top_ua
Вхід

Налаштування чату

Налаштування Бізнес-чату доступні по кнопці у боковій частині контакт-листа.

Вкладка «Основні»

  • Показати/приховати повідомлення у списку "Останні" – можна показати/приховати виведення тексту останнього повідомлення під аватаром користувача в списку контактів .
  • Показати/приховати відсутніх користувачів – можна показати/приховати виведення у списку контактів відсутніх співробітників.
  • Відкриті лінії виділяти в окремий список – при включенні опції справа в меню буде доступна окрема іконка, де будуть розміщені всі діалоги відкритих ліній, тим самим розмови з колегами не будуть заважати розмові з клієнтами;
  • Відображати чати, що очікують першої відповіді в окремій групі – у відкритих лініях можна включити, щоб у верхній частині списку завжди були ті чати, які поки ніхто не взяв в роботу.
  • Завантажувати/не завантажувати останні повідомлення;
  • Завантажувати/не завантажувати історію повідомлень;
  • Автоматичне прочитання повідомлень – якщо у вас великий потік повідомлень, вимкніть цю опцію "Автоматичне прочитання повідомлень" і контролюйте прочитання вручну. Це дозволить використовувати повідомлення як "to-do" лист і не пропустити важливі події;
  • Використовувати великі смайли – можна включити/відключити використання великих смайлів у чатах;
  • Відображати багаті посилання – якщо опція вимкнена, посилання в чатах відображаються як текстове посилання, без додаткової інформації. Налаштування персональне, діє у всіх чатах месенджера і тільки у того, хто його включив;
  • Включити/відключити звукові сповіщення – можна включити/відключити програвання звуків при отриманні будь-яких повідомлень;
  • Поєднання клавіш для відправки повідомлення – можна вибрати клавіатурні поєднання відправлення повідомлень: Ctrl+Enter або клавішу Enter;
  • Колір фону вашого діалогу в мобільному чаті – можна вибрати колір діалогу в чатах мобільного застосунку (даними кольором буде відображено діалог у вашого співрозмовника).
  • Запускати застосунок при кліці на панель швидкого доступу – якщо десктоп-застосунок запущено, то при кліку на панелі швидкого досупа на іконці співрозмовника буде відкриватися чат в десктоп-застосунку.
  • Включити темну тему – ви можете включити або виключити темну тему в месенджері.


Вкладка «Сповіщення»

На закладці Сповіщення налаштовуються опції різних сповіщень:

  • Простий режим, що дозволяє налаштовувати отримання повідомлень на:
    • Сайт, мобільний і десктопний застосунки;
    • Електронну пошту;
    • Зовнішні клієнти (XMPP, Jabber) - тільки для «Бітрікс24 в коробці»;
    • Push-сповіщення (мобільний застосунок).

  • Розширений режим, що дозволяє зробити налаштування сповіщень для різних інструментів порталу:

Зверніть увагу, повідомлення на електронну пошту за замовчуванням відключені в хмарних Бітрікс24, але ви можете завжди включити їх, якщо вам вони необхідні. Відключені повідомлення не зберігаються в історії.



Вкладка «Обладнання»

На закладці Обладнання налаштовуються параметри мікрофона і вебкамери:

Після вибору мікрофону і веб-камери у вікні з'явиться індикатор рівня звуку з мікрофона та зображення з веб-камери:

Вибране обладнання прив'язується до браузера, а не до користувача, тобто, якщо зміниться комп'ютер або браузер, то налаштовувати вебкамеру і мікрофон потрібно заново.


Вкладка «Дзвінки»

На цій вкладці можна управляти відображенням відео в групових дзвінках:

  • Приймати від всіх - відео від всіх учасників буде відображатися у вікні дзвінка.
  • Приймати від доповідачів - відео буде показуватися від тих, хто в даний момент говорить або недавно говорив.
  • Не приймати - всі учасники будуть з аватаркою, без відео.
Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Замовити впровадження