top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Стрічка CRM

Рейтинг:

Даний інструмент, на сторінці CRM - Стрічка призначена для зручного моніторингу подій CRM, обговорення їх з колегами, а також для роботи з сутностями.

1499950201623.jpg

Спочатку активний режим Моє , при якому користувачеві показуються наступні події:

  • автором яких є сам користувач;
  • в яких він значиться адресатом;
  • є відповідальним за суті, з якими ці події відбувалися. Щоб не бачити події будь-якої сутності,
  • використовуйте кнопку форми її перегляду;
  • до сутностей, за якими він стежить.
Примітка: Користувач не може відмовитися стежити за сутностями, автором яких він є.

При перемиканні на режим Вся CRM будуть показані всі події, перегляд яких не обмежений правами доступу користувача.

Для вибірки подій стрічки CRM можна використовувати фільтр:

1499950414227.jpg

При виборі значення Фільтр ... можна здійснити пошук подій за датою і автором:

1499950664382.jpg

Написання повідомлень в стрічку CRM здійснюється аналогічно такому самому для живої стрічки. При виборі одержувачів повідомлення ви можете вказати суті CRM, в стрічку яких це повідомлення буде додано


Почніть вводити назву сутності і вона відобразиться в формі вибору

Важливо! Для вибору доступні тільки ті сутності, до яких ви маєте права доступу. Справи доступні відповідальним в живій стрічці CRM незалежно від їх доступу до сутностей, до яких прив'язані справи.

З стрічки ви також можете створювати дзвінки, завдання, зустрічі, e-mail.

В області Потрібно зробити показані п'ять найбільш прострочених справ. Якщо прострочених справ немає, то виводяться справи з найбільш близьким до поточного крайнім терміном виконання. При позначці галочкою справа переводиться в статус завершеного.

Цифри в червоних гуртках на панелі лічильників біля сутностей CRM позначають:

  • для Моїх справ - кількість невиконаних справ з установленим терміном завершення, за які ви є відповідальним;
  • для Лідов - сума лидов без справ і лидов з простроченими справами, за які ви є відповідальним. Підраховуються тільки Ліди, створені вами;
  • для Контактів - кількість контактів, що мають невиконані справи з вичерпаним терміном завершення, за які ви є відповідальним;
  • для Компаній - кількість компаній з простроченими справами, за які ви є відповідальним
  • для Угод - підсумовуються угоди, за які ви є відповідальним, що не мають справ і угоди з простроченими справами, за які ви є відповідальним.


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24
Створювати звернення в техпідтримку можуть тільки користувачі комерційних тарифів. Користувачі безкоштовної версії мають доступ до безлічі навчальних статей та відео, а також записів вебінарів по Бітрікс24. З усіма питаннями по встановленню, впровадженню та доопрацюванню вам допоможуть наші партнери