top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Комерційні пропозиції

Рейтинг:

Ознайомити клієнта з предметом потенційної угоди менеджеру допоможе Комерційна пропозиція.

Менеджер, отримуючи згоду від клієнта на комерційну пропозицію, може далі створювати угоду, висилати договір, виписувати рахунок тощо.

Примітка: Так як кінцевою метою та бажаним результатом зв'язків з контактами та фірмами є угода, то фінальний список товарів та послуг, а також підсумкова сума фіксуються в формі угоди та рахунку. Таким чином, первинна комерційна пропозиція може істотно відрізнятися від угоди.

На сторінці CRM > Пропозиції наведено список пропозицій. Тут можливо відстежувати та змінювати статуси пропозицій:

17-08-2017 11-37-07.jpg

Способи створення пропозиції аналогічні методам виставлення рахунку.

Розглянемо форму додавання пропозиції:

18-08-2017 09-51-57.jpg

Увага! зазначена опція Доступно для всіх відкриває пропозицію для тих співробітників, яким призначена така ж роль, як i відповідальному за пропозицію.

У групі параметрів "Про клієнта" можливо обрати контакт або компанію, яким надсилається пропозиція. Або ж є можливість створити новий контакт/компанію, клікнувши на посилання Створити та заповнивши відповідну форму додати контакт/компанії.

Аналогічним чином в групі параметрів "Про компанію-постачальника" можливо обрати або створити компанію та її реквізити.

Поля та найменування розділів пропозиції можна редагувати та видаляти. Для цього використовуйте значки олівця та хрестика, доступні при наведенні курсору миші:


Примітка: за посиланням Показати поле можна повернути в форму приховані поля:

Затиснувши лівою кнопкою миші, поле можливо переносити по формі.

Щоб додати своє поле, клікніть по посиланню Додати поле, що з'являється при наведенні курсору миші на область групи полів:

Оберіть тип створюваного поля. Таким же чином можна Додати розділ, щоб створити свої групи параметрів пропозиції.

Увага! Зміни форми додавання пропозиції будуть збережені навіть якщо скасувати його створення.

Ви можете скасувати зміни форми, або зберегти їх для всіх користувачів (доступно для адміністраторів), використовуючи кнопку контекстної панелі форми створення пропозиції:

Після створення пропозиції її можливо роздрукувати, завантажити у вигляді PDF, відправити email, виставити за нею рахунок або додати подію:

18-08-2017 09-57-44.jpg

Також можливо створювати угоду на підставі комерційної пропозиції, тобто конвертувати Пропозицію в Угоду з форми перегляду/редагування:

18-08-2017 10-00-02.jpg

або з переліку Пропозицій:

18-08-2017 11-21-22.jpg

Перед створенням Угоди слід обрати її напрямок:

Снимок экрана 2017-08-18 в 11.24.32.png

Увага! При створенні комерційної пропозиції на підставі угоди в список товарів нової пропозиції додаються тільки товари, відсутні в створених раніше на підставі цієї ж угоди пропозиціях.

Після надсилання пропозиції на e-mail на Вашу електронну адресу прийде копія листа в якості підтвердження відправки.

Примітка: вигляд друкованої форми пропозиції налаштовується на сторінці CRM > Налаштування > Способи оплати. На цій сторінці з платіжних систем потрібно вибрати Пропозиція (Компанії) або Пропозиція (Контакти). Про форматування друкованих та електронних форм докладно описано в окремій статті.

Список пропозицій можливо експортувати в Excel та csv аналогічно експорту контактів.

Зі сторінки списку пропозицій можно перейти на сторінку Канбан, натиснувши відповідну кнопку.



Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери