Кожен елемент CRM має стандартний набір полів, однак у кожного бізнесу є свої особливості і інформація, яку небхідно зберегти.
Тому ви можете створити додаткові поля користувача - вони аналогічні стандартним, за ними так само можна шукати та фільтрувати елементи.
Як додати поля користувача?
Найпростіший спосіб - додати поле прямо в картці елемента. Для цього оберемо опцію Створити поле.
Перш за все оберемо тип нового поля - наприклад, звичайний рядок.
Тепер оберемо назву, а також при необхідності зробимо поле обов'язковим або множинним.
Готово! Збережемо нове поле - і воно з'явиться в картці елемента.
Інший спосіб додати поле, а також переглянути список всіх створених полів - розділ CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Поля користувача.
Створимо нове поле для контакту - оберемо опцію Додати поле.
- Сортування - визначає порядок поля.
- Задати назви для всіх мов - поставте галочку, щоб ввести назву нового поля на інших мовах. Після цього під час заповнення поля необхідно буде вказувати значення для всіх мов.
- Назва - назва нового поля.
- Обов'язкове - вкажіть, чи буде поле обов'язковим до заповнення.
- Множинне - в цьому випадку для поля можна буде вказати кілька значень.
- Показувати y фільтрі - oберіть цю опцію, якщо поле буде брати участь в фільтрації.
- Показувати в списку - оберіть цю опцію, щоб показати це поле в режимі відображення Список.
- Тип - тип значення для нового поля. Список додаткових налаштувань залежить від обраного типу.
Типи полів
Рядок
Звичайний текст. Для рядка треба буде додатково вказати Кількість рядків в полі введення. Це визначить висоту поля введення.
Список
Поле для списку значень. Для цього типу потрібно буде вказати кілька додаткових параметрів.
Перший - Зовнішній вигляд. Виберіть як буде виглядати список:

Якщо вибрати Прапорці, список прийме такий вигляд:
Тип Список що набирається змінює зовнішній вигляд для множинного списку. У цьому випадку він буде виглядати ось так:
Другий параметр - Висота списку. Він визначає, скільки значень списку буде доступно без прокрутки. Наприклад, якщо виставити значення висоти списку 5, то при відображенні список буде виглядати наступним чином:
В параметрі Підпис при відсутності значення задайте фразу, яка буде показана, якщо не вибрано ніяке значення зі списку.
Перейдіть на вкладку Список щоб додати значення в створюваний список:
Вводите значення і натискаєте кнопку Додати:
Зелені стрілочки зліва від текстового поля дозволяють керувати положенням значення в списку.
Посилання Імпортувати списком відкриває велике текстове поле, куди можна вводити значення списку, причому кожний рядок є окремим значенням списку. Це зручно якщо у вас список з великою кількістю пунктів.
Після того, як ви вказали кілька значень списку і натиснули Застосувати/Зберегти, виберіть значення за замовчуванням. Для цього на вкладці Список клікнікть по посиланню Значення за замовчуванням та оберіть потрібний пункт:
Дата/час
Поле для введення дати і часу. Наприклад можна вказувати для елемента час його створення. (Для вказівки тільки дати використовуйте тип Дата, налаштування якого здійснюються аналогічно.)
Для цього типу задаються два додаткових параметра: Значення за замовчуванням та Значення.
Натисніть на стрілку поруч з полем Значення за замовчуванням і виберіть один з варіантів:
- Ні - за замовчуванням ніякого значення стояти не буде.
- Поточний час - автоматично буде підставлений поточний час.
- Задане значення - в цьому випадку можна за замовчуванням задати фіксовану дату.
Файл
Поле для завантаження файлів. Наприклад, можна додати до елементу договір або креслення. Нове поле буде виглядати наступним чином:
Натиснувши на кнопку Додати файл можна вибрати необхідний файл на вашому комп'ютері.
Якщо ви завантажте зображення - для нього прямо в формі буде доступний попередній перегляд. Для інших типів буде виводитися посилання на файл.
Прив'язка до користувача
Поле для прив'язки будь-якого користувача системи до елемента CRM:
Прив'язка до розділів/елементів інформаційних блоків
За допомогою цього типу ви можете прив'язати елемент, наприклад, до підрозділу або конкретного бізнес-процесу.
Вкажіть тип інфоблоку, сам інфоблок і значення за замовчуванням:
Показувати тільки активні елементи - у цьому випадку будуть виводитись тільки розділи, зазначені адміністратором як активні.
Прив'язка до елементів CRM
Поле для прив'язки поточного елемента до іншого елементу системи - ліда, контакту, компанії або угоди.
Як видалити поля користувача
Щоб видалити поля, перейдіть в CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Поля користувача. Потім оберіть розділ, в якому вони знаходяться.
Щоб видалити одне поле, зайдіть в його налаштування та оберіть Видалити.
Щоб видалити відразу декількa полів, відзначте їх галочкою та натисніть на червоний хрестик.
Також варто почитати: