top_ua
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Facebook - Коментарі

Рейтинг:

Канал Facebook: Коментарі дозволяє створити відкриту лінію, використовуючи функціонал коментарів до постів на публічній сторінці в соцмережі Facebook.


Як підключити канал Facebook: Коментарі

  1. Створюєте або заходьте в діючу Відкриту лінію.

  2. Додаєте новий канал Facebook: Коментарі:

    відкриті лінії Facebook-коментарі1.png

  3. Далі потрібно авторизуватися під акаунтом адміністратора публічної сторінки Facebook та обрати її зі списку:

    відкриті лінії Facebook-коментарі2.png

    Увага! Ви повинні бути адміністратором цієї сторінки. Якщо у вас немає жодної публічної сторінки Facebook, то за допомогою кнопки Створити ви перейдете до створення публічної сторінки Facebook.

    Якщо при підключенні до Facebook публічна сторінка не відображається в Бітрікс24, то в цьому випадку потрібно вручну надати дозвіл на доступ конектора до публічної сторінки.

  4. Налаштування каналу Facebook: Комментарі завершене. Для повторного налаштування каналу потрібно клікнути на кнопку Видалити прив'язку або Змінити, для видалення каналу – Відключити.

    відкриті лінії Facebook-коментарі3.png


Як це працює

Клієнт заходить на вашу публічну сторінку в Facebook, пише коментар до посту та спілкується з оператором:

відкриті лінії Facebook-коментарі4.png

Увага! Спілкування ведеться тільки через Коментарі на Стіні публічної сторінки!


У оператора весь діалог також відбувається в чаті Бітрікс24 (в декстоп- або в мобільному застосунку Бітрікс24): ):

відкриті лінії Facebook-коментарі5.png


Увага! Особливості підключення каналу Facebook:Коментарі:

  1. Підключення відбувається від імені користувача Facebook, під аккаунтом якого зараз авторизований адміністратор порталу.
  2. При відключенні користувача, відбувається автоматичне відключення публічної сторінки Facebook від каналу.
  3. Якщо користувач втратив адміністративні права доступу до публічної сторінки Facebook, то при відкритті сторінки налаштувань каналу відбудеться його автоматичне відключення.
  4. Виводиться тільки список доступних публічних сторінок! Групи та інші сутності підключити до відритої лінії не можна!
  5. Спілкування ведеться тільки через коментарі до постів на Стіні цієї публічної сторінки.
  6. Після авторизації під користувачем Facebook, тепер будь-який адміністратор порталу Бітрікс24, що має доступ до налаштувань відкритих ліній, може підключати та відключати публічні сторінки.
  7. Авторизація під користувачем «живе» тільки 60 днів, якщо не змінювати налаштування підключення, то чат буде продовжувати працювати. Але для зміни налаштувань після закінчення періоду 60 днів потрібно повторно авторизуватись під цим же користувачем.
  8. У разі, якщо відбувається підключення публічної сторінки, яка була вже підключена десь в порталі Бітрікс24 (не важливо, хмара або коробка), то на інших порталах канал відключається та позначається як «аварійний».
  9. У разі, якщо відправляється довге повідомлення (більш 4096 символів), то клієнт отримає повідомлення, розділене на декілька частин. Такі обмеження Facebook.
  10. При спілкуванні в даному каналі можна редагувати і видаляти свої коментарі, а також можна видаляти чужі коментарі.
  11. Усі відповіді від різних людей до поста в Facebook в рамках однієї розмови створюють окремі чати один-на-один з оператором Відкритої лінії і автоматично потрапляють в CRM.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло