top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Додавання замовлення в інтернет-магазин

Рейтинг:
Ця можливість доступна тільки в старій картці CRM

Засоби системи дозволяють при додаванні угоди одночасно створити замовлення в вашому інтернет-магазині, для якого налаштована інтеграція з CRM.

Для цього у формі додавання угоди відзначте опцію Зв'язати з інтернет-магазином:

1500360149879.jpg

Важливо! Можливість зв'язати угоду із замовленням в інтернет-магазині доступна тільки при наявності встановленої інтеграції між CRM та інтернет-магазином.

Після того, як ви поставите галочку Зв'язати з інтернет-магазином, деякі поля додавання угоди стануть недоступні. Зміниться вигляд вкладки Товари угоди:

У разі необхідності, оберіть потрібний інтернет-магазин, та натисніть кнопку Створити замовлення в магазині, відкриється форма додавання замовлення:

Параметри замовлення та Покупець

  • Статус замовлення - зазначте стадію, на якій знаходиться замовлення.
  • Щоб створити нового покупця, натисніть кнопку Новий. Якщо покупець вже існує в інтернет-магазині, то натисніть кнопку Існуючий. Відкриється список покупців:

    Вкажіть покупця, двічі клікнувши по ньому лівою кнопкою миші, або обравши пункт Обрати в меню дій.

  • Тип платника - в залежності від обраного типу платника (фізична або юридична особа) зміняться поля в секції Адреса доставки. Всі поля зрозумілі та з їх заповненням не повинно виникнути проблем.

Доставка та оплата

  • Служба доставки - оберіть службу доставки.

     Примітка: якщо в параметрі Служба доставки немає варіантів вибору, переконайтеся, що ви вказали адресу доставки в секції Адреса доставки.

  • Вартість доставки - підставляється автоматично після вибору служби доставки або задайте вручну необхідне значення.
  • Ідентифікатор відправлення - зазначається ідентифікатор поштового відправлення.
  • Спосіб оплати - обов'язково оберіть спосіб оплати замовлення.

Склад замовлення

Натисніть Додати товар, відкриється форма додавання товарів з інтернет-магазину:

У дереві каталогу оберіть необхідний розділ. Потім в списку оберіть необхідний товар за допомогою кнопки Вибрати навпроти нього.

Після того, як всі необхідні товари додані, можливо активувати купони знижок, якщо такі є. Введіть їх через кому у відповідне поле та натисніть Перерахувати для застосування купона.

Коли всі дані замовлення зазначено, натисніть Зберегти, в результаті відкриється форма перегляду угоди в CRM.

Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери