top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Статуси користувачів в чаті

Рейтинг:

На порталі існує кілька статусів користувачів:

  • Онлайн - користувач у мережі, готовий до спілкування (статус виставляється автоматично або вручну).
  • Відсутній - користувач відсутній (статус виставляється користувачем вручну).
  • Відійшов - користувач відійшов від комп'ютера (статус виставляється автоматично).

    Якщо навести на іконку користувача у вікні особистого повідомлення, то буде показано скільки часу відсутній даний користувач:

    Даний тип статусу присвоюється порталом автоматично через 10 хв неактивності користувача і тільки в тому випадку, якщо у відсутнього запущений Десктопний застосунок Бітрікс24.

  • Мобільний телефон - користувач запустив мобільний застосунок Bitrix24 і доступний на мобільному пристрої. Даний статус відображається 3 хвилини. Якщо користувач продовжить працювати в мобільному додатку більше 3 хвилин, статус продовжується (статус виставляється автоматично).
  • Не турбувати - користувач зайнятий, у нього не будуть спливати нові повідомлення, а також звукові повідомлення, але сам індикатор буде відображати кількість нових повідомлень (статус виставляється користувачем вручну).

    Якщо вимкнені сповіщення в чаті або у співробітника вибрано статус Не турбувати і відправлено повідомлення зі згадкою про користувача, то повідомлення все одно спливе.

  • Немає в мережі - користувача немає в мережі (статус виставляється автоматично).

  • Користувальницькі статуси Онлайн/Відсутній/Не турбувати встановлюються за допомогою однойменного меню в нижній частині контакт-листа:



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Александр Суворов

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24