top_ua
Вхід
Ваш Бітрікс24
Авторизуйтеся, щоб увійти
до Бітрікс24 вашої компанії.
Вхід

Підтримка24

Як створити бізнес-процес зі статусами

Рейтинг:

Бізнес-процеси зі статусами, на відміну від послідовних, використовують для вирішення дійсно великих і складних завдань. Тому і створювати їх трохи складніше. Але насправді нічого надскладного тут немає.

Давайте разом по порядку розберемося з процесом створення і налаштування. Упевнений, що потім ви не відчуєте жодних складнощів з бізнес-процесами зі статусами в своїй компанії :)

З чого складається створення такого бізнес-процесу?

Створення можна розділити на 2 етапи:

  1. Створення самих статусів.
  2. Налаштування дій всередині статусів, зв'язків між статусами і прав доступу.

Тепер розглянемо ці етапи по порядку.

Як створювати статуси?

Як тільки ви перейдете до створення шаблону, то ви побачите кнопку Додати статус. Як не дивно, нам потрібна саме вона :)

Запам'ятайте головне правило: перший статус поміняти буде вже не можна! Тому продумайте заздалегідь, з якого статусу буде починатися ваш бізнес-процес! Дуже часто ми просто забуваємо про це, та все доводиться переробляти заново.

При додаванні статусу вам також можна буде налаштувати права доступу до бізнес-процесу в даному статусі. За замовчуванням процес буде використовувати ті ж права, що і на створюваний елемент. Але якщо вам потрібні якісь специфічні налаштування прав, то їх потрібно налаштувати тут.

Як можна побачити на скриншоті, права можна налаштувати як для окремих співробітників, так і для цілих відділів і груп.

Як налаштувати сам статус?

Тепер ми переходимо до головної частини - налаштування статусів. У статус можна додати: Команду, Обробники входу і виходу, Виконання через заданий час.

Кожен з них по суті є окремим послідовним процесом. Якщо в них розібратися, то практично ніяких складнощів ви не повинні більше не зустріти.

  • Коли процес переходить в статус, то завжди автоматично виконується Оброблювач входу в даний статус.
  • Як тільки ми вкажемо перехід до нового статусу, то спрацює Оброблювач виходу.

    Зв'язок між статусами вказується за допомогою дії Встановити статус.

    По суті цих двох процесів вам буде досить для створення. Наступні пункти необов'язкові, але допомагають зробити процес куди більш гнучким і зручним.

  • Команда - окремий процес, який потрібно запускати вручну, якщо це необхідно. Дуже корисний, якщо потрібно визначити маршрут проходження процесу в залежності від ситуації. Наприклад, компанія займається продажем аґрусу. Якщо клієнт - гігантський холдинг з виробництва варення, то ми направляємо за сценарієм особливо великих закупівель. Якщо ж клієнт - бабуся, яка хоче порадувати онуків, то до відділу приватних клієнтів.

  • Виконання через заданий час - процес, який почне своє виконання автоматично через зазначений час. Дуже зручно використовувати, якщо потрібно виконати якусь дію без участі співробітників.

Також майте на увазі, що, дійшовши до дії Встановити статус, процес відразу переходить до обробника виходу. Якщо у вас є "Команда" або "Виконання через заданий час", то вони не будуть виконуватися, якщо в обробнику входу вже встановлюється новий статус.

Сподіваюся, що тепер створення бізнес-процесів даного типу не викличе у вас ніяких проблем :)

Якщо ви зміните і збережете шаблон, він застосовується лише до нових бізнес-процесів. Запущені раніше бізнес-процеси продовжать працювати за старим шаблоном.
Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло