top_ua
Вхід

Підтримка24

Відкриті лінії: Facebook - Повідомлення

Рейтинг:

Канал Facebook: Повідомлення дозволяє створити відкриту лінію, використовуючи функціонал "Повідомлення на публічній сторінці" в соцмережі Facebook.


Як підключити канал Facebook: Повідомлення

  1. Створюєте або заходьте в діючу Відкриту лінію.

  2. Додаєте новий канал Facebook: Повідомлення:

    відкриті лінії Facebook-повідомлення.png

  3. Далі потрібно авторизуватися під акаунтом адміністратора публічної сторінки Facebook, вибрати її зі списку або створити нову:

    відкриті лінії Facebook-повідомлення2.png

    Увага! Ви повинні бути адміністратором цієї сторінки. Якщо у вас немає жодної публічної сторінки Facebook, то за допомогою кнопки Створити ви перейдете до створення сторінки Facebook.

    Якщо при підключенні до Facebook публічна сторінка не відображається в Бітрікс24, то в цьому випадку потрібно вручну надати дозвіл на доступ конектора до публічної сторінки.

  4. Налаштування каналу Facebook: Повідомлення закінчена. Для повторного налаштування каналу потрібно клікнути на кнопку Видалити прив'язку або Змінити, для видалення каналу – Відключити.

    відкриті лінії Facebook-повідомлення3.png


Як це працює

Клієнт заходить на вашу публічну сторінку в Facebook, натискає кнопку  Повідомлення:

відкриті лінії Facebook-повідомлення4.jpg

І спілкується з оператором:

відкриті лінії Facebook-повідомлення5.png

Увага! Спілкування ведеться тільки через Повідомлення на публічній сторінці, а не на Стіні цієї сторінки!


У оператора весь діалог також відбувається в чаті Бітрікс24 (в декстоп- або в мобільному застосунку Бітрікс24):

відкриті лінії Facebook-повідомлення6.png


Увага! Особливості підключення каналу Facebook:Повідомлення:

  1. Підключення відбувається від імені користувача Facebook, під аккаунтом якого зараз авторизований адміністратор порталу.
  2. При відключенні користувача, відбувається автоматичне відключення публічної сторінки Facebook від каналу.
  3. Якщо користувач втратив адміністративні права доступу до публічної сторінки Facebook, то при відкритті сторінки налаштувань каналу відбудеться його автоматичне відключення.
  4. Виводиться тільки список доступних публічних сторінок! Групи і інші сутності підключити до відритої лінії не можна!
  5. Спілкування ведеться тільки через Повідомлення на публічній сторінці, а не на Стіні цієї сторінки!
  6. Після авторизації під користувачем Facebook, тепер будь-який адміністратор порталу Бітрікс24, що має доступ до налаштувань відкритих ліній, може підключати та відключати публічні сторінки.
  7. Авторизація під користувачем «живе» тільки 60 днів. Якщо не змінювати налаштування підключення, то чат буде продовжувати працювати. Але для зміни налаштувань після закінчення періоду в 60 днів потрібно повторно авторизуватись під цим же користувачем.
  8. У разі, якщо відбувається підключення публічної сторінки, яка була вже підключена десь в Бітрікс24 (не важливо, хмара або коробка), то на інших порталах коннектор відключається і позначається як «аварійний».
  9. У разі, якщо відправляється довге повідомлення (більш 640 символів), то клієнт отримає повідомлення, розділене на декілька частин. Такі обмеження Facebook.
  10. При спілкуванні в даному каналі не можна редагувати свої повідомлення.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло