При першому зверненні до даної сторінки ви побачите, які типові звіти CRM йдуть в поставці:

Представлені звіти по угодах, товара, лідам, рахунках і справах. Доступні співробітнику дані для звітів залежать від його прав доступу.
Співробітникові з правом доступу Менеджер доступні лише звіти по його власній діяльності і воронка продажів буде складатися лише по угодах, де він виступає відповідальним.
Співробітникові з правом доступу Начальник відділу доступні звіти і воронка продажів по роботі його підлеглих.
Співробітникам з правами доступу Директор та Адміністратор доступні звіти по всім співробітникам компанії.
Для багатьох звітів доступні діаграми.
Стандартні звіти не можливо змінювати або редагувати. Для налаштування стандартного звіту під вимоги конкретного бізнесу слід скопіювати обраний звіт за допомогою команди Меню дій, а потім редагувати його. При цьому можна використовувати призначені для користувача поля, додані при індивідуальному налаштуванню форм в CRM.

Якщо обрати пункт Копіювати, то відкриється форма створення звіту з виставленими параметрами копійованого звіту.
Щоб переглянути звіт, який вас цікавить клікніть по ньому лівою кнопкою миші:

Щоб зберегти звіт у вигляді файлу .xls, або відкрити цей файл для перегляду або друку, натисніть на шестерню та виберіть Експорт Excel: