top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Місцезнаходження

Рейтинг:

При оформленні рахунку, додаванні угоди або виставленні комерційної пропозиції на товари CRM для коректного застосування оподаткування слід задавати розташування контакту. Список місцезнаходжень знаходиться на сторінці CRM > Налаштування > З чого почати > Місце розташування:

sps_mest.png

Місцехнаходження можуть бути додані в список вручну або імпортовані, відредаговані, призначені батьківськими або дочірніми та ін.

У формі Додавання місця розташування

dob_mest.png

обов'язковими є поля Символьний код і Тип. Також слід задати батьківське розташування (якщо ви додаєте місце розташування, ієрархічно нижче Країни) і назва місцезнаходження українською та/або іншими мовами. Можлива також географічна прив'язка за геоданими - довготою і широтою.

На вкладці Зовнішні дані

vn_dan.png

можна задати поштові індекси (ZIP-коди).

У формі Імпорту місцезнаходження

imp_mest.png

можна очистити всі місцезнаходження на відповідній вкладці. А також відстежити статистику існуючого списку та вибрати параметри імпорту, наприклад:

  • Джерело, з якого будуть завантажені місцезнаходження - віддалений сервер або файл;
  • У разі вибору файлу, вказати його розташування і ім'я, вручну створити типи розташування й зовнішні сервіси;
  • У разі вибору віддаленого сервера, вказати, які країни і регіони будуть завантажені;
  • Вибрати, які додаткові дані (індекси і ін.) будуть завантажені;
  • Обмежити глибину завантаження (максимально - до вулиць) місцезнаходження.

Увага! Завантаження місцезнаходження до «вулиць» - досить тривалий процес, який може зайняти від тридцяти хвилин, до декількох годин, в залежності від налаштувань вашого сайту і потужності вашого хостингу.

Через меню дій в списку місцезнаходження

menu_deis.png

доступно видалення місцезнаходження, редагування (форма редагування аналогічна формі додавання) і перехід до дочірніх місцезнаходжень.

Примітка: Кількість дочірніх рівнів не обмежена.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери