top_ua
Вхід

Угоди

Угода – один з основних елементів CRM, це процес продажу товару або послуги клієнту.

Уявіть, що до вас в компанію звернувся клієнт, який хоче придбати будь-який товар. Самого клієнта треба занести в CRM як контакт або компанію, а потім створити угоду. В угоді вказати товар, суму, терміни та іншу інформацію, яка відноситься до саме цього продажу. У майбутньому, коли клієнт звернеться повторно, ви створите ще одну угоду. Таким чином у вас буде формуватися база клієнтів і угод.

Де знаходяться угоди в Бітрікс24

  • Угоди знаходяться в розділі CRM – Угоди. Для них доступні два варіанти відображення: Список і Канбан. Список зручніше для пошуку інформації, наприклад, угод певного співробітника, а канбан для оцінки ситуації з продажами.

    Про те, як створити угоду, читайте в статті Як додати угоду?

    Основні особливості угод

    В угоди, як елемента CRM, є картка, в якій знаходиться вся інформація, пов'язана з процесом продажу: товари або послуги, сума, дані клієнта. Картку угоди можна підлаштувати під будь-який вид діяльності: створити потрібні поля та налаштувати до них доступ, об'єднати поля в блоки і встановити потрібний вид картки співробітникам.

    Детальна інформація в статті Картка CRM.
  • Угоди можна розподілити за напрямками, якщо у вас кілька відділів, які працюють з клієнтами за різними сценаріями. Стадії всередині напрямків допоможуть зрозуміти, на якому етапі перебуває робота з клієнтом.

    Детальна інформація в статтях Напрямки угод і Як налаштувати стадії .

  • Для угод можна налаштувати права доступу для певних дій, наприклад редагування або видалення, а також до стадій і напрямків.

    Детальна інформація в статті Права доступу в CRM.
    deals4.jpg
  • Процес продажу можна автоматизувати за допомогою тригерів, роботів або бізнес-процесів. Ці інструменти можуть переміщувати угоди на інші стадії та напрямки, відправляти клієнтам листи і SMS, ставити завдання і нагадування співробітникам.

    Детальна інформація в статтях Роботи і Тригери.
  • У режимі реального часу ви зможете оцінити які товари краще продаються, хто із співробітників виконує план і які клієнти приносять більше грошей.

    Детальна інформація в статті CRM-аналітика.
  • З Угод можна створюваті Комерційні пропозиції, Рахунки и будь-які інші документи по вашим шаблонами.

    Детальна інформація в статтях Рахунки і Комерційні пропозиції.
Допомогло!
Дякуємо :)
Не допомогло
Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло
Відгук
Замовити впровадження