top_ua
Головна сторінка

Підтримка24

Приклад створення звіту

Рейтинг:

Припустимо, керівник відділу бажає перевірити, як його співробітники виконували в минулому місяці його особливо важливі доручення по деякому проекту. Створимо звіт, який буде вирішувати це завдання:

  • В полі Звітний період обираємо варіант інтервал і за допомогою елемента управління календар вкажемо конкретні терміни. Завдання, активні в цей інтервал часу, потраплять в звіт. Тобто все, крім тих, що були завершені раніше дати початку інтервалу.
  • У секції Колонки за допомогою посилання Додати виберемо з форми потрібні колонки, і потім, за допомогою кнопок зі стрілками, розташуємо їх у потрібному порядку. Для колонок В статусі: Завершена, В статусі:В роботі і В статусі Протерміновано обираємо опцію Обчислити колонку, і вкажемо обчислити суму. Таким чином, мі маємо змогу наочно поглянути, скільки завдань співробітник зробив, скільки у нього залишилося завдань і у виконанні скількох завдань він не вклався за термінами.
  • Для опції Сортувати по колонці вкажемо Відповідальний: П.І.Б.
  • У секції Фільтр налаштуємо обмеження виведених результатів в кінцевому звіті за такою логікою:

    (Проект = Продажі), (Постановник = Андрій Горетов) і ((Пріоритет = Високий) або (Пріоритет = Середній))

  • За допомогою посилання Оберіть поле вкажемо Проект - Обрати..., а потім за допомогою з'явившогося посилання Обрати відзначимо потрібний проект або групу (в нашому випадку Продажі ).
  • Для умови Проект встановимо опцію Змінювати фільтр в звіті, щоб керівник міг швидко змінити проект для якого він хоче перевірити роботу своїх підлеглих, в разі, якщо проектів декілька.
  • За допомогою кнопки + додамо другу умову. Аналогічним чином в полях умови обираємо Постановник - Андрій Горетов.
  • У списку, який з'явився зверху Обмежити результати по обираємо всім, це дозволить застосувати відразу всі умови фільтра для виведених результатів в звіті. Варіант будь-якому дозволить виводити в звіт ті результати, які потрапляють під дію будь-якого з умов фільтра.

  • Для додавання додаткових умов натиснемо на кнопку І / Або. Це дозволить створити таку логіку:
    (Пріоритет = Високий) або (Пріоритет = Середній)
  • Встановлюємо в першому додаткові умови такі опції Пріоритет , Дорівнює , Високий ;
  • У другому - Пріоритет , Дорівнює , Середній ;
  • У списку з наступних умов виконуються необхідно обрати варіант Будь-яке.

В результаті отримаємо звіт наступного вигляду:


Дякую, допомогло! Дякуємо :) Не допомогло Дуже шкода :(
Дізнайтесь, чому:
Це не те, що я шукаю
Дуже складно і незрозуміло

Допоможіть мені, будь ласка, поліпшити відповідь. Напишіть, якої інформації вам не вистачає, я намагатимусь її доповнити.

Дар'я Глущенко

Не знайшли відповідь на своє питання?

ПОСТАВТЕ ПИТАННЯ КОМАНДІ ПІДТРИМКИ24