Підтримка24

Налаштування чатів

Налаштування Бізнес-чату доступні по кнопці у боковій частині контакт-листа.


Вкладка «Основні»

  • Приховати повідомлення в списку "Останні" – можна показати/приховати виведення тексту останнього повідомлення під аватаром користувача в списку контактів .
  • Показувати сповіщення про дні народження – показати/приховати виведення повідомлень і чати з колегами, у яких день народження.
  • Показувати колег y списку недавніх чатів – показати/приховати y списку чатів користувачів, яких нещодавно запросили в Бітрікс24.
  • Автоматичне прочитання повідомлень – якщо у вас великий потік повідомлень, вимкніть цю опцію та контролюйте прочитання вручну. Кожне повідомлення потрібно буде вручну позначати як прочитане за допомогою подвійного кліка мишки – так ви не пропустите нічого важливого.
  • Використовувати великі смайли – включити/відключити відображення великих смайлів у чатах.
  • Відображати багаті посилання – якщо опція вимкнена, посилання в чатах відображаються як текстове посилання, без додаткової інформації. Налаштування персональне, діє у всіх чатах месенджера і тільки у того, хто його включив;
  • Увімкнути звукові сповіщення – включити/відключити програвання звуків при отриманні будь-яких повідомлень.
  • Поєднання клавіш для відправки повідомлення – обрати клавіатурні поєднання для відправки повідомлень: Ctrl (Cmd) + Enter або Enter.
  • Колір фону вашого діалогу в мобільному чаті – можна обрати колір діалогу в чатах мобільного застосунку (даними кольором буде відображено діалог у вашого співрозмовника).
  • Запускати застосунок при кліці на панель швидкого доступу – якщо десктоп-застосунок запущено, то при кліку на панелі швидкого досупа на іконці співрозмовника буде відкриватися чат в десктоп-застосунку.
  • Включити темну тему – ви можете включити або виключити темну тему в месенджері.


Вкладка «Сповіщення»

На закладці Сповіщення налаштовуються опції різних сповіщень:

  • Простий режим, що дозволяє налаштовувати отримання повідомлень на:
    • Сайт, мобільний і десктопний застосунки;
    • Електронну пошту;
    • Зовнішні клієнти (XMPP, Jabber) – тільки для «Бітрікс24 в коробці»;
    • Відключені сповіщення – y даній групі налаштувань знаходяться важливі сповіщення, які з якихось причин були відключені, наприклад одноразові коди підтвердження входу при двохфакторній авторизації, сповіщення про нові листи або дзвінки телефонії та інші. Якщо цієї групи налаштувань немає, значить у вас всі важливі сповіщення включені.

  • Розширений режим, що дозволяє зробити налаштування сповіщень для різних інструментів порталу:

Зверніть увагу, повідомлення на електронну пошту за замовчуванням відключені в хмарних Бітрікс24, але ви можете завжди включити їх, якщо вам вони необхідні. Відключені повідомлення не зберігаються в історії.



Вкладка «Дзвінки»

Тут налаштовуються дозволи від кого показувати відео в групових дзвінках, опції вибору мікрофона та вебкамери.

Налаштування дозволів на показ відео в групових дзвінках має кілька варіантів:

  • Приймати від всіх – відео від всіх учасників буде відображатися у вікні дзвінка.
  • Приймати від доповідачів – відео буде показуватися від тих, хто в даний момент говорить або недавно говорив.
  • Не приймати – всі учасники будуть з аватаркою, без відео.

Після вибору мікрофона та вебкамери у вікні з'явиться індикатор рівня звуку з мікрофона та зображення з веб-камери.

Опція Запитувати відео в HD якості дозволяє приймати відеодзвінок в кращій якості. Якщо у вас проблеми з відео y дзвінках або слабкий інтернет – спробуйте відключити цю опцію.

Обране обладнання прив'язується до браузера, а не до користувача – якщо зміниться комп'ютер або браузер, то налаштовувати вебкамеру і мікрофон потрібно заново.

Вкладка «Гарячі клавіші»

На цій вкладці ви можете ознайомитися зі списком клавіатурних комбінацій для швидкої роботи в чатах.

Комбінації клавіш y веб-версії доступні тільки для чатів. Перепризначити клавіші поки що не можна.
Допомогло!
Дякуємо :)
Необов'язково:
Залишити відгук про статтю
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Залишити відгук про статтю
Маю додаткові запитання
Замовити впровадження