Центр сповіщень Бізнес-чату виводить спливаючі повідомлення від користувачів порталу, а також інформацію про запрошення, наприклад, в групу або на зустріч, повідомляє про нові «лайки», поставлені бізнес-процеси, завдання та інші події на порталі. В тому числі, і про події в Екстранеті для співробітників, які працюють з партнерами і клієнтами в екстранет-групах.
Сповіщення виводяться у верхньому правому куті сторінки:
Сповіщення-підтвердження залишаються на поточну сесію користувача, щоб була можливість зробити дію у сповіщенні пізніше. Для перегляду історії нотифікацій необхідно клікнути на кнопку панелі сповіщень або у вікні чату на кнопку Сповіщення:
Щоб прочитати ранні сповіщення, потрібно у вікні повідомлень натиснути кнопку Завантажити більш ранні сповіщення.
Тимчасове відключення сповіщень
Ви можете тимчасово відключити спливаючі сповіщення - поставте статус Не турбувати в месенджері. Усі сповіщення при цьому будуть заглушені, прочитати їх можна у вкладці Сповіщення.
Налаштування сповіщень
Керувати сповіщеннями можна в меню Налаштування сповіщень свого профілю або в налаштування месенджера у відповідній вкладці.
Доступні 2 режими налаштувань - простий і розширений. У простому режимі обирається тільки канал, куди будуть відправлятися сповіщення - сайт, мобільний або десктоп-застосунок, пошта, push. Розширений режим дозволяє робити налаштування кожного типу сповіщень для конкретних інструментів, а також канал їх отримання.