top_ua
Вхід

Підтримка24

Як створити поле для бізнес-процесу?

Рейтинг:

Поля бізнес-процесу зберігають всю основну інформацію про елемент, який запускається. Для роботи з ними виберіть пункт Дії - Налаштувати поля.

Тут ви побачите всі поля даного бізнес-процесу. Для створення нового поля натисніть Додати поле у правому верхньому куті.

Для створення поля необхідно заповнити його основні параметри:

  • Назва - єдиний обов'язковий параметр для кожного поля.

  • Вкажіть, чи повинне поле бути Обов'язковим і Множинним.

  • Виберіть Тип поля і Значення за замовчуванням. Залежно від обраного типу можуть з'явитися й інші налаштування. Наприклад, для типу Гроші потрібно вказати валюту.

  • Сортування визначає розташування поля в списку. Чим нижче значення сортування, тим вище воно буде розташовуватися.

  • Якщо ви виключите опції Показувати у формі додавання і Показувати в формі редагування, то це поле буде приховано. Зазвичай це робиться, щоб використовувати в бізнес-процесі тільки значення за замовчуванням.

  • Якщо ви включили опції Тільки для читання (форма додавання) і Тільки для читання (форма редагування), то співробітник, який запускає бізнес-процес, побачить значення поля, але не зможе його змінити.
  • Якщо поле приховано, то включати дану опцію немає сенсу.
  • Якщо ви включите опцію Показати поле при формуванні посилання на елемент списку, то при додаванні посилання на елемент до повідомлення в живій стрічці, поле також буде відображатися.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло