top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Бітрікс24.Сінгапур: Новинки в чатах Відкритих ліній

Рейтинг:

Хочу поділитися з вами новинками у Відкритих лініях, які вже працюють на ваших Бітрікс24.

Почну з ключового пункту оновлення :)

Оцінка якості обслуговування

У налаштуваннях відкритих ліній з'явилася галочка Відправляти запит оцінки якості обслуговування, після активації якої ви зможете (при необхідності) налаштувати текстові формулювання.

Оцінка якості у нас має два види:

  1. Перший - графічний, він для каналів - Онлайн-чат, Бітрікс24.Нетворк:

  2. Другий текстовий, він для зовнішніх конекторів - Viber, Telegram, Facebook:


Після того як клієнт оцінить, оператору прийде зворотній зв'язок - сповіщення:

Якщо ви оператор і не хочете отримувати зворотний зв'язок, то ви можете вимкнути це в налаштуваннях сповіщень.

Оцінки доступні в статистиці, ви можете фільтрувати й аналізувати в Excel:

Оцінка якості обслуговування (версія керівника)

Керівники також можуть давати свою оцінку розмов, для цього в статистиці з'явився відповідний фільтр:

Наприклад, ви можете відфільтрувати всі негативні оцінки клієнтів, без оцінки керівника, і прийняти якісь рішення. :)

Оцінити розмову в даний момент можна в трьох місцях (в найближчому майбутньому від віконця історії ми відмовимося і буде два місця):

  1. У самій таблиці:

  2. В інтерфейсі історії:

  3. У вікні чату:

Як і в оцінці клієнта, оператору прийде зворотній зв'язок у вигляді сповіщення:


Оцінка якості обслуговування залежить від тарифу вашого Бітрікс24. Оцінка клієнтом доступна в тарифах Проект+ і вище, а оцінка керівником - в тарифах Команда та Компанія.


Новий зовнішній вигляд діалогу

Ми оновили зовнішній вигляд діалогу у оператора, тепер ви бачите початок і кінець розмови, та виставлені оцінки. Ми сподіваємося, що орієнтуватися між розмовами вам тепер буде легше. :)


Чати Бітрікс24.Нетворк

Додана можливість редагувати і видаляти повідомлення. Функція доступна як для клієнтів, так і для операторів.


Виділення повідомлення у новий діалог

Клієнт поставив вам кілька запитань, вам необхідно кожне обробити в окремій сесії, як бути? Раніше це ніяк не вирішувалося - ви могли обговорити всі три питання тільки в рамках однієї сесії. А як же бути, якщо частина питань по вашій зоні відповідальності, а інша - по іншій? Якщо б чат переводився на іншого співробітника, то ваш діалог перед переведенням не відзначався в статистиці. :(

Тепер ви можете відповісти на частину питань, почати нову сесію розмови, виділивши будь-яке повідомлення в новий діалог і передати розмову іншому співробітникові! Нова сесія буде містити виділені вами питання клієнта:

Краще стало, чи не так? :)


Інші доопрацювання чатів Відкритих ліній

  1. Ми прибрали секунди в списках статистики, тепер вам легше буде їх переглядати.
  2. Ми додали кнопку Спам, яка знаходиться у верхній панелі при початку діалогу і в кнопці меню після початку.

    Сценарій використання простий - вам написали в лінію абсолютно неадекватний запит, реклама, спам і тд. Раніше ви могли прибрати такий діалог, тільки відповівши і закривши його, після чого спаммеру пішов би зворотній зв'язок "діалог закрито, дякуємо, "оцінка якості". Тепер ця кнопка закриває діалог без зайвого шуму.

    Зверніть увагу, що в статистиці такі діалоги буде відзначені як <б>Спам.
  3. Ми винесли кнопку закриття діалогу на панель чату, тепер не потрібно буде заходити в меню:

    Але для тих, хто звик завершувати діалог через меню, ми поки залишили таку можливість там (в майбутніх оновленнях кнопка завершення діалогу зникне з меню).

  4. У нас з'явилося інформування клієнтів та операторів про доставку повідомлення адресату. Якщо повідомлення з якоїсь причини не дійшло до адресата, то через хвилину воно стане червоним

Сподіваємося, що з цими новинками вам стане ще простіше і зручніше працювати в Бітрікс24!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Александр Суворов

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24