top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як додати лід?

Рейтинг:

Будь-яка угода або продаж проходить декілька етапів - від захоплення уваги клієнта до отримання від нього грошей. У термінах CRM найперший "дотик" з клієнтом, будь-який запис про контакт з ним називається лідом. Кількість лідів є першою стадією воронки продажів, а кількість угод, отриманих з лідів - важливим показником конверсії.

Є декілька способів додавання ліда:

  • клік по кнопці Додати лід на контекстній панелі сторінки зі списком лідів;
  • натиснувши на "+", з'являється при наведенні курсору миші на іконку лідів в головному меню CRM:

У перших двох випадках виникне форма додавання ліда:

Назва ліда - єдине обов'язкове для заповнення поле. Введіть ім'я ліда.

Група полів "Про лід"

  • Звернення - оберіть з підключеного довідника бажане лідом звернення.
  • Статус - оберіть стан вашого ліда: <

    Список можливих статусів ліда можливо налаштувати під ваші вимоги, як описано в уроці Довідники.

    Можливе встановлення статусу відразу для декількох лідів з переліку. Дана дія аналогічно описаному в уроці Додати контакт груповому призначенню відповідального.

  • Додатково про статус - введіть інформацію, що розкриває обраний статус.
  • Валюта - натисніть на піктограму стрілочки та в випадаючому списку оберіть валюту, в якій буде відбуватися угода.

    Примітка: список валют налаштовується на сторінці CRM > Налаштування > Валюти.

  • Можлива сума угоди - введіть суму що розраховується, якою оперуватимуть в процесі угоди.

    Примітка: в даному полі повинні бути записані тільки цифри, без пробілів. В іншому випадку лід не буде додано та буде виведено повідомлення про некоректне введення.

  • Джерело - натисніть на піктограму стрілочки та в списку, що розкрився оберіть варіант того, як ви дізналися про контакт:

    Примітка: налаштувати свої назви джерел ви можете на сторінці CRM > Налаштування > Довідники.

  • Додатково про джерело - при бажанні напишіть додаткову інформацію про джерело.
  • Відповідальний - тут вказуються дані, що ідентифікують відповідальну за даний лід особу. Спочатку виставляється E-mail та ID користувача, який вносить дані про Ліді. Вказати іншого співробітника зі структури порталу, можна натиснувши на посилання Додати зі структури. Це робиться аналогічно вибору компанії, описаного в уроці Пошук.

    Можливо групове додавання відповідального. Воно описано в уроці Додати контакт.

  • Доступний для всіх - відзначте опцію, щоб зробити лід відкритим. Це може знадобитися при розмежуванні прав доступу.

    Увага! Зазначена опція Доступний для всіх відкриває лід для тих співробітників, яким призначена така ж роль, як відповідальному за лід. Пам'ятайте, що для лідів можливе встановлення прав доступу по кожному статусу окремо.

Група полів "Про контакт"

Поля даної вкладки аналогічні полям, що заповнюється при додаванні контакту.

Група полів "Додатково"

Тут розташовані створені для лідів призначені для користувача поля.

Можливі товари

Дана вкладка аналогічна такій для додавання угоди.


Примітка: при додаванні нового ліда може здійснюватися перевірка на дублікати. Детальніше про це читайте в уроці Iнше.

Для додавання нового ліда та переходу на сторінку зі списком лідів натисніть Зберегти.

Щоб додати лід та перейти до створення ще одного натисніть Зберегти та додати ще.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери