top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Зовнішній вигляд чату

Рейтинг:

Панель швидкого доступу та сповіщень

Панель швидкого доступу і повідомлень розміщується праворуч на порталі по всій висоті вікна браузера:

07-08-2017 16-06-00.jpg


На панелі присутні кнопки, поруч з якими також відображається лічильник непрочитаних повідомлень та сповіщень:

1 - викликає вікно Центра сповіщень, в якому виводиться інформація про різні події на порталі.

2 - викликає вікно чатів Відкритих ліній.

3 - викликає вікно Бізнес-чату з Пошуком контактів.

4 - викликає чат з конкретною людиною.

5 - викликає вікно набору телефонного номера (іконка буде активна, якщо налаштована телефонія в Бітрікс24).


Зовнішній вигляд вікна Бізнес-чату

Вікно Бізнес-чату відображається поверх порталу.

07-08-2017 16-11-41.jpg

За допомогою кнопок керування вікном можна:

  • Встановити застосунки Бізнес-чату на різні платформи - посилання доступні по іконкам платформ.
  • Закрити вікно Бізнес-чату (також можна закрити натисканням клавіші Esc).
  • Фон - обрати один з декількох передвстановлених фонів.

Бізнес-чат

Вікно Бізнес-чату складається з трьох основних частин - панелі Управління, панелі Контактів та вікна Діалогу.

  • Панель Управління - тут відображаються кнопки управління і лічильники:
    • - Повідомлення: відображає лічильник особистих повідомлень в Бізнес-чаті та здійснює перехід у діалог останнього чату;
    • - Відкриті лінії: відображає лічильник звернень нових через Відкриту лінію (з'являється, якщо включена опція Відкриті лінії виділяти в окремий список в Налаштуваннях Бізнес-чату);
    • - Сповіщення: відображає лічильник повідомлень на порталі та здійснює перехід у вікно сповіщень;
    • - Телефонний дзвінок: відкриває вікно набору телефонного номера;
    • - Налаштування: відкриває вікно налаштувань чату;
    • - Жива стрічка: відображає лічильник повідомлень в Живій стрічці й здійснює перехід у Живу стрічку порталу;
  • Панель Контактів:
    • 1 - панель пошуку контактів та створення чатів.
    • 2 - контакт-лист.
    • 3 - панель встановлення статусу.
  • Вікно Діалогів:
    • 4 - панель інформації про чат: аватарка контакту/чату, тема чату, контроль сповіщень та архів чату.
    • 5 - вікно діалогу.
    • 6 - панель візуального редактора і введення повідомлення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Александр Суворов

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24