top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Профілі

Рейтинг:

Профіль контакту

Зі сторінки списку контактів можливо подивитися профіль будь-якої особи з переліку контактів. Про те, як перейти до перегляду профілю, написано в уроці Контакти.

Про управління формою, представленої на сторінці профілю контакту, можна дізнатися з уроку Форми звітів.

Про контакт

Тут ви можете дізнатися інформацію про дану особу. Деяка інформація представлена у вигляді посилань. При наведенні курсора на посилання можливо переглянути дані по відповідній сутності, а при натисканні на посилання - перейти до форми редагування.

Примітка: в різних контактах поля можуть відрізнятися, в залежності від внесених при додаванні (редагуванні) контакту даних.

Налаштування та редагування полів форми

Ви можете приховувати деякі поля та видаляти розділи за допомогою "хрестика" та редагувати їх назва за допомогою піктограми олівця праворуч від поля, змінювати їх розташування, перетягуючи за значок меню дій ліворуч від поля. В тому числі, необхідні поля можливо розмістити в "шапці" форми контакту, а "шапку" закріпити за допомогою позначки. В цьому випадку інформація, розміщена в "шапці" буде завжди видно при прокручуванні форми.

Примітка: Поля з вкладок форми не можуть бути розміщені в "шапці".

Ви можете як відредагувати інформацію в формі, так і змінити налаштування самої форми за допомогою піктограми олівця в контекстній панелі.

При редагуванні форми в кінці розділу Про контакт (Компанія, Про угоду, Про пропозицію и т.і.) з'являться посилання Додати поле, Додати розділ и Показати поле.

При кліці за посиланням Показати поле демонструється список з доступних для даної сутності довідників та призначених для користувача полів, якщо вони були створені заздалегідь.

Клік за посиланням Додати розділ дозволяє додати новий розділ та відразу налаштувати його назву і розташування.

Клікнувши на посилання Додати поле можливо перейти до додавання та налаштування призначеного для користувача поля.

Спочатку слід обрати тип поля з переліку:

Примітка: Не всі типи полів доступні при додаванні поля в форму. Повний перелік типів полів доступний при додаванні для користувача поля з розділу CRM > Налаштування > Призначені для користувача поля.

Потім ввести його найменування і натиснути кнопку Зберегти. Далі можливо ввести значення поля для даного контакту, і продовжити додавання полів:

Додані поля зберігаються в переліку призначених для користувача полів тієї сутності, в форму якої вони були додані і видалити їх можна буде тільки з цього переліку.

 

За замовчуванням налаштована під індивідуальні вимоги форма зберігається для всіх записів даної суті тільки для користувача, який її налаштував. В списку дій в заголовку форми можливо обрати збереження налаштування для всіх користувачів, Скинути налаштування, тобто повернення до стандартних налаштувань, або ж Скинути налаштування для всіх користувачів.

Закладка "Стрічка"

На даній закладці можливо переглянути історію подій даного контакту і прострочені \ невиконані справи:


Події у стрічці розташовані в хронологічному порядку і закриті від редагування.

Зі Стрічки ви можете створювати справи для контакту.

Повідомлення, створені на закладці Стрічка, публікуються в загальній Cтрічці CRM.

Закладка "Справи"

Тут ви можете виробляти різні дії зі справами контакту, а також додавати нові події, завдання та писати листи.

За замовчуванням показані всі справи, в тому числі й справи лідов, якщо контакт був отриманий шляхом конвертації ліда. Однак можливо відфільтрувати відображені на цій закладці справи:

Під поняттям Мої поточні \ виконані справи маються на увазі справи, в яких ви є відповідальним.

Закладка "Угоди"

Тут представлені угоди з цим контактом.

Тут же можливо редагування угод й додавання нових.

Закладка "Пропозиції"

На цій закладці можна переглянути й додати пропозиції даному контакту.

Закладка "Реквізити"

Тут можна видалити, копіювати, відредагувати або додати нові реквізити контакту. При додаванні реквізитів слід обрати шаблон з доступних.



При додаванні та редагуванні реквізитів в спеціальній формі будуть представлені ті поля, які були задані під час налаштування шаблонів реквізитів. Після їх заповнення слід зберегти реквізити.


Закладка "Рахунки"

На даній закладці ви можете управляти рахунками для даного контакту та створювати нові на основі його даних.

Також тут зазначається сума сплачених даними контактом рахунків.

Закладка "Компанії"

На даній закладці розташована інформація про компанію, в якій працює контакт.

Ви можете працювати з компанією за допомогою її меню дій:

Закладка "Ліди"

На цій закладці зазначено ліди, які були сконвертовані в даний контакт.

Примітка: вкладки ліди може не бути, якщо в контакт не було сконвертовано жодного ліда.

Закладка "Бізнес-процеси"

На даній вкладці можна працювати з шаблонами бізнес-процесів.

Закладка "Зв'язки"

На цій вкладці зібрані всі сутності, тим або іншим способом пов'язані з контактом:


Закладка "Історія"

На даній вкладці наведені події та дії, пов'язані з контактом та вироблені з нього:


Тут же ви можете додати подію до контакту з допомогою кнопки + Подія та здійснити вибірку подій за допомогою кнопки Фільтр. Видалити непотрібний запис з Історії можна, обравши в меню дій команду Видалити.

Контекстна панель

Контекстна панель представлена в наступному вигляді:


  • Портрет - відкриває сторінку з віджетами Портрет контакту, де в графічному вигляді представлені інструменти контролю навантаження та якості обслуговування.
  • Стежити -підписує вас на трансляцію подій даного контакту в вашу стрічку CRM.
  • Редагувати - дозволить вам редагувати контакт. Про поля, які будуть в формі редагування контакту, ви можете прочитати в уроці Додати контакт.
  • Копіювати - при натисканні на цю кнопку інформація про контакт копіюється, відкривається форма додавання нового контакту, поля якої будуть заповнені скопійованими даними.
  • Ще - відкриває доступ до пунктів Додати контакт, Додати угоду та Видалити контакт.

Профіль компанії

Закладки профілю компанії та контекстна панель повністю аналогічні таким для профілю контакту.

На закладці Історія, в другій таблиці, представлена історія зміни контактів компанії.

Примітка: вкладка ліди не з'являється, якщо з компанією не пов'язано жодного ліда.

Профіль угоди \ ліда

Закладки профілю угоди \ ліда аналогічні таким для профілів контакту та компанії.

Примітка: в профілі угоди закладки ліди не буде, якщо угода не отримана шляхом конвертації ліда. Для лідов немає закладки Рахунки.

Перебуваючи в профілі сутності ви можете прямо там редагувати компанії, контакти, дії, рахунку або ліди. Для цього перейдіть на відповідну закладку та в меню дій потрібної сутності оберіть пункт меню Редагувати.

На закладці Товар перелічені товари угоди \ ліда. Натисніть Додати рядок щоб додати ще:


На закладці Автоматизація можна налаштувати роботів та тригери на зміну статусу угоди \ ліда.

Лід можна конвертувати в контакт, компанію та / або угоду безпосередньо з його профілю за допомогою відповідної кнопки на контекстній панелі.

Профіль пропозиції


Закладки профілю пропозиції аналогічні таким для профілів угоди \ ліда.

На закладках Товари, Угоди, Рахунок, Зв'язки, Історія можна працювати з відповідними сутностями.

Профіль рахунку

Профіль рахунку наведено в наступному вигляді:


При натисканні кнопки Надіслати на Email буде відкрита форма створення листа, до якого буде додано рахунок в форматі .pdf. В полі Від кого й Кому буде виставлений ваш та електронну адресу клієнта відповідно.

При натисканні кнопки Посилання на рахунок видано посилання на онлайн рахунок.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло