top_ua
Вхід

Підтримка24

Мої справи

Рейтинг:

На сторінці CRM - Мої справи представлений список запланованих і виконаних справ.

Які ж бувають справи?

  • Завдання - звичайне завдання Бітрікс24 з префіксом CRM:.
  • Лист - в списку справ показані як вхідні, так і вихідні листи.
  • Зустріч - зустрічі з клієнтами.
  • Дзвінок - як вхідні дзвінки, так і вихідні. Причому вихідний дзвінок можна запланувати і заздалегідь отримати нагадування.
  • Обдзвін - це запланований дзвінок цілому списку клієнтів.

У верхній частині сторінки розташований рядок пошуку. Наприклад, швидко можна знайти ваші поточні справи, щоб було простіше спланувати робочий час.

Детальніше про роботу з пошуком та фільтром читайте у статті Пошук елементів CRM.

При наявності прав доступний перегляд справ інших співробітників. Для цього виберіть користувача в полі фільтра Відповідальний.

Список містить основну інформацію про справу - її назву, термін, ім'я клієнта, угоду/лід,яких вона стосується, поточний статус, а також дату її створення.

Про тонкощі роботи зі списками в CRM читайте в статті Списки в CRM.

За необхідності можна переключитися в режим звітів.

Ми підготували цілий список готових звітів з докладною інформацією про роботу зі справами.

Натисніть на будь-яку справу - відкриється його картка. Тут вказана детальна інформація про елемент - у кожного типу справ своя картка.

Дії зі справами

За допомогою контекстного меню можна виконати базові операції - відкрити, змінити та видалити справу.

Якщо потрібно відредагувати кілька справ - відзначте їх галочками і виберіть потрібну дію.

Створення справ

Щоб створити нову справу, натисніть на кнопку Додати та оберіть необхідний вам варіант.



Завдання
 

Створення завдання не відрізняється від роботи в розділі Завдання. Вкажіть назву завдання, опис, а також відповідального і крайній термін.

Детальніше читайте у статті Як створити завдання?


Лист

Через опцію Електронна пошта можна швидко відправити повідомлення - лише вкажіть одержувача, тему та зміст листа.

Детальніше читайте у статті Відправлення листів з CRM.


Зустріч

Опція Зустріч відкриє вікно планувальника. Тут можна в потрібному розрізі вибрати вільний час для зустрічі.

Потім додайте тему, місце та учасника зустрічі. Готово, зустріч запланована:)



Дзвінок

Аналогічно працює і опція Дзвінок. За допомогою планувальника виберіть потрібний час, вкажіть тему та одержувача дзвінка.

За замовчуванням, Бітрікс24 нагадає вам про запланований дзвінок за 15 хвилин.



Обдзвін

Обдзвін - це запланований дзвінок цілому списку клієнтів. Бітрікс24 буде по черзі набирати потрібний номер.

Детальніше читайте у статті Обдзвін клієнтів


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло