top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Групові чати

Рейтинг:

У будь-який момент у Бізнес-чаті можна запросити колег в чат та швидко обговорити поточне завдання. Учасники чату обмінюються повідомленнями, які бачать всі, відразу ж отримують відповіді на своє питання. Також для кожного чату зберігається своя історія, яку можна пізніше переглянути. Пошук групових чатів здійснюється аналогічно пошуку співробітників в контакт-листі.

У контакт-листі є окрема вкладка для всіх групових чатів співробітника. Учасники чату обираються з числа співробітників компанії, зf допомогою того ж зручного діалогу, який використовується при написанні повідомлення кільком колегам з «Живої стрічки».

Щоб співробітнику, який приєднався до бесіди стали видні ранні повідомлення від учасників групового чату, потрібно включити опцію Показати історію діалогу.

Або, навпаки, виключити співробітника з чату, якщо він вже не потрібен в обговоренні. Власні повідомлення учасникам у вікні діалогів підсвічуються іншим фоном. Аватарка творця групового чату буде виділена спеціальним індикатором:

Змінити тему групового чату можна, клікнувши на назву, а змінити аватарку групового чату, клікнувши на його іконку:

У груповому чаті можна Вимкнути сповіщення, якщо клікнути по відповідній кнопці:


Крім групових чатів на порталі можна здійснювати і групові дзвінки.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Александр Суворов

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24