Для створення нового бізнес-процесу організації необхідно:
Натиснути на кнопку Створити новий:
Відкриється форма створення нового бізнес-процесу:
-
Вкладка Налаштування містить основні параметри процесу
- Назва процесу - назва нового бізнес-процесу організації.
- Опис процесу - довільний опис.
- Сортування - індекс сортування бізнес-процесу, що визначає його положення в загальному списку. Чим індекс менше, тим вище у списку він буде розташовуватися бізнес-процес.
- Картинка - зображення для бізнес-процесу.
-
Вкладка Підписи містить підписи до елементів та розділів процесу. Ви можете налаштовувати їх для своєї зручності та зробити їх більш відповідними змісту вашого процесу.
-
У вкладці Доступ ви можете призначити права для роботи з процесом як для цілих відділів і груп, так і персонально для окремих користувачів.
Заповніть всі поля необхідним для вас чином та натисніть кнопку Зберегти. Після збереження ваш процес відобразиться в загальному списку процесів.
Після того, як бізнес-процес створений, його можна змінювати і редагувати, клацнувши по ньому в списку всіх процесів.
Клікніть на кнопку Додати:
І ви зможете:
- Додати елемент - запустити примірник даного процесу. По суті це дія ідентична виклику бізнес-процесу з вкладки Мої процеси.
- Додати розділ - створення розділів для групування елементів.
Натисніть кнопку Дії:
І ви зможете:
- Налаштувати процес - відкрити меню налаштувань бізнес-процесу.
- Налаштувати поля - як це зробити більш докладно описано в статті Налаштування полів.
- Налаштування бізнес-процесу - створення/редагування шаблону бізнес-процесу за допомогою Дизайнера.
- Показати розділи/Приховати розділи.
- Експорт в Excel - експорт списку елементів в Excel.