Панель швидкого доступу та сповіщень
Панель швидкого доступу і повідомлень розміщується праворуч на порталі по всій висоті вікна браузера:
На панелі присутні кнопки, поруч з якими також відображається лічильник непрочитаних повідомлень та сповіщень:
![]() |
1 - викликає вікно Центра сповіщень, в якому виводиться інформація про різні події на порталі.
2 - викликає вікно чатів Відкритих ліній. 3 - викликає вікно Бізнес-чату з Пошуком контактів. 4 - викликає чат з конкретною людиною. 5 - викликає вікно набору телефонного номера (іконка буде активна, якщо налаштована телефонія в Бітрікс24). |
Зовнішній вигляд вікна Бізнес-чату
Вікно Бізнес-чату відображається поверх порталу.
За допомогою кнопок керування вікном можна:
- Встановити застосунки Бізнес-чату на різні платформи - посилання доступні по іконкам платформ.
- Закрити вікно Бізнес-чату (також можна закрити натисканням клавіші Esc).
- Фон - обрати один з декількох передвстановлених фонів.
Бізнес-чат
Вікно Бізнес-чату складається з трьох основних частин - панелі Управління, панелі Контактів та вікна Діалогу.
- Панель Управління - тут відображаються кнопки управління і лічильники:
- Повідомлення: відображає лічильник особистих повідомлень в Бізнес-чаті та здійснює перехід у діалог останнього чату;
- Відкриті лінії: відображає лічильник звернень нових через Відкриту лінію (з'являється, якщо включена опція Відкриті лінії виділяти в окремий список в Налаштуваннях Бізнес-чату);
- Сповіщення: відображає лічильник повідомлень на порталі та здійснює перехід у вікно сповіщень;
- Телефонний дзвінок: відкриває вікно набору телефонного номера;
- Налаштування: відкриває вікно налаштувань чату;
- Жива стрічка: відображає лічильник повідомлень в Живій стрічці й здійснює перехід у Живу стрічку порталу;
- Панель Контактів:
- 1 - панель пошуку контактів та створення чатів.
- 2 - контакт-лист.
- 3 - панель встановлення статусу.
- Вікно Діалогів:
- 4 - панель інформації про чат: аватарка контакту/чату, тема чату, контроль сповіщень ( кнопка
в групових чатах) та історія повідомлень чату.
- 5 - вікно діалогу.
- 6 - панель візуального редактора і введення повідомлення.
- 4 - панель інформації про чат: аватарка контакту/чату, тема чату, контроль сповіщень ( кнопка