top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Діалоги (чати)

Рейтинг:

Діалоги (чати)

Для створення нового чату потрібно натиснути кнопку Створити чат і вибрати потрібний тип чату:

07-08-2017 16-27-10.jpg

Далі потрібно запросити в нього співрозмовника, вказавши прізвище, ім'я, e-mail або нік з його профілю:

07-08-2017 16-32-45.jpg

Запрошувати в чат можна не тільки співробітників, але й своїх клієнтів, партнерів, постачальників, у яких є портал Бітрікс24 (обліковий запис Бітрікс24.Нетворк):


Діалог, який раніше відбувся можна відкрити за допомогою кліка на потрібному чаті у вікні контактів Бізнес-чату.

Чати зі співробітниками згруповані за датою останнього повідомлення у цьому чаті по вкладкам у вікні контактів. Вкладки і самі повідомлення містять аватари колег. Це дозволяє з легкістю перемикатися між діалогами.

Якщо ви напишете повідомлення відсутньому працівнику в офлайн, то після повернення колеги на портал воно буде доставлено, також це повідомлення буде присутнє в історії діалогу.

При наведенні на повідомлення у вікні діалогу з'являється іконка меню дій над цим повідомленням. Пункти меню залежать від того, чиє це повідомлення і який контент повідомлення:

  • Власне - Цитувати, Копіювати файл, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці, Редагувати або Видалити.
  • Співрозмовника - Цитувати, Копіювати файл, Відповісти, Створити завдання, Обговорити в Живій стрічці або Позначити як непрочитане.

При написанні повідомлення можна згадувати співробітника в Бізнес-чаті. Для цього просто натисніть клавішу на клавіатурі + або @ або натисніть іконку - буде виведений діалог, де можна знайти і вибрати потрібного людини:


Переглянуті повідомлення

Ви завжди побачите, хто прочитав ваше повідомлення за допомогою статусу Повідомлення переглянуто:

07-08-2017 16-36-49.jpg

Якщо ви перейшли в діалог, розумієте, що адресоване повідомлення важливе, але у вас тепер недостатньо часу для відповіді, то можна позначити повідомлення як непрочитане, опція доступна в контекстному меню поряд з повідомленням:

07-08-2017 16-37-41.jpg

Повідомлення підсвітиться як непрочитане і з'явиться іконка нового повідомлення:

07-08-2017 16-38-37.jpg

Також в чаті доступний функціонал лайків та смайлів (натиснувши на іконку , з'явиться відповідний вибір).

Зверніть увагу:, праворуч, у нижній частині вікна діалогів, є можливість змінити клавіші для відправки повідомлення Ctrl+Enter або Enter натисканням на область надпису Ctrl+Enter. Також можна змінити розмір поля введення тексту, потягнувши за верхній край.


Робота с файлами

Бізнес-чат дозволяє завантажувати файли напряму в діалог. Для цього потрібно клікнути по відповідній кнопці біля поля вводу повідомлення і Вибрати на комп'ютері або Вибрати на моєму Диску файл:

Після завантаження файл відобразиться у діалозі, також його можна буде Завантажити на комп'ютер або Зберегти на Диск за посиланнями:

07-08-2017 16-40-10.jpg

Є і більш швидкий варіант завантаження файлу або картинки в діалог - просто перенесіть за допомогою drag & drop на область Бізнес-чату потрібний файл:

07-08-2017 16-42-44.jpg

Якщо необхідно продублювати файл з одного чату в інший, досить копіювання через контекстне меню і вставити в інший діалог:

07-08-2017 16-45-31.jpg


Зовнішні (екстранет) користувачі

Спілкування з зовнішніми (екстранет) користувачами не відрізняється від спілкування із співробітниками компанії, але при цьому в чаті ці користувачі виділяються світло-коричневим кольором: в Контакт-листі, в назві діалога, а також в полі для введення повідомлення з набраним у ньому текстом:



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Александр Суворов

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24