top_ua
Вхід

Підтримка24

Поля користувача в CRM

Кожен елемент CRM має стандартний набір полів, однак у кожного бізнесу є свої особливості і інформація, яку небхідно зберегти.

Тому ви можете створити додаткові поля користувача - вони аналогічні стандартним, за ними так само можна шукати та фільтрувати елементи.

Як додати поля користувача?

Створювати поля користувача можуть тільки ті користувачі, для яких у правах доступу встановлена ​​галочка Дозволити змінювати налаштування.

Найпростіший спосіб - додати поле прямо в картці елемента. Для цього оберемо опцію Створити поле.

Перш за все оберемо тип нового поля - наприклад, звичайний рядок.

Тепер оберемо назву, а також при необхідності зробимо поле обов'язковим або множинним.

Детальніше читайте в статті Обов'язкові поля для стадій

Готово! Збережемо нове поле - і воно з'явиться в картці елемента.


Інший спосіб додати поле, а також переглянути список всіх створених полів - розділ CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Поля користувача.

Створимо нове поле для контакту - оберемо опцію Додати поле.

  • Сортування - визначає порядок поля.
  • Задати назви для всіх мов - поставте галочку, щоб ввести назву нового поля на інших мовах. Після цього під час заповнення поля необхідно буде вказувати значення для всіх мов.
  • Назва - назва нового поля.
  • Обов'язкове - вкажіть, чи буде поле обов'язковим до заповнення.
  • Множинне - в цьому випадку для поля можна буде вказати кілька значень.
  • Показувати y фільтрі - oберіть цю опцію, якщо поле буде брати участь в фільтрації.
  • Показувати в списку - оберіть цю опцію, щоб показати це поле в режимі відображення Список.
  • Тип - тип значення для нового поля. Список додаткових налаштувань залежить від обраного типу.

Типи полів

Рядок

Звичайний текст. Для рядка треба буде додатково вказати Кількість рядків в полі введення. Це визначить висоту поля введення.

поля користувача5.png

Список

Поле для списку значень. Для цього типу потрібно буде вказати кілька додаткових параметрів.

Перший - Зовнішній вигляд. Виберіть як буде виглядати список:

поля користувача6.jpg.

Якщо вибрати Прапорці, список прийме такий вигляд:

поля користувача7.png

Тип Список що набирається змінює зовнішній вигляд для множинного списку. У цьому випадку він буде виглядати ось так:

поля користувача8.1.png

Другий параметр - Висота списку. Він визначає, скільки значень списку буде доступно без прокрутки. Наприклад, якщо виставити значення висоти списку 5, то при відображенні список буде виглядати наступним чином:

поля користувача8.png

В параметрі Підпис при відсутності значення задайте фразу, яка буде показана, якщо не вибрано ніяке значення зі списку.

Перейдіть на вкладку Список щоб додати значення в створюваний список:

поля користувача9.png

Вводите значення і натискаєте кнопку Додати:

поля користувача10.png

Зелені стрілочки зліва від текстового поля дозволяють керувати положенням значення в списку.

Посилання Імпортувати списком відкриває велике текстове поле, куди можна вводити значення списку, причому кожний рядок є окремим значенням списку. Це зручно якщо у вас список з великою кількістю пунктів.

Після того, як ви вказали кілька значень списку і натиснули Застосувати/Зберегти, виберіть значення за замовчуванням. Для цього на вкладці Список клікнікть по посиланню Значення за замовчуванням та оберіть потрібний пункт:

поля користувача11.jpg

Дата/час

Поле для введення дати і часу. Наприклад можна вказувати для елемента час його створення. (Для вказівки тільки дати використовуйте тип Дата, налаштування якого здійснюються аналогічно.)

Для цього типу задаються два додаткових параметра: Значення за замовчуванням та Значення.

Натисніть на стрілку поруч з полем Значення за замовчуванням і виберіть один з варіантів:

поля користувача12.jpg

  • Ні - за замовчуванням ніякого значення стояти не буде.
  • Поточний час - автоматично буде підставлений поточний час.
  • Задане значення - в цьому випадку можна за замовчуванням задати фіксовану дату.

Файл

Поле для завантаження файлів. Наприклад, можна додати до елементу договір або креслення. Нове поле буде виглядати наступним чином:

поля користувача13.png

Натиснувши на кнопку Додати файл можна вибрати необхідний файл на вашому комп'ютері.

Якщо ви завантажте зображення - для нього прямо в формі буде доступний попередній перегляд. Для інших типів буде виводитися посилання на файл.

Увага! Слід враховувати, що хоча формат і розмір файлів, що прикріплюються до сутностей, не обмежується, сумарний обсяг таких файлів може перевищити виділене за умовами тарифу місце в хмарі (в залежності від вашої редакції).

Прив'язка до користувача

Поле для прив'язки будь-якого користувача системи до елемента CRM:

поля користувача14.png

Прив'язка до розділів/елементів інформаційних блоків

За допомогою цього типу ви можете прив'язати елемент, наприклад, до підрозділу або конкретного бізнес-процесу.

Вкажіть тип інфоблоку, сам інфоблок і значення за замовчуванням:

поля користувача15.png

Показувати тільки активні елементи - у цьому випадку будуть виводитись тільки розділи, зазначені адміністратором як активні.

Прив'язка до елементів CRM

Поле для прив'язки поточного елемента до іншого елементу системи - ліда, контакту, компанії або угоди.

поля користувача16.png


Як видалити поля користувача

Щоб видалити поля, перейдіть в CRM - Налаштування - Налаштування форм і звітів - Поля користувача. Потім оберіть розділ, в якому вони знаходяться.

Щоб видалити одне поле, зайдіть в його налаштування та оберіть Видалити.

Щоб видалити відразу декількa полів, відзначте їх галочкою та натисніть на червоний хрестик.

Поля можуть містити важливу інформацію, яку не вийде відновити після видалення.

Також варто почитати:

Допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :( Відгук
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло