Діалоги (чати)
Для створення нового чату потрібно натиснути кнопку Створити чат і вибрати потрібний тип чату:
Далі потрібно запросити в нього співрозмовника, вказавши прізвище, ім'я, e-mail або нік з його профілю:
Запрошувати в чат можна не тільки співробітників, але й своїх клієнтів, партнерів, постачальників, у яких є портал Бітрікс24 (обліковий запис Бітрікс24.Нетворк):
Діалог, який відбувався раніше можна відкрити за допомогою кліку на потрібному чаті у вікні контактів Бізнес-чату.
Чати зі співробітниками згруповані за датою останнього повідомлення у цьому чаті за вкладками у вікні контактів. Вкладки і самі повідомлення містять аватари колег. Це дозволяє з легкістю перемикатися між діалогами.
Якщо ви напишете повідомлення відсутньому працівнику в офлайн, то після повернення колеги на портал воно буде доставлено, також це повідомлення буде присутнє в історії діалогу.
При наведенні на повідомлення у вікні діалогу з'являється іконка меню дій над цим повідомленням. Пункти меню залежать від того, чиє це повідомлення і який контент повідомлення:
- Власне - Цитувати, Копіювати файл, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці, Редагувати або Видалити.
- Співрозмовника - Цитувати, Копіювати файл, Відповісти, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці або Позначити як непрочитане.
При написанні повідомлення можна згадувати співробітника в Бізнес-чаті. Для цього просто натисніть клавішу на клавіатурі + або @ або натисніть іконку - буде виведений діалог, де можна знайти і вибрати потрібну вам людину:
Закріплення діалогів
Діалоги, які часто використовуються, можна закріплювати в контакт-листі. Для цього потрібно викликати правою кнопкою миші меню і вибрати Закріпити діалог:
Відкріпити діалог можна аналогічним способом.
Переглянуті повідомлення
Ви завжди побачите, хто прочитав ваше повідомлення за допомогою статусу Повідомлення переглянуто:
Якщо ви перейшли в діалог, розумієте, що адресоване повідомлення важливе, але у вас зараз недостатньо часу для відповіді, то можна позначити повідомлення як непрочитане, опція доступна в контекстному меню поряд з повідомленням:
Повідомлення буде позначено як непрочитане та з'явиться іконка нового повідомлення:
Також в чаті доступний функціонал лайків та смайлів (натиснувши на іконку , з'явиться відповідний вибір).
Робота с файлами
Бізнес-чат дозволяє завантажувати файли напряму в діалог. Для цього потрібно клікнути по відповідній кнопці біля поля вводу повідомлення та Вибрати на комп'ютері або Вибрати на моєму Диску файл:
Після завантаження файл відобразиться у діалозі, також його можна буде Завантажити на комп'ютер або Зберегти на Диск за посиланнями:
Є і більш швидкий варіант завантаження файлу або картинки в діалог - просто перенесіть за допомогою drag & drop на область Бізнес-чату потрібний файл:
Якщо необхідно продублювати файл з одного чату в інший, досить копіювання через контекстне меню і вставити в інший діалог:
Зовнішні (екстранет) користувачі
Спілкування із зовнішніми (екстранет) користувачами не відрізняється від спілкування із співробітниками компанії, але при цьому в чаті ці користувачі виділяються світло-коричневим кольором: в Контакт-листі, в назві діалога, а також в полі для введення повідомлення з набраним у ньому текстом: