top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Як виставити рахунок?

Рейтинг:

У Бітрікс24 рахунок - фінальний етап процесу продажів. Коли угода укладена, ми створюємо рахунок та виставляємо його клієнту для оплати.

Як виставити рахунок?

Є кілька способів виставити рахунок.



Конвертувати угоду з картки



Конвертувати угоду зі списку



Створити рахунок на сторінці CRM - Рахунки

Натисніть на плюсик або кнопку Виставити рахунок



Виставити рахунок з картки контакту або компанії

Перейти на вкладку Рахунки та натиснути кнопку створення



Виставити рахунок зі списку контактів або компаній

У всіх випадках ви перейдете до форми створення рахунку.

Як заповнити форму рахунку?

Форма рахунку складається з блоків. Розглянемо кожен з них окремо.



Про рахунок

Тут ми заповнюємо основну інформацію - назва, статус рахунку та термін оплати. А також вибираємо відповідального.

Ви легко можете створити свої статуси для рахунку. Детальніше читайте в статті Довідники в CRM



Платник

У цьому блоці ми вказуємо, кому виставити рахунок. Виберіть контакт чи компанію зі списку, або створіть нового одержувача.

Після вибору ви побачите коротку інформацію про клієнта.



Спосіб оплати

Виберіть необхідний спосіб оплати зі списку.

Детальніше про налаштування різних варіантів оплати читайте в статті Способи оплати

У цьому ж блоці розташовані дані вашої компанії. Якщо компаній кілька - виберіть чи створіть необхідний набір реквізитів.

Як налаштувати реквізити своєї компанії читайте в статті Реквізити фірми



Регулярні платежі

Зробіть рахунок регулярним, якщо ви часто виставляєте один і той же рахунок. Наприклад, щомісячний рахунок клієнту за доставку продуктів.

Як працювати з такими рахунками читайте в статті Регулярні рахунки


Товари/послуги рахунку

Рахунок обов'язково повинен містити список товарів або послуг для оплати. Виберіть або додайте товари, а також налаштуйте знижку і податок.

Робота з товарами докладно описана в статті Як додати товар?

Як використовувати рахунок?

Рахунок готовий. Як тепер його використовувати?

  • Роздрукуйте рахунок і надішліть його клієнту поштою
  • Збережіть рахунок в окремий файл формату PDF
  • Надішліть рахунок клієнту по електронній пошті
  • Надішліть клієнту онлайн-посилання на рахунок
Детальніше про онлайн-рахунки читайте в статті Публічне посилання на рахунок

Успіхів в роботі!

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери