При створенні нового бізнес-процесу спочатку потрібно провести його налаштування.
В налаштуваннях процесу є 3 основні вкладки - Налаштування, Підписи та Доступ.
Налаштування
Тут ви можете налаштувати:
- Назва процесу.
- Опис процесу - більш докладна інформація про нього.
- Сортування - чим нижче сортування, тим вище процес буде в загальному списку.
- Картинка - зображення для даного процесу в загальному списку.
Підписи
Ви можете змінити назви елементів і розділів даного бізнес-процесу. Наприклад, якщо за допомогою бізнес-процесу потрібно затвердити якийсь документ, то підпис Додати елемент можна замінити на Додати документ.
Доступ
У вкладці Доступ ви можете призначити права для роботи з процесом як для цілих відділів і груп, так і персонально для окремих користувачів.
Додаткові дії
У правому верхньому кутку знаходиться кнопка Дії.
Тут ви можете:
- Видалити процес.
- Копіювати процес - при копіюванні ви отримаєте такий же процес на сторінці Процеси в стрічці, але з припискою (Копія).
- Налаштувати поля процесу - як це зробити більш докладно описано в статті Налаштування полів.