Одним з видів спілкування в Бітрікс24 є чати. Месенджер Бітрікс24, крім звичайного спілкування, дозволяє ще передавати файли, створювати завдання і зустрічі з діалогів.
Створити новий чат
Для створення нового чату потрібно натиснути кнопку Створити чат і обрати потрібний тип чату:
- Чат – це чат один-на-один з колегою, його видно тільки вам і вашому співрозмовнику. Знайти потрібну людину можна за іменем, прізвищем, посадою або відділом.
- Груповий чат – це закритий чат на кілька людей, його видно тільки запрошеним користувачам. Детальніше.
- Канал – це відкритий чат для всіх охочих, його можуть знайти по пошуку будь-який співробітник, переглянути істрію діалогу і за бажанням вступити в нього. Детальніше.
- Відеоконференція HD – це відеоконференція, доступна запрошеним у неї або за посиланням. Детальніше.
Далі потрібно запросити в нього співрозмовника, вказавши прізвище, ім'я, email або нік з його профілю:
Діалоги (чати)
Діалог, який вели з користувачем раніше, можна відкрити за допомогою натискання на потрібний чат у вікні контактів.
Чати зі співробітниками згруповані за датою останнього повідомлення у цьому чаті за вкладками у вікні контактів. Вкладки і самі повідомлення містять аватари колег. Це дозволяє з легкістю перемикатися між діалогами.
Якщо ви напишете повідомлення відсутньому працівнику в офлайн, то після повернення колеги на портал воно буде доставлено, також це повідомлення буде присутнє в історії діалогу.
У кожного повідомлення при наведенні на нього з'являється меню дій. Пункти меню залежать від того, чиє це повідомлення і який контент повідомлення:
- Власне – Цитувати, Копіювати файл, Створити завдання, Обговорити в новому чаті, Обговорити у стрічці Новин, Редагувати повідомлення або Видалити повідомлення.
- Співрозмовника – Відповісти, Копіювати файл, Позначити як непрочитане, Цитувати повідомлення, Створити завдання, Обговорити в новому чаті та Обговорити у стрічці новин.
При написанні повідомлення можна згадувати співробітника в чаті. Для цього просто натисніть клавішу на клавіатурі + або @ або клікніть на відповідну іконку – буде виведений діалог, де можна знайти та обрати потрібну вам людину:
Закріплення діалогів
Діалоги, які часто використовуються, можна закріплювати в контакт-листі. Для цього потрібно викликати правою кнопкою миші меню і обрати Закріпити діалог:
Відкріпити діалог можна аналогічним способом.
Приховати діалог
Ви можете приховувати непотрібні діалоги. Для цього натисніть правою кнопкою миші на діалозі в контакт-листі та оберіть у меню пункт Приховати діалог:
Переглянуті повідомлення
У самому діалозі ви завжди побачите, хто прочитав ваше повідомлення за допомогою статусу Повідомлення переглянуто:
У списку кожного чату відображається статус доставки повідомлень, як у звичних месенджерах. Статуси доставки відображаються в правому куті в списку чатів – одна галочка означає, що доставлено до сервера, а дві галочки – прочитано (для групового чату: прочитано хоча б одним користувачем).
Якщо ви перейшли в діалог, розумієте, що адресованe повідомлення важливе, але у вас зараз недостатньо часу для відповіді, то можна відзначити повідомлення як непрочитане, опція доступна в контекстному меню поруч з повідомленням:
Повідомлення буде позначено як непрочитане та з'явиться іконка нового повідомлення:
Лайки та смайлики
Для вираження емоцій в чаті є лайки і смайли:
Ви можете змінити поєднання клавіш для відправки повідомлення прямо в чаті: натисніть під час перегляду сторінок на напис Ctrl (Cmd) + Enter. Також можна змінювати розмір поля введення тексту, потягнувши за верхній край:
Робота с файлами
Чати дозволяють завантажувати файли напряму в діалог. Для цього потрібно клікнути по відповідній кнопці біля поля вводу повідомлення та Вибрати на комп'ютері або Вибрати на моєму Диску потрібий файл:
Після завантаження файл відобразиться у діалозі, також його можна буде Завантажити на комп'ютер або Зберегти на Диск за посиланнями:
Є і більш швидкий варіант завантаження файлу або картинки в діалог – просто перенесіть за допомогою drag & drop на область чату потрібний файл:
Якщо необхідно копіювати файл з одного чату в інший – оберіть відповідний пункт у контекстному меню та вставте в інший діалог:
Зовнішні (екстранет) користувачі
Спілкування із зовнішніми (екстранет) користувачами не відрізняється від спілкування із співробітниками компанії, але при цьому в чаті ці користувачі виділяються світло-коричневим кольором: в Контакт-листі, а також в полі для введення повідомлення з набраним у ньому текстом і в назві діалога (якщо обрана світла тема):