top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Поля користувача

Рейтинг:
Поля користувача - параметри елементів CRM, створювані співробітниками. Так як ми не можемо передбачити всі необхідні поля (комусь потрібні одні параметри, комусь інші), то передбачена можливість створення власних полів.
Зверніть увагу! Налаштовувати власні поля можуть тільки ті користувачі, для яких в Правах доступу встановлена галочка "Дозволити змінювати налаштування".

Поля користувача аналогічні стандартним полям у системі. Тобто ви можете виконувати з ними всі ті ж самі операції - додавати, видаляти, здійснювати пошук і фільтрацію.

Де додати поле користувача?

Перейдіть у розділ CRM > Налаштування > Налаштування форм і звітів > Користувальницькі поля. Тут для кожного елемента - будь то лід, угода або контакт - ви можете створити новий користувальницький параметр або відредагувати вже існуючий.

Після переходу на сторінку Користувальницькі поля вам будуть показані наявні сутності, для яких можна ввести настроюються поля:

Як додати поле?

Натисніть кнопку Додати поле для потрібного елемента:

Задайте налаштування для нового поля:

  • Сортування - визначає порядок поля.
  • Задати назви для всіх мов - поставте галочку, щоб ввести назву нового поля на інших мовах.

    Увага! В цьому випадку поля назв на всіх мовах, заданих в системі, стануть обов'язковими для заповнення.
  • Назва - задайте назву нового параметра.
  • Обов'язкове - вкажіть, чи буде поле обов'язковим до заповнення.
  • Множинне - в цьому випадку для поля можна буде вказати кілька значень.

    Увага! Якщо обраний параметр Множинне, то після збереження змінити цю властивість вже не можна.

  • Показувати в фільтрі - виберіть цю опцію, якщо поле буде брати участь в фільтрації.
  • Показувати у списку - в цьому випадку поле автоматично додається в налаштування списку для поточного користувача і в список за замовчуванням для всіх користувачів.
  • Тип - вкажіть тип значення для нового поля зі списку (за замовчуванням - Рядок):

    Примітка: при виборі типу список налаштувань може змінюватися.

    Увага! Змінити обраний тип після збереження поля буде неможливо.

    Зупинимося на деяких типах докладніше.

Рядок

Звичайний текст. Для рядка треба буде додатково вказати Кількість рядків в полі введення. Це визначить висоту поля введення. Якщо символів у полі буде більше, ніж вміщається в задану кількість рядків, то з'явиться смуга прокрутки.

string.png

Список

Поле для списку значень. Для цього типу потрібно буде вказати кілька додаткових параметрів.

Перший - Зовнішній вигляд. Виберіть як буде виглядати список: Набираемый список.png.

Якщо вибрати Прапорці, список прийме такий вигляд:

Тип Список що набирається змінює зовнішній вигляд для множинного списку. У цьому випадку він буде виглядати ось так:

Вид набираемого списка.png

Другий параметр - Висота списку. Він визначає, скільки значень списку буде доступно без прокрутки. Наприклад, якщо виставити значення висоти списку 4, то при відображенні список буде виглядати наступним чином:

В параметрі Підпис при відсутності значення задайте фразу, яка буде показана, якщо не вибрано ніяке значення зі списку.

Перейдіть на вкладку Список щоб додати значення в створюваний список:

Вводите значення і натискаєте кнопкуДодати:

Зелені стрілочки зліва від текстового поля дозволяють керувати положенням значення в списку.

Посилання Імпортувати списком відкриває велике текстове поле, куди можна вводити значення списку, причому кожний рядок є окремим значенням списку. Це зручно якщо у вас список з великою кількістю пунктів.

Після того, як ви вказали кілька значень списку і натиснули Застосувати/Зберегти, виберіть значення за замовчуванням. Для цього на вкладці Список клікнікть по посиланню Значення за замовчуванням та оберіть потрібний пункт:

Дата/час

Поле для введення дати і часу. Наприклад можна вказувати для елемента час його створення. (Для вказівки тільки дати використовуйте тип Дата, нналаштування якого здійснюються аналогічно.)

Для цього типу задаються два додаткових параметра: Значення за замовчуванням та Значення.

Натисніть на стрілку поруч з полем Значення за замовчуванням і виберіть один з варіантів:

  • Ні - по умолчанию никакого значения стоять не будет.
  • Поточний час - автоматично буде підставлений поточний час.
  • Задане значення - в цьому випадку можна за замовчуванням задати фіксовану дату.

Файл

Поле для завантаження файлів. Наприклад, можна додати до елементу договір або креслення. Нове поле буде виглядати наступним чином:

Натиснувши на кнопку Огляд можна вибрати необхідний файл на вашому комп'ютері.

Якщо ви завантажте зображення - для нього прямо в формі буде доступний попередній перегляд. Для інших типів буде виводитися посилання на файл.

Увага! Слід враховувати, що хоча формат і розмір файлів, що прикріплюються до сутностей, не обмежується, сумарний обсяг таких файлів може перевищити виділене за умовами тарифу місце в хмарі (в залежності від вашої редакції).

Прив'язка до користувача

Поле для прив'язки будь-якого користувача системи до елемента CRM:

Прив'язка до розділів/елементів інформаційних блоків

За допомогою цього типу ви можете прив'язати елемент, наприклад, до підрозділу або конкретного бізнес-процесу.

Вкажіть тип інфоблоку, сам інфоблок і значення за замовчуванням:

Показувати тільки активні елементи - у цьому випадку будуть виводитись тільки розділи, зазначені адміністратором як активні.

Прив'язка до елементів CRM

Поле для прив'язки поточного елемента до іншого елементу системи - ліда, контакту, компанії або угоди.

Для збереження нового поля і переходу на сторінку списку полів натисніть Зберегти. Для того щоб зберегти поле і залишитися на поточній сторінці натисніть Застосувати.

Примітка: зміна значень користувальницьких полів не відображається в історії.

Задати коректне виведення нового поля можна в налаштуваннях форм.

Список полів

Для перегляду всіх полів користувача у елемента натисніть на посилання Список полів. Відкриється сторінка списку полів:

Меню дій дозволяє змінити обране поле, або видалити його:

Щоб перейти назад на сторінку з переліком типів сутностей CRM натисніть Список типів на контекстній панелі.


Також варто почитати:

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери