top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Мої справи

Рейтинг:

На сторінці CRM - Мої справи представлено список запланованих і виконаних справ: завдань, листів, зустрічей, дзвінків:

У разі, якщо до появи в системі зв'язку справ з календарем, у вас вже були календарні події та завдання з прив'язкою на сутності CRM, то на сторінці Мої справи ви побачите інформаційну табличку з пропозицією провести конвертацію таких подій і задач в справи (доступно тільки адміністраторам):

Різні типи справ позначені різними піктограмами.

Перелік піктограм

- завдання

- вхідний лист

- вихідний лист

- зустріч

- вхідний дзвінок

- вихідний дзвінок

- історія повідомлень чату відкритої лінії

- заповнення CRM-форми

- імпорт контакту з 1с

Клікнувши на справу в списку, можна детально переглянути всі дані про нього в слайдері:


На сторінці Мої справи можна поставити завдання, аналогічно створенню завдання в Живий стрічці. Створюване завдання матиме в назві префікс CRM.

Також є можливість написати лист і відправити його з інтегрованої поштової скриньки:


Можливо запланувати дзвінок або зустріч, скориставшись планувальником подій.

Мої справи зустріч

Заплановані дзвінки/зустрічі і поставлені завдання потрапляють в календар:

Мої справи 2.png

При наявності відповідних прав ви можете переглянути справи іншого співробітника. Для цього на сторінці Мої справи вкажіть в фільтрі цікавить співробітника в полі Відповідальний і натисніть Знайти:

Мої справи3.png

За допомогою меню дій ви маєте змогу:


  • Переглянути справи - натисніть, щоб перейти в режим перегляду справи.
  • Редагувати справу - натисніть, щоб перейти в форму редагування параметрів справи.
  • Повідомити про виконане - виберіть даний пункт, якщо справа закінчена, після чого вона буде позначена прапорцем:
  • Видалити - натисніть, щоб видалити справу зі списку.
  • Застосунок - натисніть, щоб скористатись можливостями застосунків.
Мої справи3.png

Примітка : для завдань в меню дій відсутній пункт Редагувати справу, і відрізняється форма перегляду, через яку і можна зробити редагування завдання.

За допомогою панелі групових дій ви маєте можливість відзначити декілька справ як виконані/невиконані, а також змінити відповідального співробітника. Відзначте потрібні справи галочками в колонці прапорців, виберіть відповідний пункт в меню групових дій, в порожньому полі введіть / виберіть нового відповідального, натисніть кнопку Застосувати . Якщо поле буде пустим, то відповідального не буде змінено.


При натисканні посилання Звіт відбувається перехід на сторінку Зведений звіт по справам:

Розташування віджетів на сторінці, робота з ними та налаштування аналогічні роботі зі сторінкою Аналітичні звіти за угодами.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери