У Бітрікс24 фізичні особи стають Контактами, а юридичні - Компаніями.
Давайте детально розглянемо створення нового контакту.
Як додати контакт?
Битрикс24 предлагает несколько способов добавить контакт:
-
Кнопка Додати контакт на сторінці CRM - Контакти.
-
Пункт Створити контакт на сторінці CRM - Компанії. В цьому випадку контакт буде відразу прив'язаний до потрібної компанії.
-
Поле Клієнт в картці ліда або угоди.
Детальніше читайте у статті Картка CRM.
Крім цього контакти можна імпортувати або отримати за допомогою CRM-форми.
Форма створення
За замовчуванням, для створення контакту достатньо заповнити його ім'я та прізвище.
В блоці Про контакт можна додати основну інформацію про людину - ПІБ, фото, дату народження.
Потім внесіть способи зв'язку з контактом - телефон, email, сайт, месенджери.
;
(Крапка з комою) або #
(решітка)Щоб прив'язати контакт до компанії, у відповідному полі виберіть або створіть нову компанію.
Наступний крок - реквізити контакту. Поле Реквізити дозволяє додати детальну інформацію - наприклад, паспортні дані або банківські реквізити.
Додаткова інформація
В блоці Додатково можна вказати тип контакту, його джерело, а також довільний коментар.
Опція Доступний для всіх дозволяє працювати з контактом іншим співробітникам.
Якщо контакт не треба експортувати - зніміть галочку Бере участь в експорті.