top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Налаштування чату

Рейтинг:

Налаштування Бізнес-чату доступні по кнопці у боковій частині контакт-листа.

Вкладка «Основні»

07-08-2017 16-00-04.jpg

  • Показати/приховати повідомлення у списку "Останні" - можна показати/приховати виведення тексту останнього повідомлення під аватаром користувача в списку контактів .
  • Показати/приховати відсутніх користувачів - можна показати/приховати виведення у списку контактів відсутніх співробітників.
  • Відкриті лінії виділяти в окремий список - при включенні опції справа в меню буде доступна окрема іконка, де будуть розміщені всі діалоги відкритих ліній, тим самим розмови з колегами не будуть заважати розмові з клієнтами;
  • Формат списку відкритих ліній:
    • Розділений на пропущені/прийняті - в списку діалогів в першу чергу будуть показані ті, що очікують відповіді, навіть якщо ви вже переглянули повідомлення, але не відповіли на нього.
    • Сортування діалогів від старих до нових - сортування виконується за датою створення діалогу. Відповідно нові потрапляють у кінець списку.
    • Діалоги з останніми повідомленнями зверху - сортування виконується за датою останнього повідомлення в діалозі.
  • Завантажувати/не завантажувати останні повідомлення;
  • Завантажувати/не завантажувати історію повідомлень;
  • Автоматичне прочитання повідомлень - якщо у вас великий потік повідомлень, вимкніть цю опцію "Автоматичне прочитання повідомлень" і контролюйте прочитання вручну. Це дозволить використовувати повідомлення як "to-do" лист і не пропустити важливі події;
  • Використовувати великі смайли - можна включити/відключити використання великих смайлів у чатах;
  • Включити/відключити звукові сповіщення - можна включити/відключити програвання звуків при отриманні будь-яких повідомлень;
  • Увімкнути сповіщення про появу в мережі - якщо важливо знати, коли хтось з'являється в мережі, активуйте цю опцію. Якщо вам не потрібно відстежувати всіх користувачів, ви можете активувати опцію тільки для певних користувачів (команда /startTrackStatus);
  • Поєднання клавіш для відправки повідомлення - можна вибрати клавіатурні поєднання відправлення повідомлень: Ctrl+Enter або клавішу Enter;
  • Колір фону вашого діалогу в мобільному чаті - можна вибрати колір діалогу в чатах мобільного застосунка (даними кольором буде відображено діалог у вашого співрозмовника).
  • Запускати програму при кліці на панель швидкого доступу - якщо десктоп-застосунок запущено, то при кліку на панелі швидкого досупа на іконці співрозмовника буде відкриватися чат в десктоп-застосунку.


Вкладка «Сповіщення»

На закладці Сповіщення налаштовуються опції різних сповіщень:

  • Простий режим, що дозволяє налаштовувати отримання повідомлень на:
    • Сайт, мобільний і десктопний застосунки;
    • Електронну пошту;
    • Зовнішні клієнти (XMPP, Jabber) - тільки для «Бітрікс24 в коробці»;
    • Push-сповіщення (мобільний застосунок).

    07-08-2017 16-01-02.jpg

  • Розширений режим, що дозволяє зробити налаштування сповіщень для різних інструментів порталу:

    07-08-2017 16-02-05.jpg

Відключені сповіщення не зберігаються в історії.



Вкладка «Обладнання»

На закладці Обладнання налаштовуються параметри мікрофона і вебкамери:

Вибір мікрофона і веб-камери

Після вибору мікрофону і веб-камери у вікні з'явиться індикатор рівня звуку з мікрофона та зображення з веб-камери:

Перевірка мікрофону і веб-камери

Вибране обладнання прив'язується до браузера, а не до користувача, тобто, якщо зміниться комп'ютер або браузер, то налаштовувати вебкамеру і мікрофон потрібно заново.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24