top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Вхід
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Форми контактів клієнта в Онлайн-чаті

Рейтинг:

Для чого потрібні форми запиту контактних даних у відкритих лініях?

Відповідь дуже проста: щоб ідентифікувати клієнта в онлайн-чаті!

При спілкуванні з клієнтом ми намагаємося отримати від клієнта його контактні дані - e-mail і / або телефон.

Якщо клієнт не хоче їх заповнювати на початку бесіди, то ми спробуємо «зловити» його e-mail на бажанні отримати історію діалогу. :)

Коли ми отримаємо e-mail клієнта, то всі непрочитані відповіді оператора клієнту будуть отримувати на зазначену пошту. :)


Форма: «Будь ласка, представтеся»

Через 5 секунд після автоматичного вітання, у клієнта з'явиться форма запиту контактних даних.

Введите ваше имя

Ми показуємо всього один рядок, щоб заманити клієнта. :) Як тільки він зазначить своє ім'я і зупиниться, форма стане більше:

Ведите ваш e-mail и телефон

Після того, як клієнт відправить форму, в чат оператору прийдуть всі ці дані:

Данные клиента автоматически указываются в диалоге

Крім того, дані автоматично збережуться в CRM як новий лід, а якщо по контактними даними знайдено клієнта, то дані прив'яжуться відразу до нього.

Здорово, правда?! ;)


Форма: «Надіслати копію розмови на електронну пошту?»

Дана форма з'являється у клієнта по завершенню розмови через 5 секунд.

Отправить копию разговора на электронную почту

Якщо у відкритих лініях включена оцінка якості діалогу, то форма з'явиться через 30 секунд, щоб не лякати кількістю дій, а якщо клієнт оцінить розмову - дана форма з'явиться через 5 секунд (не чекаючи залишку від 30 секунд).


Форма: «Залиште контактні дані, щоб отримати відповідь»

Дана форма показується користувачеві, коли ніхто не може відповісти у відкритій лінії:

Оставьте контакты, чтобы получить ответ

Мовні уподобання листів з копією діалогу

Опція мовних уподобань в налаштування відкритої лінії дозволить відправляти листи з копією діалогу або повідомлення про нове повідомлення на мові, відмінному від зони реєстрації Бітрікс24. Просто Оберіть потрібну мову.

Языковые предпочтения писем с копией диалога

Листи

Для онлайн-чату ми додали відправку листів клієнту для 2-х сценаріїв:

  • Історія діалогу
    Даний лист відправляється після запиту користувача, в кінці діалогу:

    История диалога

  • Лист про нові непрочитані повідомлення
    Лист відправляється після того, як покупець не переглянув повідомлення в чаті протягом хвилини. У листі ми показуємо питання клієнта і відповідь оператора, з листа клієнт може перейти назад до листування на сайт, де встановлений віджет:

    Непрочитанные сообщения

Увага! Форми контактних даних та листа з історією діалогів доступні тільки для каналу Онлайн-чат.


Номер діалогу

Ще одна вишенька на торті, але дуже корисна - ми тепер виводимо номер діалогу клієнтам. Це дозволить клієнтові посилатися на номер діалогу при вирішенні будь-яких питань.

Номер диалога

Поки що виведення номера діалогу доступне для Онлайн-чату і каналу Бітрікс24.Network, для інших каналів ми думаємо, як це краще зробити.


Сподіваємося, що такий зручний інструмент, як Відкриті лінії (разом з CRM яка непомітно працює), з цими новинками стануть ще більше корисний вам в спілкуванні з клієнтами! ;)


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло