


Зовнішні (екстранет) користувачі

Спілкування із зовнішніми (екстранет) користувачами не відрізняється від спілкування із співробітниками компанії, але при цьому в чаті ці користувачі виділяються світло-коричневим кольором: в Контакт-листі, в назві діалога, а також в полі для введення повідомлення з набраним у ньому текстом:

спілкування у чаті16.png

Примітка:Спілкування із зовнішніми екстранет-користувачами доступне на всіх тарифах Бітрікс24. Екстранет-користувачі входять в загальне число бізнес-користувачів вашого порталу.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло