top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Як додати лід?

Рейтинг:

Будь-яка угода проходить кілька етапів - від першого контакту з клієнтом до успішного продажу. Найперший дотик з клієнтом, будь-яка інформація або зачіпка про клієнта - це і є лід.

Детальніше читайте у статті Що таке лід?

Як же додати лід?

Лід можна додати вручну за допомогою кнопки Додати лід на сторінці CRM - Ліди.

Або можете отримувати ліди автоматично за допомогою CRM-форм, пошти і телефонії.

Детальніше про канали отримання нових клієнтів читайте у статтях CRM-форми, Пошта и Телефонія

Добавим лид вручную, появится форма создания.

Блок "Про лід"

Якщо залишимо поле Назва порожнім - Бітрікс24 за замовчуванням підставить в назву порядковий номер.

Поля Статус та Сума залишимо без змін. Поле Клієнт дозволяє прив'язати лід до контакту або компанії. При цьому лід автоматично стане повторним.

Детальніше про прив'язку до контакту або компанії читайте у статті Поле Клієнт. Що таке повторні ліди читайте у статті Повторні ліди

Якщо є інформація - заповнимо особисті дані та способи зв'язку.

Блок "Додатково"

Тепер оберемо джерело ліда зі списку.

Як налаштувати список джерел читайте у статті Довідники
Якщо лід створюється автоматично - Бітрікс24 сам підставить потрібне джерело. Для телефонії можна налаштувати своє джерело для кожного номера. Детальніше про налаштування читайте у статті Налаштування телефонії

Опція Доступний для всіх дозволяє працювати з лідом іншим співробітникам.

Детальніше читайте у статті Права доступу в CRM

При необхідності можемо додати адресу клієнта і довільний коментар.

Блок "Товари"

Якщо знаємо товари, які зацікавили клієнта - додамо їх на вкладці Товари. При цьому Бітрікс24 автоматично змінить поле Сума.

Детальніше читайте у статті Товари
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло