top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Відеодзвінки

Рейтинг:

Дзвінки та відеодзвінки співробітникам

Щоб зателефонувати співробітнику:

  • Знайдіть співробітника у списку контактів Бізнес-чату та ініціюйте простий голосовий дзвінок або відеодзвінок:

    Позвонить коллеге

  • Підтвердіть доступ до аудіо- та відео-пристроїв. Потім встановиться з'єднання, у браузері відкриється вікно відеозв'язку:

    Видеозвонок


Під час відеозв'язку з колегою перейти у звичайний чат, щоб відправити текстове повідомлення. Також можна, не закриваючи вікно відеозв'язку, написати щось іншого співробітнику.

Весь цей час відеозв'язок не рветься. Відеодзвінок згортається у вузьку смужку у верхній частині вікна повідомлень Бізнес-чату, та ви продовжуєте бачити співрозмовника у маленькому відео-вікні.

Чат и видеозвонок одновременно

На відміну від телефонії, аудіо- та відеодзвінки між співробітниками не записуються.


Групові дзвінки

Для здійснення групового аудіо- або відеодзвінка необхідно створити груповий чат потім обрати в меню Відеодзвінок або Дзвінок:

Групповой звонок

Також можна пізніше запросити співробітника у створений відеочат.

В результаті чого буде здійснений груповий дзвінок всім учасникам групового чату:

Групповой звонок

Особливості аудіо- та відеодзвінків:

  • Для коректної роботи внутрішніх дзвінків повинен бути відкритий доступ для адреси turn.calls.bitrix24.com (саме він і використовується для дзвінків між співробітниками) і порти: 3478 (UDP і TCP) для роботи протоколів stun і turn. Якщо пірам не вдається встановити пряме з'єднання, то turn-сервер може виступити в ролі проксі для rtp-з'єднання (UDP порти 16384-32767).
  • Для відеодзвінків технічні вимоги для інтернет-каналу для одного з'єднання (на прийом) в залежності від якості зображення (кодек VP8):

    • для 720p, 30 кадрів/c: 1-2 МБіт/с;
    • для 360p, 30 кадрів/c: 0,5-1 МБіт/с;
    • для 180p, 30 кадрів/c: 0,1-0,5 МБіт/с.

    Якість відеозображення підлаштовується автоматично залежно від ширини інтернет-каналу.

    Таким чином, ширина каналу для відеодзвінка між співробітниками буде такою:

    0,1-2 МБіт/с * [кількість учасників відеодзвінка] * 2 .
  • Поки що ліміт на кількість учасників групових дзвінків - 4 співробітники. У груповому чаті з кількістю співробітників більше 4, кнопка групового дзвінка буде недоступна.

  • Якщо один співробітник бере участь у відеодзвінку зі смартфона, використовуючи мобільний застосунок, то на екрані він бачить не всіх учасників групового дзвінка, а тільки одного - ініціатора дзвінка.

  • Тривалість аудіо- та відеодзвінків між співробітниками не обмежена.


Історія дзвінків

Якщо хтось дзвонив у вашу відсутність, ви отримаєте повідомлення в чат про це. Інформація про пропущені дзвінки зберігається в історії чату.


Відеодзвінки доступні на даний момент тільки для версій браузерів: Google Chrome v29+, Mozilla Firefox v27+, Opera v18+. Тому при дзвінку колезі, який використовує інший браузер або молодшу версію, буде виводитися відповідне сповіщення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло