top_ua
Вхід

Підтримка24

Звіти в CRM

Рейтинг:

При першому зверненні до даної сторінки ви побачите, які типові звіти CRM йдуть в поставці:

Звіт CRM.png

Представлені звіти по угодах, товара, лідам, рахунках і справах. Доступні співробітнику дані для звітів залежать від його прав доступу.

Співробітникові з правом доступу Менеджер доступні лише звіти по його власній діяльності і воронка продажів буде складатися лише по угодах, де він виступає відповідальним.

Співробітникові з правом доступу Начальник відділу доступні звіти і воронка продажів по роботі його підлеглих.

Співробітникам з правами доступу Директор та Адміністратор доступні звіти по всім співробітникам компанії.

Для багатьох звітів доступні діаграми.

Стандартні звіти не можливо змінювати або редагувати. Для налаштування стандартного звіту під вимоги конкретного бізнесу слід скопіювати обраний звіт за допомогою команди Меню дій, а потім редагувати його. При цьому можна використовувати призначені для користувача поля, додані при індивідуальному налаштуванню форм в CRM.

Звіт CRM2.png

 Увага! З версії 15.5.0 додана підтримка множинних користувальницьких полів, але при роботі з ними буде доступний не весь функціонал роботи з призначеними для користувача полями.

Якщо обрати пункт Копіювати, то відкриється форма створення звіту з виставленими параметрами копійованого звіту.

Щоб переглянути звіт, який вас цікавить клікніть по ньому лівою кнопкою миші:

Звіт CRM3.png

Примітка: створений звіт доступний тільки його автору.

Щоб зберегти звіт у вигляді файлу .xls, або відкрити цей файл для перегляду або друку, натисніть на шестерню та виберіть Експорт Excel:

Звіт CRM4.png



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло