top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Інші налаштування

Рейтинг:

На сторінці CRM > Налаштування > Інше > Інші налаштуваннязібрані параметри, які не потрапили в інші розділи.

За замовчуванням, налаштування розділені по вкладках. Ви можете розгорнути всі параметри на одній сторінці:



Загальні

Налаштування відображення

Включити нову картку CRM - сучасний слайдер для лідів, угод, замовлень, контактів та компаній.

Детальніше читайте у статті Картка CRM

Включити сортування по імені користувача - сортувати відповідальних за іменем, інакше - по внутрішньому ID.

Налаштування елементів

Доступний для всіх (за замовчуванням) - зробити елемент відкритим за замовчуванням. Наприклад, будь-який співробітник з правом доступу до відкритих лідів зможе їх переглянути.

Детальніше про ролі і права читайте у статті Права доступу в CRM

Вид списку (за замовчуванням) - це може бути простий список або набір звітів. Для лідів, угод та рахунків також доступний канбан.

Детальніше про види відображення читайте в статтях Як працювати зі списками в СRM, Канбан та Аналиітичні звіти

Експортувати з деталізацією по товарних позиціях - вивантажувати товари для лідів угод під час експорту.

Налаштування лідів

Включити автоматичну реєстрацію повторних продажів - створювати повторні ліди для листів, дзвінків та інших звернень від уже закритих лідів.

Детальніше про повторні продажі читайте в статті Повторні ліди

Налаштування угод

Оновлювати дату завершення при переході в фінальну стадію - Бітрікс24 автоматично заповнить дату завершення угоди.

Налаштування рахунків

Показувати підпис на сторінці перегляду публічного рахунку - напис Працює на Бітрікс24 в публічних рахунках.

Як створити публічний рахунок читайте в статті Публічне посилання на рахунок

Налаштування створення на підставі

Створювати елементи без участі користувача - дозволити автоматично створювати елементи CRM при конвертації (якщо все обов'язкові поля заповнені).



Застосунки

Перевіряти наявність обов'язкових користувацьких полів - не дозволяти зовнішнім застосункам виконувати операції, якщо не заповнені всі обов'язкові поля.



Справи

Загальні налаштування справ

Зберігати здійснені дзвінки та зустрічі в календарі - заносити інформацію про виконаний дзвінок або зустріч в особистий календар співробітника.

Зберігати завдання при видаленні елементів - наприклад, якщо видалити угоду - справи по ній все одно залишаться активні.

Враховувати угоди/ліди без справ для розрахунку лічильників - Бітрікс24 врахує ліди та угоди без справ і додасть лічильник.

Детальніше про лічильники читайте у статті Лічильники в CRM

Автоматично закривати справи при конвертації лідів - виберіть галочкою завдання, та Бітрікс24 закриє їх після конвертації ліда.

Вид списку (за замовчуванням) - показувати справи у вигляді списку або набору звітів.

Налаштування вхідних листів

Реєструвати повідомлення як "Листи клієнту" - якщо співробітник отримав лист та перенаправив його на ящик компанії - воно отримає мітку Лист клієнту.

Налаштування вихідних листів

Службовий код - де розміщувати службовий код для вихідних листів.

Для нових email-адрес створювати - заносити нові адреси в CRM як лід або контакт.

Додавати підпис "Відправлено з Бітрікс24" - чи використовувати напис для всіх вихідних листів.



Історія

Виберіть події, які потраплять в історію:

  • Експорт
  • Перегляд
  • Видалення лідів
  • Видалення контактів
  • Видалення компаній
  • Видалення угод
  • Видалення пропозицій
Детальніше про історію змін елементів читайте в статті Історія


Жива стрічка

Відображати повідомлення та справи в загальній живій стрічці - публікувати листування з клієнтами та справи в стрічку CRM.



Довідники

Показувати застарілі довідники - відображати в налаштуваннях застарілі довідники - наприклад, Продукти.

Детальніше про налаштування довідників читайте у статті Довідники в CRM


Форматування

Формат імені клієнта - виберіть один з варіантів відображення імені. Наприклад, зі зверненням на початку або по батькові .

Формат виведення посилань "callto" - у якому вигляді виводити посилання на номери телефонів. За замовчуванням, посилання використовує вбудовану телефонію Бітрікс24 для набору номера.

Перетворити номер до міжнародного формату набору - приводити номери телефонів до універсального виду.

Відображати час створення та останньої зміни у спрощеному вигляді - виводити час створення та зміни елементів без точного часу.

Налаштування форматування поштової адреси

Виберіть країну - Бітрікс24 буде використовувати необхідний шаблон для поштових адрес клієнтів.



Контроль дублікатів

Виберіть елементи, для яких необхідно використовувати контроль дублікатів.

Детальніше про контроль за дублями читайте у статті Пошук і обробка дублікатів
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери