На сторінці CRM - Мої справи представлений список запланованих і виконаних справ.
Які ж бувають справи?
- Завдання - звичайне завдання Бітрікс24 з префіксом CRM:.
- Лист - в списку справ показані як вхідні, так і вихідні листи.
- Зустріч - зустрічі з клієнтами.
- Дзвінок - як вхідні дзвінки, так і вихідні. Причому вихідний дзвінок можна запланувати і заздалегідь отримати нагадування.
- Обдзвін - це запланований дзвінок цілому списку клієнтів.
У верхній частині сторінки розташований рядок пошуку. Наприклад, швидко можна знайти ваші поточні справи, щоб було простіше спланувати робочий час.
При наявності прав доступний перегляд справ інших співробітників. Для цього виберіть користувача в полі фільтра Відповідальний.
Список містить основну інформацію про справу - її назву, термін, ім'я клієнта, угоду/лід,яких вона стосується, поточний статус, а також дату її створення.
За необхідності можна переключитися в режим звітів.
Ми підготували цілий список готових звітів з докладною інформацією про роботу зі справами.
Натисніть на будь-яку справу - відкриється його картка. Тут вказана детальна інформація про елемент - у кожного типу справ своя картка.
Дії зі справами
За допомогою контекстного меню можна виконати базові операції - відкрити, змінити та видалити справу.
Якщо потрібно відредагувати кілька справ - відзначте їх галочками і виберіть потрібну дію.
Створення справ
Щоб створити нову справу, натисніть на кнопку Додати та оберіть необхідний вам варіант.
Створення завдання не відрізняється від роботи в розділі Завдання. Вкажіть назву завдання, опис, а також відповідального і крайній термін.
Через опцію Електронна пошта можна швидко відправити повідомлення - лише вкажіть одержувача, тему та зміст листа.
Обдзвін - це запланований дзвінок цілому списку клієнтів. Бітрікс24 буде по черзі набирати потрібний номер.