На сторінці CRM > Налаштування > Інше > Інші налаштування зібрані параметри, які не потрапили в інші розділи.
За замовчуванням, налаштування розділені по вкладках. Ви можете розгорнути всі параметри на одній сторінці:
Загальні
Налаштування відображення
Включити нову картку CRM - сучасний слайдер для лідів, угод, замовлень, контактів та компаній.
Включити сортування по імені користувача - сортувати відповідальних за іменем, інакше - по внутрішньому ID.
Налаштування елементів
Доступний для всіх (за замовчуванням) - зробити елемент відкритим за замовчуванням. Наприклад, будь-який співробітник з правом доступу до відкритих лідів зможе їх переглянути.
Вид списку (за замовчуванням) - це може бути простий список або набір звітів. Для лідів, угод та рахунків також доступний канбан.
Експортувати з деталізацією по товарних позиціях - вивантажувати товари для лідів угод під час експорту.
Налаштування лідів
Включити автоматичну реєстрацію повторних продажів - створювати повторні ліди для листів, дзвінків та інших звернень від уже закритих лідів.
Налаштування угод
Оновлювати дату завершення при переході в фінальну стадію - Бітрікс24 автоматично заповнить дату завершення угоди.
Налаштування рахунків
Показувати підпис на сторінці перегляду публічного рахунку - напис Працює на Бітрікс24 в публічних рахунках.
Налаштування створення на підставі
Створювати елементи без участі користувача - дозволити автоматично створювати елементи CRM при конвертації (якщо все обов'язкові поля заповнені).
Застосунки
Справи
Загальні налаштування справ
Зберігати здійснені дзвінки та зустрічі в календарі - заносити інформацію про виконаний дзвінок або зустріч в особистий календар співробітника.
Зберігати завдання при видаленні елементів - наприклад, якщо видалити угоду - справи по ній все одно залишаться активні.
Враховувати угоди/ліди без справ для розрахунку лічильників - Бітрікс24 врахує ліди та угоди без справ і додасть лічильник.
Автоматично закривати справи при конвертації лідів - виберіть галочкою завдання, та Бітрікс24 закриє їх після конвертації ліда.
Вид списку (за замовчуванням) - показувати справи у вигляді списку або набору звітів.
Налаштування вхідних листів
Реєструвати повідомлення як "Листи клієнту", якщо вони пересилаються з e-mail адрес співробітників - якщо співробітник отримав лист і перенаправив його на скриньку компанії - він отримає мітку Лист клієнту.
Налаштування вихідних листів
Службовий код - де розміщувати службовий код для вихідних листів.
Для нових email-адрес створювати - заносити нові адреси в CRM як лід або контакт.
Додавати підпис "Відправлено з Бітрікс24" - чи використовувати напис для всіх вихідних листів.
Історія
Виберіть події, які потраплять в історію:
- Експорт
- Перегляд
- Видалення лідів
- Видалення контактів
- Видалення компаній
- Видалення угод
- Видалення пропозицій
Жива стрічка
Довідники
Показувати застарілі довідники - відображати в налаштуваннях застарілі довідники - наприклад, Продукти.
Форматування
Формат імені клієнта - виберіть один з варіантів відображення імені. Наприклад, зі зверненням на початку або по батькові .
Формат виведення посилань "callto" - у якому вигляді виводити посилання на номери телефонів. За замовчуванням, посилання використовує вбудовану телефонію Бітрікс24 для набору номера.
Перетворити номер до міжнародного формату набору - приводити номери телефонів до універсального виду.
Відображати час створення та останньої зміни у спрощеному вигляді - виводити час створення та зміни елементів без точного часу.
Налаштування форматування поштової адреси
Виберіть країну - Бітрікс24 буде використовувати необхідний шаблон для поштових адрес клієнтів.
Контроль дублікатів
Виберіть елементи, для яких необхідно використовувати контроль дублікатів.
Кошик
Виберіть ті елементи CRM, для яких необхідно включити (або виключити) можливість видалення даних у Кошик.