top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Відкриті лінії: Facebook - Коментарі

Рейтинг:

Канал Facebook: Коментарі дозволяє створити відкриту лінію, використовуючи функціонал коментарів до постів на публічній сторінці в соцмережі Facebook.


Як підключити канал Facebook: Коментарі

  1. Створюєте або заходьте в діючу Відкриту лінію.

  2. Додаєте новий канал Facebook: Коментарі:

    Подключение Facebook: Комментарии к Открытой линии

  3. Далі потрібно авторизуватися під аккаунтом адміністратора публічної сторінки Facebook та вибрати її зі списку:

    Подключение Facebook: Комментарии к Открытой линии

    Увага! Ви повинні бути адміністратором цієї сторінки. Якщо у вас немає жодної публічної сторінки Facebook, то за допомогою кнопки Створити ви перейдете до створення публічної сторінки Facebook.

  4. Налаштування каналу Facebook: Комментарі завершене. Для повторного налаштування каналу потрібно клікнути на кнопку Видалити прив'язку або Змінити, для видалення каналу – Відключити.

    Подключение Facebook: Комментарии к Открытой линии


Як це працює

Клієнт заходить на вашу публічну сторінку в Facebook, пише коментар до посту та спілкується з оператором:

Клиент пишет комментарии на странице FB

Увага! Спілкування ведеться тільки через Коментарі на Стіні публічної сторінки!


У оператора весь діалог також відбувається в чаті Бітрікс24 (в декстоп- або в мобільному застосунку Бітрікс24): ):

Диалог оператора с клиентом в чате


Увага! Особливості підключення каналу Facebook:Коментарі:

  1. Підключення відбувається від імені користувача Facebook, під аккаунтом якого зараз авторизований адміністратор порталу.
  2. При відключенні користувача, відбувається автоматичне відключення публічної сторінки Facebook від каналу.
  3. Якщо користувач втратив адміністративні права доступу до публічної сторінки Facebook, то при відкритті сторінки налаштувань каналу відбудеться його автоматичне відключення.
  4. Виводиться тільки список доступних публічних сторінок! Групи та інші сутності підключити до відритої лінії не можна!
  5. Спілкування ведеться тільки через коментарі до постів на Стіні цієї публічної сторінки.
  6. Після авторизації під користувачем Facebook, тепер будь-який адміністратор порталу Бітрікс24, що має доступ до налаштувань відкритих ліній, може підключати та відключати публічні сторінки.
  7. Авторизація під користувачем «живе» тільки 60 днів, якщо не змінювати налаштування підключення, то чат буде продовжувати працювати. Але для зміни налаштувань після закінчення періоду 60 днів потрібно повторно авторизуватись під цим же користувачем.
  8. У разі, якщо відбувається підключення публічної сторінки, яка була вже підключена десь в порталі Бітрікс24 (не важливо, хмара або коробка), то на інших порталах канал відключається та позначається як «аварійний».
  9. У разі, якщо відправляється довге повідомлення (більш 4096 символів), то клієнт отримає повідомлення, розділене на декілька частин. Такі обмеження Facebook.
  10. При спілкуванні в даному каналі можна редагувати і видаляти свої коментарі, а також можна видаляти чужі коментарі.
  11. Відповіді на коментарі клієнтів поки недревовидні, тобто відповідь публікується як новий коментар, а не відповідь на конкретний.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери