top_ua
Вхід

Підтримка24

Аудіо- та відеодзвінки

Ми розуміємо, що багато компаній переходять на віддалену роботу та використовують аудіо- та відеодзвінки. Ми посилено працюємо над поліпшенням якості зв'язку й регулярно випускаємо оновлення. Дякуємо, що спілкуєтеся через Бітрікс24!

Дзвінки та відеодзвінки співробітникам

Щоб зателефонувати співробітнику:

  • Знайдіть співробітника у списку контактів Бізнес-чату та ініціюйте простий голосовий дзвінок або відеодзвінок:

  • Підтвердіть доступ до аудіо- та відео-пристроїв. Потім встановиться з'єднання, у браузері відкриється вікно відеозв'язку:

    відеодзвінки.jpg


Під час відеозв'язку з колегою перейти у звичайний чат, щоб відправити текстове повідомлення. Також можна, не закриваючи вікно відеозв'язку, написати щось іншого співробітнику.

Весь цей час відеозв'язок не рветься. Відеодзвінок згортається у вузьку смужку у верхній частині вікна чату, та ви продовжуєте чути співрозмовника.

відеодзвінки2.png

На відміну від телефонії, аудіо- та відеодзвінки між співробітниками не записуються.


Групові дзвінки

Для здійснення групового аудіо- або відеодзвінка необхідно створити груповий закритий чат потім обрати в меню Відеодзвінок або Дзвінок:

відеодзвінки групові1.png

Також можна пізніше запросити співробітника у створений відеочат.

Груповий дзвінок до 12 співробітників у браузері буде виглядати ось так:

відеодзвінки групові.jpg

  • Групові дзвінки можна здійснювати тільки в закритих чатах.
  • Відеодвінки доступні як у браузері, так і в десктоп-застосунку Бітрікс24.
  • Аудіо- та відеодзвінки в мобільному застосунку Бітрікс24 доступні тільки один на один, групові дзвінки не доступні.
  • Ліміт на кількість учасників групових дзвінків - 24 співробітника для всіх комерційних тарифів. Для безкоштовного тарифу та коробкової версії Бітрікс24 ліміт - 12 співробітників. У груповому чаті з кількістю співробітників більше ліміту, кнопка групового дзвінка буде недоступна.
  • Тривалість аудіо- та відеодзвінків між співробітниками не обмежена.

Панель управління дзвінка

Під час дзвінка на панелі доступні кнопки управління режимами і додатковими можливостями:

відеодзвінки4.png

  1. Сітка - змінити розташування вбудованих вікон співрозмовників.
  2. Додати - додати співробітника в розмову.
  3. Мікрофон - відключити або включити мікрофон.
  4. Камера - відключити або включити камеру.
  5. Екран - включити демонстрацію вашого екрану під час дзвінка.
  6. Чат - перейти в чат, не скидаючи дзвінок.
  7. Історія- показати вікно з історією чату.
  8. Завершити - дозволяє завершити дзвінок.
  9. Розгорнути - розгорнути вікно дзвінка на весь екран.

У згорнутому вигляді дзвінка теж є кнопки управління:

відеодзвінки5.png

  1. Панель - клік по панелі повертає у вікно дзвінка.
  2. Завершити - дозволяє завершити дзвінок.
  3. Розгорнути - розгорнути вікно дзвінка на весь екран.

Історія дзвінків

Якщо хтось дзвонив під час вашої відсутності, ви отримаєте повідомлення в чат про це. Інформація про пропущені дзвінки зберігається в історії чату.

відеодзвінки6.png

Технічні вимоги для аудіо- та відеодзвінків:

  • Для коректної роботи внутрішніх дзвінків повинен бути відкритий доступ для адрес, які використовуються для дзвінків між співробітниками:

    turn.calls.bitrix24.com
    calls-de-1.bitrix24.com
    calls-us-1.bitrix24.com
    calls-ru-1.bitrix24.com
    calls-ru-2.bitrix24.com

    Також повинні бути відкриті порти: 3478 UDP і 3478 TCP для роботи протоколів stun і turn.

    Якщо пірам не вдається встановити пряме з'єднання, то turn-сервер може виступити в ролі проксі для rtp-з'єднання (UDP порти 16384-32767).

  • Для відеодзвінків технічні вимоги для інтернет-каналу для одного з'єднання (на прийом) в залежності від якості зображення (кодек VP8):

    • для 720p, 30 кадрів/c: 1-2 МБіт/с;
    • для 360p, 30 кадрів/c: 0,5-1 МБіт/с;
    • для 180p, 30 кадрів/c: 0,1-0,5 МБіт/с.

    Якість відеозображення підлаштовується автоматично залежно від ширини інтернет-каналу.

    Таким чином, ширина каналу для відеодзвінка між співробітниками буде такою:

    0,1-2 МБіт/с * [кількість учасників відеодзвінка] * 2 .
  • У коробковій версії Бітрікс24 для відеодзвінків на 12 співробітників повинні бути дотримані умови:

    - активна ліцензія;
    - встановлений модуль Телефонія;
    - в налаштуваннях модуля Веб-месенджер (im) повинна бути включена опція «Використовувати для відеодзвінків SFU сервер Voximplant».

    Детальніше читайте у окремій статті.

  • Відеодзвінки доступні в браузері Google Chrome версії 80 і вище, а також в десктоп-застосунку Бітрікс24. Коли телефонуєте колезі, який використовує невідповідний браузер або версію, буде виводитися відповідне повідомлення.


Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло