top_ua
Вхід

Підтримка24

Поля користувача

Рейтинг:

Кожен елемент CRM має стандартний набір полів, однак у кожного бізнесу є свої особливості і інформація, яку небхідно зберегти.

Тому ви можете створити додаткові поля користувача - вони аналогічні стандартним, за ними так само можна шукати та фільтрувати елементи.

Як додати поля користувача?

Створювати поля користувача можуть тільки ті користувачі, для яких у правах доступу встановлена ​​галочка Дозволити змінювати налаштування.

Найпростіший спосіб - додати поле прямо в картці елемента. Для цього оберемо опцію Створити поле.

Перш за все оберемо тип нового поля - наприклад, звичайний рядок.

Тепер оберемо назву, а також при необхідності зробимо поле обов'язковим або множинним.

Детальніше читайте в статті Обов'язкові поля для стадій

Готово! Збережемо нове поле - і воно з'явиться в картці елемента.


Інший спосіб додати поле, а також переглянути список всіх створених полів - розділ CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Поля користувача.

Створимо нове поле для контакту - оберемо опцію Додати поле.

  • Сортування - визначає порядок поля.
  • Задати назви для всіх мов - поставте галочку, щоб ввести назву нового поля на інших мовах. Після цього під час заповнення поля необхідно буде вказувати значення для всіх мов.
  • Назва - назва нового поля.
  • Обов'язкове - вкажіть, чи буде поле обов'язковим до заповнення.
  • Множинне - в цьому випадку для поля можна буде вказати кілька значень.
  • Показувати y фільтрі - oберіть цю опцію, якщо поле буде брати участь в фільтрації.
  • Показувати в списку - оберіть цю опцію, щоб показати це поле в режимі відображення Список.
  • Тип - тип значення для нового поля. Список додаткових налаштувань залежить від обраного типу.

Типи полів

Рядок

Звичайний текст. Для рядка треба буде додатково вказати Кількість рядків в полі введення. Це визначить висоту поля введення.

поля користувача5.png

Список

Поле для списку значень. Для цього типу потрібно буде вказати кілька додаткових параметрів.

Перший - Зовнішній вигляд. Виберіть як буде виглядати список:

поля користувача6.jpg.

Якщо вибрати Прапорці, список прийме такий вигляд:

поля користувача7.png

Тип Список що набирається змінює зовнішній вигляд для множинного списку. У цьому випадку він буде виглядати ось так:

поля користувача8.1.png

Другий параметр - Висота списку. Він визначає, скільки значень списку буде доступно без прокрутки. Наприклад, якщо виставити значення висоти списку 5, то при відображенні список буде виглядати наступним чином:

поля користувача8.png

В параметрі Підпис при відсутності значення задайте фразу, яка буде показана, якщо не вибрано ніяке значення зі списку.

Перейдіть на вкладку Список щоб додати значення в створюваний список:

поля користувача9.png

Вводите значення і натискаєте кнопку Додати:

поля користувача10.png

Зелені стрілочки зліва від текстового поля дозволяють керувати положенням значення в списку.

Посилання Імпортувати списком відкриває велике текстове поле, куди можна вводити значення списку, причому кожний рядок є окремим значенням списку. Це зручно якщо у вас список з великою кількістю пунктів.

Після того, як ви вказали кілька значень списку і натиснули Застосувати/Зберегти, виберіть значення за замовчуванням. Для цього на вкладці Список клікнікть по посиланню Значення за замовчуванням та оберіть потрібний пункт:

поля користувача11.jpg

Дата/час

Поле для введення дати і часу. Наприклад можна вказувати для елемента час його створення. (Для вказівки тільки дати використовуйте тип Дата, налаштування якого здійснюються аналогічно.)

Для цього типу задаються два додаткових параметра: Значення за замовчуванням та Значення.

Натисніть на стрілку поруч з полем Значення за замовчуванням і виберіть один з варіантів:

поля користувача12.jpg

  • Ні - за замовчуванням ніякого значення стояти не буде.
  • Поточний час - автоматично буде підставлений поточний час.
  • Задане значення - в цьому випадку можна за замовчуванням задати фіксовану дату.

Файл

Поле для завантаження файлів. Наприклад, можна додати до елементу договір або креслення. Нове поле буде виглядати наступним чином:

поля користувача13.png

Натиснувши на кнопку Додати файл можна вибрати необхідний файл на вашому комп'ютері.

Якщо ви завантажте зображення - для нього прямо в формі буде доступний попередній перегляд. Для інших типів буде виводитися посилання на файл.

Увага! Слід враховувати, що хоча формат і розмір файлів, що прикріплюються до сутностей, не обмежується, сумарний обсяг таких файлів може перевищити виділене за умовами тарифу місце в хмарі (в залежності від вашої редакції).

Прив'язка до користувача

Поле для прив'язки будь-якого користувача системи до елемента CRM:

поля користувача14.png

Прив'язка до розділів/елементів інформаційних блоків

За допомогою цього типу ви можете прив'язати елемент, наприклад, до підрозділу або конкретного бізнес-процесу.

Вкажіть тип інфоблоку, сам інфоблок і значення за замовчуванням:

поля користувача15.png

Показувати тільки активні елементи - у цьому випадку будуть виводитись тільки розділи, зазначені адміністратором як активні.

Прив'язка до елементів CRM

Поле для прив'язки поточного елемента до іншого елементу системи - ліда, контакту, компанії або угоди.

поля користувача16.png


Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло